Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2015 13:57 - "НЕ СЪМ БЪЛГАРИН", хвали се Благоев...
Автор: letopisec Категория: История   
Прочетен: 13174 Коментари: 27 Гласове:
10

Последна промяна: 01.10.2015 14:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      ДИМИТЪР БЛАГОЕВ СЕ ПРАВИ НА ИСТОРИК И ПОВТАРЯ ЗЛАТАРСКИ, СЛЕД КОЕТО ТВЪРДИ, ЧЕ НЕ Е БЪЛГАРИН.
......................................

Стенограмите на Българското народното събрание за дебатите, водени през 1917 г., когато България е във война - третата война за национално освобождение на поробените българи зад граница! Главен герой в тези дебати е Димитър Благоев - Дядото, основател на политическата организация на левите революционери в България - БРСДП (т.с.) - БКП - БСП. Доскоро Дядото беше най-тачения, най-авторитетния деец и учител на това политическо движение, което управляваше България от 1944 г. до 1989 г., и все още има голямо влияние у нас. На какво е "учил" той младите си съратници, какви идеи е внедрявал в младите им глави? 

Д. Благоев: ...Всъщност в България се водеше една голяма борба не за обединяването, както казват, на българското племе, а за властването на едно племе в България. И тази борба е една от причините за освобождаването на самата тази българска държава. Тази борба се водеше между българското племе и славянското племе на Балканския полуостров. Българското племе, един грозд, но добре организирано, дойде на Балканския полуостров и намери едно племе мирно, още недоразвито в своята обществена организация, още когато то се намираше в последния стадий на варварство, когато току-що се формираше като съюзи на племена, за да мине по-нататък, в периода на цивизацията, в нация. И тази по-организирана част (Дядото има пред вид прабългарите -бел. на авт.), която главно стоеше на едно по-ниско варварско стъпало, грабителски жестока, която не познаваше никакво отвръщение към каквито да било средства, се нахвърли върху славянските племена да ги завладее. Но тези племена (тук вече Дядото има пред вид протославянските племена - бел. авт.), въпреки това, че бяха неорганизирани, водеха дълго своята борба против това българско племе.

Я. Сакъзов (широк социалист, бъдещ социалдемократ): Не забравяйте, че те бяха колония на Византия и нейни подчинени.

 

Д. Благоев: Подчинени, но независими в своя вътрешен живот.

 

Някой от групата на Я. Сакъзов: Не забравяйте историята!

 

Д. Благоев: Коя история? Тази ли, която вие фалшифицирате? (Смях) Такава история ние (тесните социалисти, бъдещите комунисти и днешни социалисти - бел. на авт.) не ви признаваме. Ние гледаме каква е действителността. Факт е г. г. народни представители, че е имало голяма борба между българските и славянските племена на Балканския полуостров. И този процес, за който ни говори Я. Сакъзов и който поддържат и другите, не е за обединяване на българското племе, а за завладяване на славянските племена на Балканския полуостров и затова ние виждаме потискане на славянските племена на Балканския полуостров, които масово се преселват във Византия и Мала Азия, и от друга страна, отиват на юг към Македония, в която именно се запазва дълго време славянското племе (лъжа! - според археолога Микулчик, при образуването на българската държава в Македония няма протославяни, те живея по на юг, където земята е по-богата - бел. на авт.).

 

Г. Данаилов: Ама вие сте родом от Загоричане (с. Загоричане е едно от най-борческите български села в Костурско, Южна Македония).

 

Д. Благоев: Аз съм родом от Загоричане, но между другото аз не съм българин, аз съм македонец, македонски славянин! (Смях) И като такъв, ако искате да знаете, аз съм за Македония като славянска земя, която ще има собствено управление (смях, смях ама това се оказа програма на титовите и благоевите комунисти, когато дойдоха на власт след 25 години - бел. на авт.)......


........................................................................

image

ДИМИТЪР БЛАГОЕВ - ДЯДОТО, ОСНОВАТЕЛЯТ НА БРСДП(т.с.) - БКП - БСП, ПРОПОВЯДВА ОМРАЗА КЪМ БЪЛГАРИТЕ В БЪЛГАРСКОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ

www.protobulgarians.com/Saavremennti%20temi/Dimitaar%20Blagoev%20-%20Dyadoto.htm


СРАМНО Е ДА ИМАМЕ ГРАД С ИМЕТО НА ДИМИТЪР БЛАГОЕВ, НАЛИ?

image



С УКАЗ КОМУНИСТИТЕ НИ НАТРЕСОХА ИМЕТО НА БЛАГОЕВ, С УКАЗ ДНЕС ПРЕЗИДЕНТА, АКО Е ДЕМОКРАТ, МОЖЕ ДА ГО ПРОМЕНИ!


image




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. germantiger - Поздрави и жалко, че на твоята инициатива за смяна името на града се пречи!
01.10.2015 15:01
Ще си архивирам инфото и ти благодаря за конретиката - поне аз НЕ я знаех до момента!

Комунягите и славянофилите, всъщност русофилите (масата) са ясни, а тук са "кристално" ясни.
цитирай
2. vencivvg - Отдавна трябваше да се преименува
01.10.2015 15:17
Позор за България е да има град с такова име.
Предполагам всеки Българин ще подкрепи промяна на името.
цитирай
3. letopisec - Благодаря...
01.10.2015 15:47
germantiger написа:
Ще си архивирам инфото и ти благодаря за конретиката - поне аз НЕ я знаех до момента!

Комунягите и славянофилите, всъщност русофилите (масата) са ясни, а тук са "кристално" ясни.

цитирай
4. letopisec - Съгласен съм...
01.10.2015 15:48
vencivvg написа:
Позор за България е да има град с такова име.
Предполагам всеки Българин ще подкрепи промяна на името.

цитирай
5. aboychev - ПОЗДРАВ И
01.10.2015 16:14
ПЪЛНА ПОДКРЕПА
цитирай
6. leonleonovpom2 - Милчев, противоречиш си и в изложението дори!
01.10.2015 21:05
На каква партия е основател Благоев-Българска или някаква друга?! Май с Българска почва, не някаква друга Що за идиотия, да се нарича македонец! Това е късна измислица!

Използваш политически борби за твои си цели Дълбоко се съмнявам, че цитираш протоколи на НС Дай факсимиле, ако наистина ползваш документ, а не съчиняваш!

Бориш се срещу комунизма, колкото и да е бил виртуален не само у нас, с комунистически методи
Та преименуванията бяха тяхно оръжие Преименуваха волжките Българи на татари, стотици градове на живи вождове и така нататък

Обяснено ти бе, че преименуването на един областен град като Благоевград води до проблеми за населението в Цялата област Със смяна на документи Няколко стотин хиляди души ще трябва да си подменят документите си!
Кой ще поеме разходите? Ти какъв процент ще поемеш или ще искаш заплащане за инициативата?!
Ей, жив е този принцип-Другари, дайте да дадем!

По това се познават истинските комунисти/ под прикритие/ -БРСДП /кпп/
цитирай
7. knyazvojvoda - Виждаш ли кире??? И ти ни разделяш на ...
01.10.2015 21:39
Виждаш ли кире??? И ти ни разделяш на българи и славяни...
цитирай
8. bahtibale - И ти се правиш на пишман историк. ...
01.10.2015 23:00
И ти се правиш на пишман историк. Всичко е Мара втасала, та името на Благоевград само остана неоправено в тая държава.
цитирай
9. alcom4 - alcom4
02.10.2015 11:09
Тази безобразна коминтерновско - комунистическа ГАВРА ,с един окръжен град и с българската народност И НАЦИОНАЛНОСТ, трябва НЕЗАБАВНО да се поправи! ГРАД "БЛАГОВГРАД"..ТРЯБВА ДА БЪДЕ НЕПРЕМЕННО ПРЕИМЕНУВАН ,С ИМЕ НА ДОСТОЙНА, БЪЛГАРСКА ЛИЧНОСТ ! Името НА ТОЗИ НАЦИОНАЛ-ПРЕДТАТЕЛ И РАЗРУШИТЕЛ НА ,БЪЛГАРИЯ - ДИМИТЪР БЛАГОЕВ ,ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРЕМАХНАТО ЗАВИНАГИ И ДА ОТИДЕ В ЗАБВЕНИЕ..!
цитирай
10. letopisec - Благодаря, утре съм в радиото, Благоев е антибългарин като Спароток днес...
02.10.2015 13:52
aboychev написа:
ПЪЛНА ПОДКРЕПА

цитирай
11. letopisec - ДС историците са безсилни...Преименуването не води до промяна на лич.карти и документи...
02.10.2015 13:54
leonleonovpom2 написа:
На каква партия е основател Благоев-Българска или някаква друга?! Май с Българска почва, не някаква друга Що за идиотия, да се нарича македонец! Това е късна измислица!

Използваш политически борби за твои си цели Дълбоко се съмнявам, че цитираш протоколи на НС Дай факсимиле, ако наистина ползваш документ, а не съчиняваш!

Бориш се срещу комунизма, колкото и да е бил виртуален не само у нас, с комунистически методи
Та преименуванията бяха тяхно оръжие Преименуваха волжките Българи на татари, стотици градове на живи вождове и така нататък

Обяснено ти бе, че преименуването на един областен град като Благоевград води до проблеми за населението в Цялата област Със смяна на документи Няколко стотин хиляди души ще трябва да си подменят документите си!
Кой ще поеме разходите? Ти какъв процент ще поемеш или ще искаш заплащане за инициативата?!
Ей, жив е този принцип-Другари, дайте да дадем!

По това се познават истинските комунисти/ под прикритие/ -БРСДП /кпп/


Инж. Симеонов, Вие сте гнусен лъжец, подобно дс-историка Божидар Димитров!!!
цитирай
12. letopisec - За тракедонистите и македонистите една тояга от мен. Ще ви науча, не бой се...
02.10.2015 13:55
knyazvojvoda написа:
Виждаш ли кире??? И ти ни разделяш на българи и славяни...

цитирай
13. letopisec - Маро, ти няма никога за втасаш...
02.10.2015 13:55
bahtibale написа:
И ти се правиш на пишман историк. Всичко е Мара втасала, та името на Благоевград само остана неоправено в тая държава.

цитирай
14. letopisec - Напълно съм съгласен....
02.10.2015 13:56
alcom4 написа:
Тази безобразна коминтерновско - комунистическа ГАВРА ,с един окръжен град и с българската народност И НАЦИОНАЛНОСТ, трябва НЕЗАБАВНО да се поправи! ГРАД "БЛАГОВГРАД"..ТРЯБВА ДА БЪДЕ НЕПРЕМЕННО ПРЕИМЕНУВАН ,С ИМЕ НА ДОСТОЙНА, БЪЛГАРСКА ЛИЧНОСТ ! Името НА ТОЗИ НАЦИОНАЛ-ПРЕДТАТЕЛ И РАЗРУШИТЕЛ НА ,БЪЛГАРИЯ - ДИМИТЪР БЛАГОЕВ ,ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРЕМАХНАТО ЗАВИНАГИ И ДА ОТИДЕ В ЗАБВЕНИЕ..!

цитирай
15. knyazvojvoda - letopisec - За тракедонистите и ...
02.10.2015 15:19
letopisec - За тракедонистите и македонистите една тояга от мен. Ще ви науча, не бой се...
Значи ще ми дадеш една тояга и ще ме научиш как да бия с нея??? Не се боя, брат!:D:D:D:D:D Само не разбрах защо също и на македонистите, те са наши врагове... нищо, сигурно си объркал нещо текста...
Благодаря за твойта щедрост!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
цитирай
16. knyazvojvoda - letopisec - Благодаря, утре съм в ...
02.10.2015 15:22
letopisec - Благодаря, утре съм в радиото, Благоев е антибългарин като Спароток днес...
Не бой се, брат! Аааахахахахаахаха:D:D:D:D:D:Dхахахахааха:D:D:D:D:D:D:Dхахахахахахахахахахахахахахахаха:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!
Аз ще набия този Спароток с тоягата която ще ми дадеш както ти ще ме научиш, аааахахахахахахах:D:D:D:D:D:D:D:D:D аааахахахахахахахаха:D:D:D:D:D!!!!!
цитирай
17. knyazvojvoda - letopisec - Благодаря, утре съм в ...
02.10.2015 15:26
letopisec - Благодаря, утре съм в радиото, Благоев е антибългарин като Спароток днес...
Летописецо, на кой канал да те слушам? искам да те чуя как говориш... Аааахахахахааха :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Милчев, няма да ти влизам в тона!
02.10.2015 15:27
Ти имаш ли лична карта или ползваш друго нещо? ДС документ например, към която вероятно си бил , след като си така добре запознат със структурата й ?
Има ли постоянен адрес и местожителство там, в документа?
Като преименуваш града, какво следва?
А за област?
И това не е само за лична карта, а за всички останали документи

А искат ли жителите на въпросния град да му сменят името?! Или тяхното мнение / по комунистически/ е без значение
Други мислят вместо тях!

Приготви ли факсимиле от протокола на НС, където е записано това? Или подготвяш нещо друго, ерзац документ за изказването на Благоев!
Как си обясняваш, като велик съвременен ДС историк, че въпросният не Българин Благоев е основал Българска партия?!
Ти бил ли си член на тази партия Знам ,че си бил, защото са те "били" за бъдеш, та приемам отговор само"да"

И накрая, какъв процент от разходите по масрафа преименуване поемаш

И защо не вземеш да преименуваш България ?
На Кимерия например?
Решаваш много проблеми наведнъж- с произхода на Българите, езика им и граматиката тоже
Не е русизъм, има го в църковните книги

П.П.
Няма да поглеждам повече насам, ако много държиш, прати коментара си на лични
цитирай
19. shtaparov - Подкрепям с две ръце- този ренегат, ...
02.10.2015 18:24
Подкрепям с две ръце- този ренегат,основал най-мракобесната партия в България,не заслужава дори да го заплюеш,камо ли имена на улици и градове да му кръщаваш!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Е добре, ще се кръсти Кириловград, ...
02.10.2015 20:23
Е добре, ще се кръсти Кириловград, нямам предвид Милчев, а Свети Кирил, пък Кириловците могат да го считат за свой!

Какво печели България и градът от това ??????
Такова преименуване беше масово за ранния социализъм
Варна - Сталин
Перник - Дивмитрово(;
Карнобат- Поляновград
Шумен- Коларовград
И сигурно цял постинг може да се напише с подобни имена

Направен беше опит със Самуиловград- неуспешен Има вече град цар Самуил
И най- важното, хората не искаха, вероятно от икономически и други, но не партийни причини
Е, насила хубост не става Така се действаше преди, насила Е , каква е разликата с преди тогава Пременил се Илия, пак в тия?!?

Ако целта е симулиране на работа, която трябва да се върши другаде, няма как да се съглася с това
Задоволете хората, осигурете им спокойствие, след това имената А не първо имената
Смяната на името с нищо, ама с нищо няма да промени битието им - на хората

Тази инициатива трябва да дойде от тях местните, не отвън!
Има и антични имена, може и те да се използват, да се подчертае приемствеността между античност и съвремие в нашите земи , което домакинът тук не проумява и като Дон Кихот води битка с Вятърни мелници, да ме прости за сравнението Но Дон Кихот е положителен герой
цитирай
21. letopisec - БНР-Хоризонт, неделя, предаването на Леонидов "Съботаж"...Аз и Юрий Асланов, включват се десетки слушатели. Горчева, Тахов...
06.10.2015 09:39
Даниела Горчева :

По темата за комунистическата топонимия в България или как се дискутира с комунисти smile emoticon
Свалих от записа на БНР моето участие вчера в предаването Съботаж на Румен Леонидов
Даниела Горчева = Д.Г.; Румен Леонидов = Р.Л.; Юрий Асланов= Ю.А.
Д.Г. - Чух част от разговора в студиото и имам принципни възражения срещу Вашия събеседник, който говореше за спорни и безспорни личности. Вашият събеседник каза, че и Вашингтон не бил безспорна личност, имал бил „своите тъмни страни“, но въпреки това имало градове и улици, наречени в негова памет.
Р.Л. . - Говорите за Юрий Асланов, той е тук, слуша Ви. Давайте.
Д.Г. - Да. Значи не става дума за спорни/безспорни исторически личности, а става въпрос, че никъде в света, поне на мен не ми е известно, освен в тоталитарни държави, няма селища, наименувани на масови убийци, на национални предатели. Ако господинът се сети за подобно нещо, може да ми каже. Но аз такъв случай не знам.
Масовите преименувания на българските селища не бяха извършени с референдум и с допитване до хората.
Те бяха извършени по команден административен ред от комунистическия режим независимо от становището на жителите им и против това становище.
- Масовите преименувания на тези селища бяха извършени
- с пропагандна идеологическа цел,
- с цел фалшифициране на историята,
- с цел реабилитация на осъдени от законен съд комунистически терористи и престъпници, взривявали цели църкви с хиляда души живи хора в тях
- с цел демонстрация на значимост и сила, особено на местни комунистически величия и роднините им в по-малки селища.
Те бяха извършени след съветската окупация на България през 1944 г., когато режимът постави на ключови длъжности в държавата ни натурализирани в болшевишкия Съветски съюз и изпратени от Кремъл български комунисти.
Те наложиха на страната ни чуждо, масово съветско преименуване на всевъзможни обекти, включително и на селища, общини и области.
И например, Димитровград, на мястото на специално обединените и преименувани на Георги Димитров села Раковски, Мариино и Черноконево, е основан с указ от 02.09.1947 г. от самия Георги Димитров, тогавашен генерален секретар на БКП и министър-председател.
И този самият Георги Димитров (телеграмите му до Трайчо Костов се пазят) е основен отговорник за масовите убийства в България по време на т.нар. Народен съд и преди това.
- И Трайчо Костов също. (Р.Л.)
- Да, разбира се. (Д.Г.)
Освен това Георги Димитров не е никакъв борец срещу фашизма, а сталинист, фанатик, престъпник. Дайте да си говорим истината!
Какъв борец против фашизма е той, когато през 1939 година след сключването на пакта между Сталин и Хитлер, известен като Рибентроп- Молотов, Димитров по нареждане на Сталин подвива опашка и пише една скандална статия до комунистите в света, че не трябва да се борят срещу германския национал-социализъм. Каквото му нареди Сталин, това. Защото такава е конюнктурата в този момент.
И нека да добавя, че личното участие на Георги Димитров в кървавия атентат от април 1925 година е безспорно доказано и е чудовищно. Протоколите от Московската конференция на БКП от август 1925 се пазят и оттам става ясно, че лично Георги Димитров е дал нареждане за атентат с цел избиване на цялото държавно ръководство на България, на политическия и военния елит и вдигане на „въстание“ с предварително подготвени и въоръжени с оръжие от Съветския съюз терористически банди, за да бъде установена съветска власт. И днес ние позволяваме да се раждат деца в град наречен на един терорист и масов убиец. Това, ако не е кощунство, не знам кое.
Тук Румен Леонидов дава думата на Юрий Асланов, който НАГЛО се опита да подмени думите ми и като всеки добре обучен комунист smile emoticon да отпрати дискусията от опасните води на фактите в по-безопасни (според него) води на манипулацията и заяви в ефир:
- Знаете ли, че (понеже темата е за Благоев) госпожа Горчева току-що нарече Димитър Благоев масов убиец?
(Моля? Някъде горе да съм нарекла Благоев масов убиец? smile emoticon )
Обаче номерът му не мина и светкавично го прекъснах :
- Благоев е национален предател, не е масов убиец. Той е абсолютно обществено незначима личност. Неговата незначителна личност е пропагандно раздута.
Тук той започна да говори едновременно с мен, за да заглуши аргументацията ми за Благоев - един отнесен празнодумец, писал някакви клишета и възвеличаван като голям мислител и философ. smile emoticon
- Добре , - казва по едно време Асланов - това е Ваше мнение. И втори въпрос: „Значи ли, че след като някога тези имена са сменени с насилие, сега пак трябва да бъдат сменени с насилие?“
- Това не е насилие - възразявам аз, - а възстановяване на историческите имена и на потъпканата справедливост. Според Конституцията, чл. 45 … (тук Асланов говори едновременно с мен и аз не успях да кажа, че чл. 45 дава на гражданите възможност да се обръщат с искане до Президента, който според чл. 98 има правомощия да възстанови тези имена)...
Д.Г. - Конституцията дава правомощия на президента...
Тук Юрий Асланов отново започва да говори едновременно с мен, та ме принуди да го прекъсна с думите:
- Оставете ме да се аргументирам! Нека да довърша.
След което той млъкна и аз казах:
- С тези имена българските селища са били известни векове наред, това са исторически имена и те са споменавани в исторически документи. Горна Джумая, например. И сега един съвременен българин като чете исторически документи и пътеписи няма да знае, че става дума за същото селище. Ние просто искаме възстановяване на имената на тези селища. Навремето Варна стана Сталин. Има смехотворни неща.
цитирай
22. letopisec - http://bnr.bg/horizont/post/100608933/kiril-milchev-ne-e-korektno-da-ima-oblasten-grad-na-imeto-na-dimitar-blagoev
06.10.2015 09:41
Кирил Милчев: Не е коректно да има областен град на името на Димитър Благоев
Юрий Асланов: В обществено допитване през 2001 година гражданите на Благоевград са се произнесли да се запази името на града
публикувано на 03.10.15 в 16:13 / 576 преглеждания

playmutemax volume
00:00 / 51:44
Интервю на Румен Леонидов с Кирил Милчев и Юрий Асланов
Не е коректно да има областен град на името на Димитър Благоев, който дори не е роден там. Опитите да бъде сменено името на Благоевград са от доста време.


Това каза за "Хоризонт“ в предаването "СЪботаж“ авторът, историк и основател на страница в социална мрежа "Да сменим името на Благоевград с Цар Самуил“ Кирил Милчев.

Димитър Благоев не се е определял като българин, а като славянин. В този смисъл трябва ли да има град, кръстен на него?

Кой областен град се казва Левски, например? Има село, кръстено Васил Левски и градчета - Раковски и Ботевград и. Вероятно, Димитър Благоев има заслуги за историята на една партия, но той не е направил нищо за България. Той се обявява против Съединението.

През 2001 година е имало обществено допитване, в което мнозинството от гражданите Благоевград са се произнесли да се запази името, припомни социологът Юрий Асланов:

Аз съм съгласен, че в личността на Благоев има тъмна страна, но дотук свършва моето съгласие. Благоев обаче е идеолог и радетел на идеята за балканска федерация. От обществото е крито дълго време, че той отхвърля концепцията за ленинизма и болшевизма. До края на живота си е бил противник. Асланов се обяви против твърдението на слушател, че Димитър Благоев е национален предател.

Писателят и журналист Росен Тахов коментира, че през 1985 година във вестник "Македонски глас“ Благоев разказва за родното си село, казвайки:

"Загоричане е едно от големите села в Костурското окръжие", състоящо се от 400-500 къщи и населено само от българи. Какво го кара него след около 20 години да си обърне представата и да каже, че е македонски славянин? Отговорът е идеята за балканска федерация. Той е безродник. Всички комунисти са безродници. Външната идеологическа намеса е определяща за промяната на неговото мнение.

Целия разговор чуйте в звуковия файл.
цитирай
23. aboychev - ИСКАТЕ ОТ ЛИЦЕ
06.10.2015 09:54
КОЕТО Е ИМЕНУВАНО
ЮРИЙ АСЛАНОВ
СА ПРОЯВЯВА БЪЛГАРСКО СЪЗНАНИЕ
Е НЯМА КАК
ЮРИЙ МОЖЕ ДА БЪДЕ
САМО ПОСРАНОВ
ИЛИ НАЙ-МНОГО
НАСРАНОВ
цитирай
24. leonleonovpom2 - Този казал, онзи казал!
06.10.2015 14:36
Ако наистина се подходи към преименуване трябва да има ясна постановка, да не е като предишни преименувания
1/ Безплатна смяна на документи
2/ Име подчертаващо приемственост между античност и съвремие
не утре, като се смени властта ,да следва ново преименуване
3/ Съгласие с квалифицирано мнозинство на населението за преименуването и името


Загоричане е култово Българско селище Там гръцките андарти са изклали стотици хора, останалите бягат в България
Затова после ,както ги наричат комитите правят погрома в Анхиало и Гърция не смее да протестира!
цитирай
25. vencivvg - Не само Благоевград е за преименуване
06.10.2015 22:06
Не само Благоевград е за преименуване.
В София има десетки обекти за преименуване и демонтиране.
Не е редно най-високия паметник в София да е паметника на окупационната червена армия.
Не е редно най-голямата черква в София да носи името на руски светец, нямаш абсолютно нищо общо с България.
Не е редно кметството да се намира на улица "Московска" - ние в Москва ли сме? Защо да не е улица Софийска?
Не е редно адреса на Президента и Мин.съвет да е на бул.Дондуков - отново руско име, аман от тези руски имена.
Не е редно пред Българското Народното събрание да стои паметника на руски цар, нямаме ли Български царе ?
цитирай
26. aboychev - 100% ПОДКРЕПЯМ
07.10.2015 01:51
vencivvg написа:
Не само Благоевград е за преименуване.
В София има десетки обекти за преименуване и демонтиране.
Не е редно най-високия паметник в София да е паметника на окупационната червена армия.
Не е редно най-голямата черква в София да носи името на руски светец, нямаш абсолютно нищо общо с България.
Не е редно кметството да се намира на улица "Московска" - ние в Москва ли сме? Защо да не е улица Софийска?
Не е редно адреса на Президента и Мин.съвет да е на бул.Дондуков - отново руско име, аман от тези руски имена.
Не е редно пред Българското Народното събрание да стои паметника на руски цар, нямаме ли Български царе ?

цитирай
27. shtaparov - България се нуждае от...
08.10.2015 17:06
България се нуждае от тотална детуркизация и декомунизация,без значение от начините и средствата с които това ще се направи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: letopisec
Категория: История
Прочетен: 11484376
Постинги: 701
Коментари: 12663
Гласове: 3319
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. роман за Атила
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ