Прочетен: 4728 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 31.12.2020 17:33
Вълната на шок и възмущение от измамата за емисиите на Фолксваген разкрива невероятната лековерност на младите, модерни потребители
От Майк Адамс, 25/09/2015
Вълната на шок и възмущение, изразена в момента заради измамата за емисиите на Фолксваген, доказва само едно: Младите, модерни потребители са невероятно наивни и неинформирани, когато става въпрос за това как действително функционират глобалните корпорации.
Тези от нас, които отдавна отразяват измамите и престъпността на корпоративния свят - Monsanto, Enron, Arthur Anderson, Pfizer, Merck и др. - не са изненадани от факта, че Фолксваген извърши мащабна измама, за да измами клиенти и заблуди държавните регулатори. Това е практически целият бизнес модел на Monsanto, Syngenta и други биотехнологични компании. Производителите на ваксини също се занимават с научни измами на едро, като съзнателно продават дефектни продукти, които всъщност причиняват огнища, вместо да ги спират.
Лекарствените компании измислят фалшиви заболявания (като ADHD), за да продават лекарства на хора, които не се нуждаят от тях. Цялата диагноза ADHD е пълна измама, без никаква основа в биологията, лабораторните тестове или сканирането на мозъка. А медийните корпорации умишлено лъжат публиката всеки ден, създавайки и популяризирайки фалшиви разкази, за да прокарат политическите си програми.
КОРПОРАЦИИТЕ ЛЪЖАТ… ТОВА Е ТЕХНИЯ БИЗНЕС МОДЕЛ
Всеки, който очаква корпорациите да проявят нещо подобно на почтеност, е глупак. Както Фолксваген току-що показа, корпорациите ще извършат каквато и да е измама, която смятат, че може да им се размине. Това важи дори за “модерните” компании, обичани от хипстърите в политическата левица.
Потребителите са емоционални лица, които вземат решения. Те купуват фолксвагени и айфони заради „усещането“ за компаниите, които ги правят. Всъщност тези чувства нямат основание, разбира се: те са изцяло измислени и проектирани от самите корпорации чрез Пи Ар и рекламни кампании. Зад усещането на доброто изображение на фокусираните групово тествани рекламни и социални инженерни кампании се крият неетични, зли корпорации, които управляват фабрики за робски труд и открито лъжат собствените си клиенти.
ПРОИЗХОДЪТ НА ВОЛКСВАГЕН Е ОТ ТРЕТИЯ РАЙХ
Произходът на Volkswagen, разбира се, се корени в Третия райх и Адолф Хитлер. Именно Хитлер помога за създаването на компанията, като я изтъкна като пионер в предоставянето на достъпни автомобили за (послушните) маси. “Както Фолксваген, така и Порше имаха тесни връзки с Третия райх. Фердинанд Порше беше този, който проектира “автомобила на хората”, легендарния VW Beetle, през 1934 г. Адолф Хитлер беше толкова завладян от инженера, че го обяви за “брилянтен”.”, съобщава Der Spiegel (http://www.spiegel.de/international/business/designing-cars-for-hitler-porsche-and-volkswagen-s-nazi-roots-a-637368.html)
Но ако попитате някой модерен млад човек днес какво знае за Фолксваген, ще откриете, че не знае абсолютно нищо за компанията, нейния произход, етиката и историята на нейните измами.
По подобен начин повечето американци нямат представа, че IBM е предоставила ключова технология на Третия райх, снабдявайки режима на Хитлер с перфокарти, които проследяват еврейски затворници, за да бъдат унищожени при масовия геноцид.
Байер също е компания, вкоренена в Третия райх и е провеждала масови медицински експерименти върху еврейски затворници. Байер някога е бил част от химическия конгломерат IG Farben, който е разбит на три компании след трибуналите за военни престъпления от Втората световна война. Една от тези трите стана Байер и неговият председател всъщност излежа присъда за престъпления срещу човечеството.
Оказва се, че всеки път, когато някоя неинформирана майка в Америка купува аспирин на Байер за детето си, тя всъщност подкрепя корпорация, която е дълбоко вкоренена в режима на Хитлер и унищожаването на евреите.
APPLE, VOLKSWAGEN И BAYER ПРОДАВАТ ПРОДУКТИ НА ЗАТЪПЕЛИТЕ МАСИ, КОИТО НЕ ЗНАЯТ НИЩО ЗА РЕАЛНИЯ СВЯТ
Когато хората купуват продукти от Apple, Volkswagen или Bayer, те открито признават колко невежи са по отношение на реалния свят.
Тези три корпорации са вкоренени в мрачни, зли практики, които експлоатират и унищожават човешки животи с цел печалба.
Всъщност, смея да твърдя, че шофирането наоколо с VW, докато използвате iPhone, е парад на глупостта от лесно изиграни хора, които мислят, че са „зелени“ или „модерни“, но всъщност са невежи и лековерни.
Информираните хора, които се грижат за човечеството, не подкрепят компании като Apple, Monsanto, Volkswagen, Merck или Bayer по същата причина, поради която не подкрепят Адолф Хитлер, Третия райх и Холокоста.
Превод на български - Страничката “Монтагю Кийн”
Източник: https://www.naturalnews.com/051317_volkswagon_third_reich_evil_corporations.html
Българите говорят славянски, но са по-бл...
Известен масон описва детайлно как ще се...