
Прочетен: 16996 Коментари: 36 Гласове:
Последна промяна: 13.10.2016 10:13


.jpg)
1. Истината за древно-българската история ни е необходима днес, защото:
1.1. За да избегнем налагането на догми като македонизма и татаризма, с които на българите по света беше подменена родовата идентичност през ХХ в. Днес, в началото на ХХІ в., се извършва подобен опит за подмяна на древната българска история в Република България с тракедонизъм.
1.2. Опитът с идентитетот в Република Македония демонстрира, че подмяната на древното минало с въображаемо такова, води до изолация и псевдо-надстройка на обществения живот, което рефлектира върху европейските ценности. Днес в Македония са съгласни да подменят „европейските ценности“ с псевдо-ценности, а това води до разрушаване на гражданското общество. Същите опити наблюдаваме и в България, където тракедонизма върви ръка за ръка с подриване на евро-атлантическите ценности, които са единственото спасение за страната ни като държава.
1.3. Да се гордееш с Чингиз хан (татаризъм) или с Александър Македонски (македонизъм) е всъщност псевдо-гордост. Гордостта от миналото и историята, е ценност на националния живот, а нацията се крепи от основната етническа група. В този смисъл, основната етническа група е сплав от хора и родови ценности. Основен белег на родовото днес е генома. Подмяната на истината за генома създава „киборги“, а не свободни граждани, понеже единството на съзнание и гени е вече доказано от науката. Гените се „включват“ от поведенческо начало. Когато това поведенческо начало е негативно спрямо собствения геном и го подменя агресивно с въображаем, се задейства закона за зависимост на биологията и здравето на отделния човек и етнос, от поведението. Негативно поведение към родовото води до повишаване на нивото на кортизола на отделните единици на етноса. Всъщност, неслучайно водещият етнос в Република Македония „боледува“, а албанското малцинство което „оптимизира“ родовото си начало, еволюира. Проблемът е, че гените са зависими от поведението и когато твоите гени не са на Александър Македонски или на траките, тогава възторженото търсене на нова идентичност е всъщност негативна псевдо-идентичност, със съответните медицински последици.
1.4. За България периода на т.нар. „Българско Възраждане“ от ХІХ в. е основен за националната ни идентичност. Ето защо дори комунистите използваха вулгарно и прикрито възрожденските ценности, вменявайки им своя примитивен социологизъм. Сами по себе си ценностите на нашето Възраждане могат да бъдат оставени на заден план, единствено ако се работи за теория за древно-българското минало, която е автохтонна. Тази теория е против ценностите на възрожденските идеали, според които нашата държава на Балканите е късно-античен и средновековен феномен. Тя не е аморфно княжество на някое от десетките незнайни тракийски племена. Нашата българска държава е ВСЕИЗВЕСТНА като граници в апогея си. Тя е ЗАВОЮВАНА ЗЕМЯ. Тя е от Карпатите до Солун и от Одрин до р. Тиса. Ние, българите, не сме „пришълци“. Ние в миналото си сме били войни с мощна армия и държавност, с които завоюваме и създаваме през 680 г. собствената си държава на Балканите. Римляните, които през І в. от н.е. поробват Тракия, също не са били „пришълци“ на Балканите. Те са били мощна армия и държава през І в., когато поробват до 680 г. Тракия.
1.5. Тези неща трябва да се знаят. Нашата древно-българска държава е кимерийската, както пише Раковски. Новите проучвания показаха, че кимерийците са имали държавност в земите на дн. северна Армения, Грузия и до Крим още по времето на Омир, който пише за този велик прабългарски народ.
1.6. Имало е прабългари, това са кимерийците. Произходът на европейските хуно-българи, е кимерийски. Българската държавност е утвърждавана още преди VІІІ в. пр.н.е. от кимерийците. Продължена е от хуно-българите, които владеят от Кавказ до Рейн, завършена е от дунавските българи на Аспарух, които през 680 г. разширяват земите на българската държавност на юг от Дунав.
1.7. Въпросът за древно-българската идентичност днес е част от формирането на евроатлантическите ценности на Република България. Както знаете, от 1878 г. до днес, България изповядваше наложените ценности от вън, че българите са славяни. Днес се опитват да наложат нови ценности, според които българите са автохтонни траки, а траките говорели славянски, според тракедонистите. Тоест, тракедонизма е всъщност продължаване на старата славянска идентичност, но в нов вид. Ние извън евроатлантическите ценности нямаме шанс да дадем на болната си нация истинската древно-българска история (КИМЕРИЙЦИ-ХУНИ-БЪЛГАРИ), която не само ще върне единствено между национален дух и тяло, но и ще ни помогне да преодолеем негативизма сред нас, който никой не знае откъде се е пръкнал и не вярва, че той идва по линия на една изкривена представа още след 1878 г. на въпроса „Па шта си ти?“ (Вазов).
Образуване и формиране на средновековнат...
РОДСТВОТО НА ДРЕВНИТЕ БЪЛГАРИ СЪС САСАНИ...
Ягоди. Как се прави разсад бързо и лесно...
Батко ще му купи колело
13.10.2016 10:51
Защо монахът Фулко коментирайки събития от 1096 година, споменава следното за премеждията на кръстоносците: “...поели път през земите на българите, които назовават траки според предишните паметници” (Hinc iter aggressi per fines Vulgariorum, quos vocitant Thracas, ut habent monumenta priorum.“ – Д.Ангелов, Образуване на Българската Народност, с.374.
Защо,
Вилхелм, който разказва за гибелта на Балдуин Фландърски и споменава, че фламандския благородник е погубен от предводителят на траките - LIBI, IV, c.147. Това разбира се е цар Калоян.
Защо монахът Фулко коментирайки събития от 1096 година, споменава следното за премеждията на кръстоносците: “...поели път през земите на българите, които назовават траки според предишните паметници” (Hinc iter aggressi per fines Vulgariorum, quos vocitant Thracas, ut habent monumenta priorum.“ – Д.Ангелов, Образуване на Българската Народност, с.374.
Защо,
Вилхелм, който разказва за гибелта на Балдуин Фландърски и споменава, че фламандския благородник е погубен от предводителят на траките - LIBI, IV, c.147. Това разбира се е цар Калоян.
По земите на България са живяли някога траките и редовно късно-античните автори използват топоси...Приск нарича персийския цар Пероз от V в. "партски цар", Прокопий нарича персите "мидяни". Просто по тези персийски земи са живеели преди персите мидяни и парти...Така и по земите на Калоян...Траките след 680 г. се включват в българската държава и ние днес носи и тракийски гени...
14.10.2016 08:56
Как ще коментираш твърдението на римляните, че кимерите са тракийско племе, обитаващо полуостров Крим?!
Според гърците, траки са всички, живеещи северно от техните полиси/ ив самите полиси има траки, на остров Тасос например/
Знам че с географията си на Вие, но все пак, можеш ли да очертаеш някакви граници на ареала на траките Съобрази се, все пак, че са многобройни ,след индийците и ако се обединят, никой не е в състояние да ги победи Според Херодот!
Ще те улесня с Омир, който казва ,че около Тъмното море живеят много народи с един език
Ще си позволя да коментирам евентуалния ти отговор, ако е в типичния ти"стил"
Как ще коментираш твърдението на римляните, че кимерите са тракийско племе, обитаващо полуостров Крим?!
Според гърците, траки са всички, живеещи северно от техните полиси/ ив самите полиси има траки, на остров Тасос например/
Знам че с географията си на Вие, но все пак, можеш ли да очертаеш някакви граници на ареала на траките Съобрази се, все пак, че са многобройни ,след индийците и ако се обединят, никой не е в състояние да ги победи Според Херодот!
Ще те улесня с Омир, който казва ,че около Тъмното море живеят много народи с един език
Ще си позволя да коментирам евентуалния ти отговор, ако е в типичния ти"стил"
Дадох ти репер, Черно море, Крим и така нататък
Москва по времето на траките я няма още Доколкото знам е един от градовете, основани от Българите -номади, поне така ги определят!
Ако не можеш да очертаеш някакви граници,кажи си, според мен, те изобщо не са очертани но по косвен начин могат да се определят
По население ,след индийците
Ако те сега са милиард, да видим, кой е след тях в момента Вероятно САЩ, с около 300 милиона
Ами да очертаем в Европа една територия с около 300 милиона население
Паралел през вековете
Явно не може да са населявали само България
Не се заяждам, просто съм за диалога
Впрочем, ти беше срещу автохтонизма, а сега излиза ,че си за него
Нещо не схващам, но то е мой проблем!
ОТ COMMVARNA · 13.10.2016
Голямата измама на Мутрите:
Гласуваш „Не подкрепям никого“ и избират още на първи тур Мамата им. Защото гласът се брои за действителен и вдига избирателната активност, но се вади при
процентите на кандидатите. Тоест може да изберат Мамама им с 25% гласове на нея, защото тези проценти ще са повече от 50% вече от реалните гласове за отделните кандидати. Защото за избора на президент има 2 условия.
1. Избирателната активност да е повече от 50 %, а всички гласове „Не подкрепям никого“ вдигат процентите.
2. Кандидат президентът да е получил 50 + 1 глас, но вече от реалните гласове, а „Не подкепям никого“ не влиза в тях.
Стана ли ясно? Дано сте разбрали.
Тези неща трябва да се знаят. Нашата древно-българска държава е кимерийската, както пише Раковски. Новите проучвания показаха, че кимерийците са имали държавност в земите на дн. северна Армения, Грузия и до Крим още по времето на Омир, който пише за този велик прабългарски народ.
- И след като им се ЗАТРИВА ДЪРЖАВНОСТТА - къде на майната си отиват ПРОТОБАЛГАРСКИТЕ :))) КИМЕРИЙЦИ с цялата им ДЪРЖАВНОСТ :)))
- Милчев - Как ще ЗАПЪЛНИШ ВРЕМЕВИЯТ Х-И-А-Т-У-С между ШЕСТИ ВЕК ПРЕДИ ХРИСТА и ПОЯВАТА НА ХУНИТЕ през ВТОРИ ВЕК наша ера? А топоса - предвид последното упоменаване на Кимери ЗАД-КАВКАЗ ... Хуни ДОСТА ПО-ДАЛЕЧ, на север от КАВКАЗ?
Номади ли са кимерийците?
В историческата литература и досега, във връзка проблемите около номадите скити, кимерийците също се определят като такива. Което не е правилно.
Т.М.Кузнецова в своята статия „Киммерийская проблема и скифская архаика“ отбелязва следното: „И если косвенные данные письменной традиций (Гомер, Геродот) позволяют определить киммерийцев как оседлый и даже цивилизованный народ, то для их в качестве народа кочевого нет даже и косвенных подтверждений. По всей видимости, мнение о кочевом образе жизни киммерийцев сложилось по ассоциации со скифами…“ (И ако косвените данни на писмената традиция (Омир, Херодот) позволяват да бъдат определени кимерийците като уседнал и дори цивилизован народ, то за тяхно номадство няма дори и косвени сведения. Вероятно мнението за номадски образ на кимерийците се е формирало по асоциация, предвид номадският живот на скитите…".
Що се отнася до асирийските клинописни извори за начина на живот на кимерийците, акадското „KURGamir (ra)” - e етноним, снабден с определител за страна“ (Иванчик).
По-нататък в същата статия Т.М.Кузнецова пише:
„Древноизточните и гръцките извори позволяват страната на кимерийците да се търси в областта на Кавказ. Гръцката традиция, упоменаваща Боспор Кимерийски, Кимерийска област, гр. Кимерик, Кимерийски вал, Кимерийски брод, Кимериада, позволява на учените да локализират кимерийците „в пределите на Таманския и Керченския полуостров, т.е. в Северо-западен Кавказ“ (Крупнов, 1957, с. 122). Тоест, държавата Гамир може да бъде локализирана на териториите между Урарту (Задкавказието) и Боспор Кимерийски (Предкавказието), като в Предкавказието не само традиционно са концентрирани, но и се фиксират от археологията топоними, свързани с кимерийците. Изхождайки от всичко това, е необходимо да се обърне внимание вече не толкова на номадските елементи в археологическите култури на този обширен регион, а на културата на уседналото население (преди всичко на материалите на поселенията). (…) Няма необходимост да се свързват с кимерийците паметниците на номадския облик на предскитския период или да се отнасят тези паметници към скитите, удревлявайки ги насила."
Съгласно асирийските клинописи, кимерийците извършват нападение над Урарту през 714 г. пр.н.е., т.е. почти 50 г. преди в този регион да се появят за първи път скити. Което ще рече, че кимерийската държава вече е съществувала през VІІІ в. пр.н.е.
Първи сведения за кимерийците в древногръцката епоха са дадени в „Одисеята“ на Омир. Според изследователите, данните на Омир за „народа и града“ (δήμός τε πόλις τε) на кимерийците имат произход в похода на Аргонавтите и легендите, свързани с него.
В хераклейската логографска школа е бил съхранен спомен за патрона Кимерий, който е живял две поколения преди похода на Аргонавтите, т.е. преди Троянската война. Това донякъде обяснява какъв извор е ползвал Омир, за да приравни цивилизационно кимерийците до древните йонийци и до цивилизацията на Троя.
„Упоменаването на формулата «народа и града» на кимерийците, въобще не съответства на обобщената антична представа от пост-омирово време за тях като номади. Гърците се запознават с номадския начин на живот благодарение на контактите си със скитите от Причерноморието. Наистина тази формула δήμός τε πόλις τε се среща при Омир пет пъти: Г 50, Ω 706, ζ 3, θ 555, ξ 43. В първите два текста, които са от „Илиядата“, тази формула се прилага за Троя: πήμα πόληί τε παντί τε δήμω (Γ 50).“ [1.2.2.]
http://historylib/historybooks/Askold-I--Ivanchik_Nakanune-kolonizatsii/
21.10.2016 09:38
Най-тъжното в цялата работа е, че пан-тракедонизмът надмина и македонизма в опитите си за присвояване на чужда история. Двете явления са напълно идентични в основата, на която се базират : шовинизъм, върл популизъм, манипулация на научни данни, откровено невежество.
И докато в съседна Македония това явление има определена политическа цел и се прокламира от държавата, у нас то е дело на и се поддържа от маргинализирани псевдо-патриоти и националисти, неграмотни емигранти и полуграмотни гурута без съответното образование.
Редовият тракоман страда от ред психични проблеми включващи параноя, грандомания, авто-агресия и тежки комплекси за малоценност; за него автохтонството не е просто теория за произхода му, но и осмисля ежедневието му, то е причина да се чувства по- в сравнение с останалите хора на Земята.
С темповете си на разпространение главно сред неграмотната част от българското население тракоманията може да се сравнява с разпространението на националсоциалистическите "арийски" теории в Германия, като неслучайно вече е прегърнато от най-маргиналната партия в страната - "Атака" и част от неговите проповедници намират поле на изява именно в нейните медии.
Въпреки това, справянето с тази чума минава не през нейното публично опровергаване и разнищване (привържениците и така или иначе вече имат комплекс, че някой нарочно крие истината от тях), а през пълното игнориране на този популистки феномен, който слава Богу, поради цялостната си несъстоятелност, няма потенциала да се превърне в доминиращо мнение за нашия произход, въпреки крайните прояви на наглост, безочие и фундаментализъм у своите депримирани привърженици.
21.10.2016 09:41
Няма научен институт в света, който да не приема, че античните македонци са гърци. Това личи не само от имената на царете (гръцки), не само от самоопределянето им като гърци, но и от факта, че Филип и Александър Македонски работят за една гръцка политическа идея - обединението на стотиците гръцки градове държави в единна империя. Тази империя трябва да постигне две важни политически цели. Да спре войните между гръцките градове държави и да се противопостави на Персийската империя, чиито агресивни действия през VI-IV в. пр.Хр. застрашават гръцката независимост. И Филип, и Александър успяват в действията си, подкрепяни от не малка част от гръцкото общество. Царствата, които възникват на територията на Александровата империя след смъртта му и над които застават “македонски” пълководци като Антиох, Птолемей и Лизимах, се наричат елинистически (т.е. гръцки) царства, а периода на съществуването им (края на IV-I в. пр.Хр.) - елинистически. Там цъфти гръцката образованост и култура, най-високата в света в тази епоха, постигнала интересна симбиоза с персийската и египетската цивилизация. В Александрия се появява и най-голямата библиотека в света - 600 000 тома. На гръцки език - не на македонски, какъвто и тогава, и днес не съществува. Династията на Александър е претендирала, че произлиза от Херакъл, че е дошла в Македония от южния гръцки град Аргос и че е елинска, поради което е получила право да участва в допускащите само елински атлети Олимпийски игри, а това е станало във времето на Александър I Филелин, тоест около 150 години преди раждането на Александър III Велики. Филип II, бащата на Александър III Македонски, е печелил поне три състезания в Олимпийските игри. Идиотските македонистки исторически тези днес получават отпор не само от учените по цял свят, но и в самата Македония - нещо, което не се бе случвало 65 години.
21.10.2016 09:42
„Александър, син на Филип и син на Гърция“
Самият Александър Велики също се смятал за грък и в това не може да има никакво съмнение. В книгата си "Александър Македонски" Пол Картлидж обяснява, че древните македони са претендирали, че са наследници на легендарния Македон, а също така на царствената династия на Аргеадите. Тези Аргеади претендирали, че били преки потомци на Темений, който според легендите някога в много далечното минало се преместил от южния Аргос (в Пелопонес) на север към Македония. А тъй като родословието на Темений го свързвало с рода на Херкулес, се получавало, че македонците произлизат от самия полубог и митичен герой Херкулес. Планината Олимп, обитавана от гръцките богове, се намирала на територията на древна Македония, с което аргументите на македоните придобивали стократно по-голяма убедителност. Самият Александър Велики също се смятал за грък и в това не може да има никакво съмнение. Картлидж обяснява как той изповядвал привързаност към всичко гръцко и бил заобиколен от гръцки придворни – от своя дворцов шамбелан Евмений до официалния си историк Калистен, от адмирала си Неарх (негов приятел от детинство) до придворния си скулптор Лизип. Самият той се обявява за новия Ахил, а най-интимния си приятел Хефестион вижда в ролята на нов Патрокъл. Той представял своя военен поход в Персия като панелинска акция и бил достатъчно умен да върне в Атина статуите от Суза, които персите задигнали през 480 г. Също така изпратил триста брони, за да бъдат принесени като дар в нозете на статуята на богинята Атина в Партенона от „Александър, син на Филип и син на Гърция“. По време на походите си той редовно позволявал да се отбелязват всички гръцки празници и тържества; разпространил из цяла Азия преклонението пред гръцките богове, като не на последно място било основаването на значителен брой гръцки градове във възловите точки на империята. С други думи Македония е била едно гръцко кралство а имената на македонците са гръкоезични и всичките древни македонски монети са гръцки, с гръцки букви и гръцки фрази!
21.10.2016 09:44
Димитър Ангелов: ТРАКИТЕ ДО ПАДАНЕТО ИМ ПОД РИМСКА ВЛАСТ
Наред с липсата на здрава и трайна държава друго неблагоприятно обстоятелство, което пречело на траките да се обединят в една по-устойчива етническа общност, било и това, че те не притежавали собствена азбука и писменост. Впоследствие, както добре е известно, сред тракийските племена се разпространили и се наложили гръцката азбука и език. Не малка роля за разпространението на гръцката азбука изиграла и завоевателната политика на Филип II и Александър Велики, която била свързана изобщо с разширяване на териториалната база на елинската материална и духовна култура. Едновременно с възприемането на гръцката азбука сред тракийските племена започнал да печели почва и гръцкият език, особено в онези райони, където досегът между гърци и траки бил по-непосредствен (по черноморското и беломорското крайбрежие) и в областта южно от Стара планина. След образуването на Одриската държава гръцкият език станал официален и държавен. С него си служели одриските владетели при издаване на закони и договори при поставяне на надписи върху монети и пр. Популярността на гръцкия език като официцален и държавен нараснала още повече през елинистическата епоха (III?I в. пр. н. е.), непосредствено преди завладяването на Балканския полуостров от римляните. Силно разпространение добил гръцкият език и в религиозния култ (надписи върху оброчни плочки, върху надгробни паметници и пр.). Обстоятелството, че през доримския период тракийският език не могъл да се наложи като писмен, а вместо него тази роля изпълнявал гръцкият, се отразило твърде неблагоприятно върху съдбата на тракийския етнос който до много голяма степен се елинизирал. Доколкото съществувала образована прослойка (главно сред богатите и знатни среди в градовете), тя се възпитавала в елински традиции поради силното влияние на гръцката писменост и култура. За проникването на гръцки религиозни култове сред траките през елинистическата епоха свидетелствуват особено ясно надписи, разкрити в тракийския град Севтополис (от IV в. пр. н. е.). Находките в Севтополис говорят при това за елинско влияние не само в областта на религията, но и по отношение на градоустройството, на жилищната архитектура, на украсата на сградите и пр. Силно било елинското влияние и по отношение на живописта. За това свидетелствува най-добре прочутата тракийска гробница, открита през 1944 г. в гр. Казанлък.
21.10.2016 09:55
30.10.2016 06:20
30.10.2016 06:28
30.10.2016 06:30
30.10.2016 06:33
30.10.2016 06:37
30.10.2016 06:40
30.10.2016 06:54
НЕ Е ВЯРНО, НЕЩАТА СА ПРЕПРОВЕРЕНИ - ГЕНЕТИКА, АНТРОПОЛОГИЯ, АРХЕОЛОГИЯ, ЕТИМОЛГИЯ И ДРЕВНИТЕ АВТОРИ, ВСИЧКО СОЧИ, ЧЕ ТРАКИ = СЛАВЯНИ = ПРА-БЪЛГАРИ!!! ПРОСТО НАШТЕ СА БИЛИ УФТСИ ПРЕЗ ПОВЕЧЕТО ВРЕМЕ, ИЗБИРАЩИ РАЗЕДИНЕНИЕТО, КОЕТО ПРАВИ БЕЗСИЛИЕТО!!! МИСЛИ ПОВЕКЕ СО КРАТУНКАТА СИ!!!
30.10.2016 07:03
„Александър, син на Филип и син на Гърция“
Самият Александър Велики също се смятал за грък и в това не може да има никакво съмнение. [quote]
ДРЪН ДРЪН ТА ПЛЯС. КАТ СА ТОЛКОЗ ДРЕВНИ ГЪРЧОЛЯТА , ЩО НЕ ПРЕВЕДАТ ОТ ГРЪЧКИ ЩО ЗНАЧИ ОЛИМП!!! НЕ МОГАТ!!! КАКТО И МНОГО ДРУГИ УЖ ДРЕВНИ ТОПОНИМИ. ОЛИМП МОЖЕ ДА СЕ ПРЕВЕДЕ ПРЕЗ БЪЛГАРСКИ. АКО СЕ ЧЕТЕ ОТЗАД НАПРЕД СТАВА БИЛО. АКО СЕ ВЗЕМЕ ИНДО-ЕВРО КОРЕНЪТ ЛУМП - ЗНАЧИ ЛОМЯ, ЧУПЯ, НАЧУПЕНИ ЗЪБЕРИ!!! ЗАРАД ТАКВИЗ КАТ АЛЕКС ГОЛЕМИОТ (ИСКАН-ДАР МАКЕДОНСКИ), ПАИСИЙ ПИШУВА О, НЕРАЗУМНИ И УРОДИ, ПОРАДИ ЧТО СЕ СРАМИШ ДА СЕ НАРЕЧЕШ БЪЛГАРИН!!! ВЛАСИТЕ В ЕПИР СА БИВШИ ТРАКО=СЛАВЯНО=БЪЛГАРИ, НО ЛАТИНИЗИРАНИ И СЛЕД ТОВА ЕЛИНИЗИРАНИ. КОЛКО СМОТАНИ ТРЯБВА ДА СМЕ БЪЛГАРИТЕ, ЗА ДА ГИ ИЗТЪРВЕМ, КАКТО И ТИЯ НА СЕВЕР ОТ ДУНАВ, ДЕТ ДО 14 ВЕК НЯМАТ СВОЯ ДЪРЖАВА, А СА БИЛИ ВСЕ ЧАСТ ОТ БЪЛГАРИЯ!!! СРАМ И ПОЗОР ЗА БЪЛГАРИТЕ!!!
ТАТАРИТЕ НЕ СА БЪЛГАРИ, ДОРИ И НЯКОИ ДА ИСКАТ ДА СЕ КАЗВАТ БуЛХАРИ ИЛИ ПъЛХАРИ. ПРА-БЪЛГАРИТЕ НА КОТРАГ, КОЛКОТО И ВЕЛИКИ И СЛАВНИ ДА СА БИЛИ СА БИЛИ ПО МАЛКО И СА БИЛИ ПРЕТОПЕНИ ОТ МЕСТНИТЕ ТЮРКИ И УГРИ, ЧЕ И ИСЛЯМИЗИРАНИ!!! МЕЖ БЪЛГАРИТЕ И ВЛАСИТЕ, И УКРАИНЦИТЕ (СТАРИТЕ ИСТИНСКИ РУСИ, КАКТО ГИ НАРИЧА ПАИСИЙ В 8 ДЯЛ НА ИСТОРИЯ СЛАВЯНОБЪЛГАРСКА) ИМА МНОГО ПОВЕЧЕ ОБЩО, ОТКОЛКОТО МЕЖ БЪЛГАРИТЕ И ТАТАРИТЕ И ПРОИЗВОДНИТЕ ИМ МОСКАЛИ (ТАКА НАРЕЧЕНИ РУССКИЕ, ТОЕСТ РУСКИ - ПРИЛАГАТЕЛНО, А НЕ СЪЩНОСТТА)!!!
30.10.2016 07:28
Съвременният така наречен русский язик е вид църковнославянски старобългарски тракийски на Кирил и Методи от македонския край, проповядван с украинско влияние от къйивски (киевски) староруски малоруски украински духовници сред угро-финските и тюркски туземци на страната Москел/ Московия/ Златната Орда/ Гранд Татария, самонарекла се Велика Россия (по гръцки!). Над 350г. москалите, както ги нарича Паисий в 8 дял на История славянобългарска, убиват украинците и кримците (къръмлъ) - избити са десетки милиони. Освен това не освобождават, а искат да ре-окупират Б-я и довеждат с действията и бездействита си НАЙ ГОЛЯМАТА НАЦ. КАТАСТРОФА НА Б-Я, а и ни взимат Болгард, дават Добруджа / ОНГЪЛА/ ЪГЪЛА на канас, княз (което от изКОНен, наКАНуне значи началник) Аспарух/ на власите, западните покрайнини на сърбите, а сотаналта част на разчленение на великите сили и съседите ни. Македонизмът и комунизмът, разорил половин Европа, пак идат от Москва! СИДЕРОВ Е ПО ХИТЪР ОТ ТЕБ!
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ