Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2022 00:02 - ТРИ ЕЛЕМЕНТАРНИ УСЛОВИЯ, КОИТО ТРЯБВА ДА ПОСТАВИМ НА СЪРБИЯ ЗА ВЛИЗАНЕ В ЕВРОСЪЮЗА
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 7353 Коментари: 34 Гласове:
69

Последна промяна: 05.09.2022 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ТРИ ЕЛЕМЕНТАРНИ УСЛОВИЯ, КОИТО ТРЯБВА ДА ПОСТАВИМ НА СЪРБИЯ ЗА ВЛИЗАНЕ В ЕВРОСЪЮЗА


   Сърбия рано или късно ще поиска да влезе в Евросъюза ако не и в НАТО,а ние трябва да сме готови с условията които ще й поставим. Излишно е да казвам,че безплатното й пускане в ЕС ще бъде безумна авантюра,която няма да доведе до нищо добро за България. Добре е обаче да припомня тежките престъпления на тази "братска" страна срещу народа ни:

1. След 1372 г. активно помага на турците да превземат Балканите,особено България и извършва безброй предателства срещу нас.
2. До днес държи под робство и дивашки апартейд нашите национални територии между Белград и Косово,чиято площ е към 30 000 кв.км.
3. Подложила е на геноцид и посърбяване поне 5 млн. Българи в същите тези земи.
4. Отнема човешките права на онези,които посмеят да се декларират за Българи и дава формални права само на малки наши групи около Босилеград и Цариброд,с което прикрива случващото се с останалите 5 милиона в областите около Белград, Браничево, Ниш, Пирот, Зайчар, Смедерево, Бела паланка, Враня, Българска Морава и пр.
5. В 1913 и 1919 г. помага на гърците да превземат към 35 000 кв.км Българска национална територия.
6. Взима дейно участие в помакедончването на 2 млн. Българи във Вардарска България,от чието колонизиране не се е отказала и днес.
7. Краде сериозни дялове от нашата история,като не признава Българския произход на Кирилицата и на цялото Балканско "славянство".
8. Помага за разпалване езика на омразата срещу България на различни групи от лумпени,живеещи у нас и в "Македония".

  Това са най-мащабните престъпления на Сърбия,изброени в съвсем общи линии а извън тях има още милиони по-малки,свързани с убийства и геноцид на стотици хиляди Българи в окупираните от нея наши национални земи и всякакви помагачества на наши врагове. На фона на всичко това тя най-арогантно ни обвинява,че сме окупирали и мародерствали "нейна" територия през двете световни войни по стария изпитан метод КРАДЕЦЪТ ВИКА "ДРЪЖТЕ КРАДЕЦА",и има наглостта да предявява нови претенции към нас с измисления от други чужди централи псевдоисторически "аргумент",че Аспарух и Кубер са завзели "нейните" "национални" територии от Тесалия до Дунав и от Охрид до Черно море!
       image

  Тази безподобна наглост е пряк резултат от "славянската" лъжа,чиято задача е да изкоренява Българщината във всички точки на света и да заменя реалните Българи с някакви шизофренизирани "славяни",докарани на Балканите едва в последните 2 века. Тя В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не може да остане безнаказана,поради което ние Българските родолюбци изискваме страната ни да постави пред Сърбия следните три елементарни условия за допускане в ЕС или НАТО:

1. Да даде реална културно-териториална автономия на Българите,живеещи в общините Ниш, Пирот, Враня, Зайчар, Бела паланка, Бабушница, Босилеград, Цариброд, Княжевац, Крагуевац и в земите,разположени между тях.

2. Да прекрати езика на омразата срещу Българите.

3. Да се извини на България за своето съучастие в помакедончването и да извади на бял свят цялата свързана с него историко-политическа документация,като се откаже от претенции към Вардарска България.

  Тези условия както виждаме са невероятно леки на фона на ужасяващите й престъпления срещу нашия народ,но ние сме готови да ги загърбим и да протегнем приятелска ръка,ако нашите искания бъдат изпълнени надлежно. Тогава се наемаме да признаем сръбските териториални права над източна Босна, Западно Косово, Черна гора, Северна Албания и югоизточна Далмация и да помагаме на сърбите да си ги възвърнат. Това ще бъде един отличен шанс за възобновяване на нашето приятелство и братство но ако за жалост не се получи,ще подкрепим създаването на шумадийска, босненска, черногорска, войводинска и косовска нация,а коварния ни "брат" нека гледа Европа през крив макарон и да си ближе раните,които сам е отворил с бездънната си глупост!



Гласувай:
69


Вълнообразно


1. morskipesni - Скоро няма да го има ЕС.
05.09.2022 00:16
Това е ЯСНО, нали? К'ви 5 лева?
цитирай
2. shtaparov - Това е ЯСНО, нали? К'ви 5 лева?Ако ...
05.09.2022 00:19
morskipesni написа:
Това е ЯСНО, нали? К'ви 5 лева?

Ако следващите 5 века за тебе са "скоро",тогава съм съгласен! Ако ти обаче не си,значи нищо не ти е ясно!
цитирай
3. morskipesni - Помним, помним!
05.09.2022 00:43
"Хилядолетният" райх, дословно! Само ти ПРИПОМНЯМ.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
05.09.2022 00:43
Да не забравяме също, кой е инициирал зимното преодоляване от руската армия на Троянския Балкан ? Подпомагана активно от Българското население Пренасяли са топовето по стръмните пътеки на ръце! Много хора са загинали от измръзване и падане в пропасти ,заедно с оръдията!
За да не влезат сърбите първи в София Те, като разбират ,че Русия печели войната ,се включват и тръгват към София Руснаците от опит знаят ,че влезат ли първи в София ,ще я искат, както е станало с Ниш преди това! Българският град Ниш, както самите сърби във вестниците си отразявали Българското Нишко въстание, най- голямото в Турската империя през 1841г.!
Ами сръбско-Българската война, когато всички очакват Турция да реагира и армията ни е на турската граница
Но ни напада Сърбия Нещо повече, Турция единствена се озовава на искането ни за помощ Но по разбираеми причини, отказваме я
Никакви компромиси на тези подлеци, доказали се и исторически! Край на самарянството за наша сметка! Макетата показаха ,че само тлупаци могат да де занимават с него, когато имат насреща си подлеци!
Измекяри! Бяха приятели ту с руснаци, ту с американци Според това ,кой дава повече в момента!

Лека нощ!
цитирай
5. shtaparov - "Хилядолетният" райх, ...
05.09.2022 00:49
morskipesni написа:
"Хилядолетният" райх, дословно! Само ти ПРИПОМНЯМ.

Щом си му фен,припомняй го но няма да ме вербуваш!
цитирай
6. shtaparov - Да не забравяме също, кой е иници...
05.09.2022 00:52
leonleonovpom2 написа:
Да не забравяме също, кой е инициирал зимното преодоляване от руската армия на Троянския Балкан ? Подпомагана активно от Българското население Пренасяли са топовето по стръмните пътеки на ръце! Много хора са загинали от измръзване и падане в пропасти ,заедно с оръдията!
За да не влезат сърбите първи в София Те, като разбират ,че Русия печели войната ,се включват и тръгват към София Руснаците от опит знаят ,че влезат ли първи в София ,ще я искат, както е станало с Ниш преди това! Българският град Ниш, както самите сърби във вестниците си отразявали Българското Нишко въстание, най- голямото в Турската империя през 1841г.!
Ами сръбско-Българската война, когато всички очакват Турция да реагира и армията ни е на турската граница
Но ни напада Сърбия Нещо повече, Турция единствена се озовава на искането ни за помощ Но по разбираеми причини, отказваме я
Никакви компромиси на тези подлеци, доказали се и исторически! Край на самарянството за наша сметка! Макетата показаха ,че само тлупаци могат да де занимават с него, когато имат насреща си подлеци!
Измекяри! Бяха приятели ту с руснаци, ту с американци Според това ,кой дава повече в момента!

Лека нощ!

Да приятелю- благодаря за страхотния коментар,разбил си ги по всички правила!
цитирай
7. morskipesni - Опазил ме Господ, да вербувам,
05.09.2022 01:06
посред толкова много вербовчици!
цитирай
8. shtaparov - (Опазил ме Господ, да вербувам,)
05.09.2022 07:22
morskipesni написа:
посред толкова много вербовчици!

Прави си компания с тях тогава и не ни занимавай нас :)
цитирай
9. mt46 - ===
05.09.2022 11:30
Българският краен национализъм е подобен на македонизма, на сръбския национализъм, на гръцкия национализъм и т. н. Глупаво е да се мисли, че все другите са ни виновни, а ние сме невинни...
цитирай
10. shtaparov - Българският ...
05.09.2022 13:40
mt46 написа:
Българският краен национализъм е подобен на македонизма, на сръбския национализъм, на гръцкия национализъм и т. н. Глупаво е да се мисли, че все другите са ни виновни, а ние сме невинни...

Да,подобен е- затова не го харесвам и се боря срещу него,а освен това никак не мисля,че все другите са ни виновни. Ние също сме виновни за две важни неща:

1. Не сме намерили навреме правилната формула за обединение (насилствено или не) на Българистичните племена,с което сме позволили да се пръкнат държави като Сърбия, Русия, Полша, Хърватска, Чехия, Украйна, Босна и пр.
2. Били сме прекалено благи и не сме използвали силата си когато владеехме тези земи,за да изкореним веднъж и завинаги всички сепаратистки тенденции в тях!
цитирай
11. radostinalassa - Откъде намираш толкова много гласове?
05.09.2022 21:06
За мене гласуват най - много 6 броя. Я кажи как се е пръкнала Русия?
цитирай
12. barin - Здравей, Щапаров. Сърбия е била ...
05.09.2022 22:37
Здравей, Щапаров. Сърбия е била винаги срещу нас от времето на княз Пресиян. Много войни е имало между двете държави, повечето подклаждани от Византия и Гърция по=късно. Засега поне си получи заслуженото- малка територия без излаз на море. Има още да дава на нас, а може би и на други съседни държави.
Поздрави!
цитирай
13. kvg55 - shtaparov,
05.09.2022 22:48
Сърбия няма да стигне до членство в Евроколхоза, защото той на път да се разпадне, както и сатаНАТО–то.
цитирай
14. shtaparov - Сърбия няма да стигне до членство в ...
06.09.2022 05:33
kvg55 написа:
Сърбия няма да стигне до членство в Евроколхоза, защото той на път да се разпадне, както и сатаНАТО–то.

Аз също допускам,че е възможно Сърбия да не стигне до членство
цитирай
15. shtaparov - За мене гласуват ...
06.09.2022 05:36
radostinalassa написа:
За мене гласуват най - много 6 броя. Я кажи как се е пръкнала Русия?

Ами сигурно написаното от мен е по-стойностно от твоето а като гласувам за моите приятели,те ми връщат жеста понеже са коректни.
цитирай
16. shtaparov - Здравей...
06.09.2022 05:40
barin написа:
Здравей, Щапаров. Сърбия е била винаги срещу нас от времето на княз Пресиян. Много войни е имало между двете държави, повечето подклаждани от Византия и Гърция по=късно. Засега поне си получи заслуженото- малка територия без излаз на море. Има още да дава на нас, а може би и на други съседни държави.
Поздрави!

Сърбия има много да дава,но и много е загубила по силата на народната ни мъдрост,че който иска рогове и ушите си загубва!
цитирай
17. mt46 - Ангеле,
06.09.2022 11:22
понеже казваш, че си християнин, нима не приемаш, че всичко е станало по Божията воля?... И нали е християнско да се прощава дори на враговете?...
цитирай
18. radostinalassa - . Я кажи как се е пръкнала Русия?
06.09.2022 11:53
Не виждам отговор.
Нямам време да обикалям блоговете като вас.
И признай, че китайците са чиста раса. Време е за истината.
цитирай
19. radostinalassa - Сърбия никога няма да влезне в НАТО..
06.09.2022 20:50
След войната с него, убийствата на мирни граждани, облъчването с уран, черната трансплантология. Трябва да са луди за връзване.
цитирай
20. shtaparov - (Я кажи как се е пръкнала Русия?)
07.09.2022 14:37
radostinalassa написа:
Не виждам отговор.
Нямам време да обикалям блоговете като вас.
И признай, че китайците са чиста раса. Време е за истината.

Русия е бивша провинция на Стара Велика България- племето й било много малко но богатеело с грабежи и търговия с роби,а после почнало да асимилира различни Български племена и така да големее. Китайците пък не са чиста раса: те са един от най-смесените народи на земята редом с гърците, турците, американците, руснаците, циганите, власите и пр.
цитирай
21. shtaparov - След войната с него, убийствата на ...
07.09.2022 14:39
radostinalassa написа:
След войната с него, убийствата на мирни граждани, облъчването с уран, черната трансплантология. Трябва да са луди за връзване.

Повечето сърби са луди за връзване от много векове- затова ще си останат извън НАТО до последно и така им се полага :)
цитирай
22. shtaparov - понеже казваш, че си християнин, ...
07.09.2022 14:48
mt46 написа:
понеже казваш, че си християнин, нима не приемаш, че всичко е станало по Божията воля?... И нали е християнско да се прощава дори на враговете?...

Тоя съвет го дай първо на враговете- попитай ги дали са християни най-малко пък православни,след като враждуват с нас и ни очернят,и ни крадат и ни убиват! Аз пък имам лично мнение по въпроса- обичам Българската поговорка "Помогни си сам,за да ти помогне и Господ" а другите ги меря с техния собствен аршин,с който те ни мерят нас и даже понякога умножавам по три,а направеното добро го връщам с лихва!
цитирай
23. radostinalassa - Генетиката ти е твърде чужда..
07.09.2022 15:53
Така казваше и Байдън,че сърбите не искат да приемат демокрацията и затова трябва да ги убиват. Приел си западните ценности.
цитирай
24. shtaparov - Така казваше и Байдън, че ...
08.09.2022 12:02
radostinalassa написа:
Така казваше и Байдън,че сърбите не искат да приемат демокрацията и затова трябва да ги убиват. Приел си западните ценности.

Байдън не е будала и не се е излъгал разбира се,но дали е казал точно това- няма къде да научим...
цитирай
25. radostinalassa - Наскоро пуснах клип на тази тема
08.09.2022 15:20
Точно това са думите на Байдън. Този не е дипломатичен, вероятно вече е бил с деменция. Потърси го и кажи какво мислиш за демократичните ценности на гладните пирати.
цитирай
26. radostinalassa - Не може да изповядваш българските ценности заедно със западните. ..
08.09.2022 21:12
Определи се най - после към коя цивилизаця си. Бавен си като охлюв или пустинен кон.
цитирай
27. shtaparov - Точно това са думите на Байдън. Този ...
10.09.2022 00:16
radostinalassa написа:
Точно това са думите на Байдън. Този не е дипломатичен, вероятно вече е бил с деменция. Потърси го и кажи какво мислиш за демократичните ценности на гладните пирати.

Байдън очевидно е разбрал крадливия манталитет на сърбите,разузнал е предателския им характер и е далеч по-наясно,че са непоправими престъпници. Ти тях ли ще защитаваш,или истината и честта?
цитирай
28. shtaparov - :)
10.09.2022 00:18
radostinalassa написа:
Определи се най - после към коя цивилизаця си. Бавен си като охлюв или пустинен кон.

Гледай да не стана бърз каро пустинна лисица: Българската цивилизация ми е в кръвта,защото тя е истинска- другите са имитации!
цитирай
29. radostinalassa - Байдън очевидно е разбрал крадливия манталитет на сърбите,разузнал е предателския им характер
10.09.2022 10:30
Тези думи важат за много от циганите, но Хелзинският комитет ги пази, защото са простовати. Такива хора им трябват и ги размножават. Трябва ли Русия да ги убива?
цитирай
30. radostinalassa - Българската цивилизация е била преди Потопа в Черно море...
10.09.2022 16:57
Днес ни касаят две цивилизации - Западната, католическа, чуждоезикова, пропагандираща ЛГБТ, колонизирала по -слаби страни и източваща ресурсите на РФ срещу долари без покритие. И Източната православна, славянска цивилизация, която смята, че има 2 пола, а другите са болестни отклонения, която ни е родствена.
Към коя се причисляваш? Или си от белите ебонити или монголоиди.
цитирай
31. radostinalassa - Явно твоята цивилизация е семейна..
11.09.2022 11:28
Надежда всяка тук оставете...
цитирай
32. shtaparov - (Байдън очевидно е разбрал крадливия манталитет на сърбите,разузнал е предателския им характер)
13.09.2022 16:50
radostinalassa написа:
Тези думи важат за много от циганите, но Хелзинският комитет ги пази, защото са простовати. Такива хора им трябват и ги размножават. Трябва ли Русия да ги убива?

Сърбите не са много по-различни- виж ги какво правят и днес в "Македония"
цитирай
33. shtaparov - (Българската цивилизация е била преди Потопа в Черно море...)
13.09.2022 16:54
radostinalassa написа:
Днес ни касаят две цивилизации - Западната, католическа, чуждоезикова, пропагандираща ЛГБТ, колонизирала по -слаби страни и източваща ресурсите на РФ срещу долари без покритие. И Източната православна, славянска цивилизация, която смята, че има 2 пола, а другите са болестни отклонения, която ни е родствена.
Към коя се причисляваш? Или си от белите ебонити или монголоиди.

Няма "източна",нито "славянска" цивилизация- има Българска! Няма лошо ако е православна,но водачи на православието не може да има в Русия- такива от край време има или само в Цариград,или само в България!
цитирай
34. shtaparov - (Явно твоята цивилизация е семейна..)
13.09.2022 16:55
radostinalassa написа:
Надежда всяка тук оставете...

Моята цивилизация е Българска,заедно с всички традиционни за България неща- не го ли запомни от преди,казах ти го вече??!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4817204
Постинги: 267
Коментари: 9067
Гласове: 136745
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи