Постинг
16.09.2015 11:26 -
СПАРОТОК РАБОТИ ЗА НЕООСМАНИЗМА.
Автор: letopisec
Категория: История
Прочетен: 17801 Коментари: 31 Гласове:
Последна промяна: 16.09.2015 14:47

Прочетен: 17801 Коментари: 31 Гласове:
5
Последна промяна: 16.09.2015 14:47


След обстойни анализи и проучвания, твърдя най-отговорно, че нео-османската теория на Стоян Динков и тракедонизма на Павел Серафимов-Спароток, са две половини от една обща теория. И мога да го докажа...


КОЛКО ОТ 75-те МИЛИОНА ТУРЦИ В ДНЕШНА РЕПУБЛИКА ТУРЦИЯ, СА С ТРАКИЙСКИ ПРОИЗХОД? ОТГОВАРЯЙ СПЕШНО, ДРАГИ СПАРОТОК, ЧЕ МИЛЧЕВ РАЗПРАВЯ, ЧЕ ТИ И СТОЯН ДИНКОВ РАБОТИТЕ СЪВМЕСТНО ЗА НЕООСМАНИЗМА. ВЕРНО ЛИ Е, ВОЖДЕ СПАРОТОК, КАЖИ НИ, ДА ВЯРВАМЕ ЛИ НА НАШИЯ САЙТ "ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ" , КЪДЕТО ПИШЕ, ЧЕ НЕ САМО НИЕ, БЪЛГАРИТЕ СМЕ ТРАКИ, НО И ТУРЦИТЕ СА ТРАКИ? ОТГОВОРИ, ВОЖДЕ НА ТРАКЕДОНИЗМА?
ПРОИЗХОД НА ТУРЦИТЕ, СПОРЕД САЙТА "ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ"
bgistoria.jimdo.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B5/


КОЛКО ОТ 75-те МИЛИОНА ТУРЦИ В ДНЕШНА РЕПУБЛИКА ТУРЦИЯ, СА С ТРАКИЙСКИ ПРОИЗХОД? ОТГОВАРЯЙ СПЕШНО, ДРАГИ СПАРОТОК, ЧЕ МИЛЧЕВ РАЗПРАВЯ, ЧЕ ТИ И СТОЯН ДИНКОВ РАБОТИТЕ СЪВМЕСТНО ЗА НЕООСМАНИЗМА. ВЕРНО ЛИ Е, ВОЖДЕ СПАРОТОК, КАЖИ НИ, ДА ВЯРВАМЕ ЛИ НА НАШИЯ САЙТ "ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ" , КЪДЕТО ПИШЕ, ЧЕ НЕ САМО НИЕ, БЪЛГАРИТЕ СМЕ ТРАКИ, НО И ТУРЦИТЕ СА ТРАКИ? ОТГОВОРИ, ВОЖДЕ НА ТРАКЕДОНИЗМА?
ПРОИЗХОД НА ТУРЦИТЕ, СПОРЕД САЙТА "ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ"
bgistoria.jimdo.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B5/
Вълнообразно
Траките и писмеността - тв предаване със...
Голямата новоепохална тайна на човешката...
Фундаментът,надстройката и построението ...
Голямата новоепохална тайна на човешката...
Фундаментът,надстройката и построението ...
КОРЕНИТЕ НА АЗБУКАТА http://sparotok.bl...
ЕДИН ДОКУМЕНТ ОТПРЕДИ ГОДИНИ, КОЙТО СМЯТ...
ДРЕВНИТЕ БЪЛГАРСКИ НАЦИОНАЛНИ ПРАЗНИЦИ И...
ЕДИН ДОКУМЕНТ ОТПРЕДИ ГОДИНИ, КОЙТО СМЯТ...
ДРЕВНИТЕ БЪЛГАРСКИ НАЦИОНАЛНИ ПРАЗНИЦИ И...
Следващ постинг
Предишен постинг
Galin Panchev Как именно?
цитирайKiril Milchev Идеята, която прокарва спароток да свързва името на българите с мизийци, е добре обмислен паносманиски ход, понеже област Мизия има и в Мала Азия...На сайта на Истинската българска история директно си пише, че турците в Мала Азия са траки, т.е. Спароток се бори 75 млн. турци са са също българи, понеже българите, според Серафимов и глутницата му антибългари, са траки. От своя страна, Динков се бори за да докаже, че турците са по произход скити. Според Сп ароток, скити и траки са братовчеди. Като свински черва са навързали уйдурмите си, мекеретата...
цитирайGalin Panchev Ми не баш. Турците са приходящи в Мала Азия, където има български държави до 14-ти век.
Османската империя не е етническо образувание, част от елитът е завареният византийски, част от населението са ислямизирани местни народи, на практика наши братовчеди. Спаротока говори за автохтонното население, а Динков се опитва нас да изкара турци, няма нищо общо.
Kiril Milchev Говорите без да прочетете в сайта им, че турците са също траки. Тоест, 7 млн. българи-траки трябва да застанат до 75 млн. турци-траки. Ха, познай, ако можеш да смяташ, какво ще стане...Неслучайно руският угодник и лентяй, какъвто е и Спароток, Премянов, се опита да направи сепаратиска област Тракия без граници с Турция преди 2 години. Калфин също работи за това...Целта е да се турцизира окончателно южна България под егидата на това, че всички сме траки...Пълната тюркизация на южна България е мечта за Путин, който ще прибере княжество Болгария, за да го плаши от лошите турци, които именно проруските сайтове подклаждат омразата срещу тях и турското робстгво, но успоредно с това руски мекерета като Премянов и Спароток работят за това да има сепаратиска област Тракия, която да няма граници с Турция.
Galin Panchev Бъркаш нещата. Общият произход не значи, че трябва да застанем заедно.
А и това е просто вярно, трябва да се забрави истината ли?
Харесвам · Отговор · 55 мин.
Kiril Milchev Ти твърдиш, че ние българите в Република България и турците днес в Република Турция, имаме общ произход, тракийски, така ли?
Харесвам · Отговор · 54 мин.
Galin Panchev Отделно, че няма ''75 милиона турци-траки'', защото поне 20 от тях са кюрди, има араби, има семити, има какви ли не.
Харесвам · Отговор · 54 мин.
Kiril Milchev ок, значи 50 милиона турци днес са траки, така ли?
Харесвам · Отговор · 53 мин.
Galin Panchev Не, защото са омешани с всякакви араби, кавказци, кюрди и прочие.
Ние сме се запазили, защото България е национална, етническа държава, докато Османската Империя не е.
Харесвам · Отговор · 49 мин.
Kiril Milchev
Напишете отговор...
Choose File
Kiril Milchev Ти твърдиш, че ние българите в Република България и ок. 50 милн. турци днес в Република Турция, имаме общ произход, тракийски, така ли?
Харесвам · Отговор · 52 мин. · Променено
Galin Panchev Не. Там са омешани отдавна. Твърдя, че Турция е изкуствено образуване, издигнато върху кокалите на местното население и влачените от тук натам хора, разселвани из цяла Анатолия.
Харесвам · Отговор · 52 мин.
Kiril Milchev Страх ли те е да отговориш на въпроса ми?
Харесвам · Отговор · 51 мин.
Galin Panchev А нищо от това не можеш да обориш, просто защото е истина.
Харесвам · Отговор · 51 мин.
Kiril Milchev Кажи ти тогава колко турци от днешна 75 млн. Турция, са с тракийски произход. Айде, да чуем?
Харесвам · Отговор · 51 мин.
Galin Panchev Нямам ресурсите за подобно проучване.
Харесвам · Отговор · 47 мин.
Kiril Milchev Виждам, че нямаш научни ресурси, единственото, което имаш е сляпа вяра в Спароток...
цитирайА и това е просто вярно, трябва да се забрави истината ли?
Харесвам · Отговор · 55 мин.
Kiril Milchev Ти твърдиш, че ние българите в Република България и турците днес в Република Турция, имаме общ произход, тракийски, така ли?
Харесвам · Отговор · 54 мин.
Galin Panchev Отделно, че няма ''75 милиона турци-траки'', защото поне 20 от тях са кюрди, има араби, има семити, има какви ли не.
Харесвам · Отговор · 54 мин.
Kiril Milchev ок, значи 50 милиона турци днес са траки, така ли?
Харесвам · Отговор · 53 мин.
Galin Panchev Не, защото са омешани с всякакви араби, кавказци, кюрди и прочие.
Ние сме се запазили, защото България е национална, етническа държава, докато Османската Империя не е.
Харесвам · Отговор · 49 мин.
Kiril Milchev
Напишете отговор...
Choose File
Kiril Milchev Ти твърдиш, че ние българите в Република България и ок. 50 милн. турци днес в Република Турция, имаме общ произход, тракийски, така ли?
Харесвам · Отговор · 52 мин. · Променено
Galin Panchev Не. Там са омешани отдавна. Твърдя, че Турция е изкуствено образуване, издигнато върху кокалите на местното население и влачените от тук натам хора, разселвани из цяла Анатолия.
Харесвам · Отговор · 52 мин.
Kiril Milchev Страх ли те е да отговориш на въпроса ми?
Харесвам · Отговор · 51 мин.
Galin Panchev А нищо от това не можеш да обориш, просто защото е истина.
Харесвам · Отговор · 51 мин.
Kiril Milchev Кажи ти тогава колко турци от днешна 75 млн. Турция, са с тракийски произход. Айде, да чуем?
Харесвам · Отговор · 51 мин.
Galin Panchev Нямам ресурсите за подобно проучване.
Харесвам · Отговор · 47 мин.
Kiril Milchev Виждам, че нямаш научни ресурси, единственото, което имаш е сляпа вяра в Спароток...
Kiril Milchev Като нямаш научни ресурси, що не попиташ Спароток: "Драги Спароток, Милчев ме притисна и аз не мога да отговоря, помогни: КОЛКО ОТ ТУРЦИТЕ В ДНЕШНА РЕПУБЛИКА ТУРЦИЯ СА С ТРАКИЙСКИ ПРОИЗХОД. ОТГОВАРЯЙ СПЕШНО, ДРАГИ СПАРОТОК, ЧЕ МИЛЧЕВ РАЗПРАВЯ, ЧЕ ТИ И СТОЯН ДИНКОВ РАБОТИТЕ СЪВМЕСТНО ЗА НЕООСМАНИЗМА. ВЕРНО ЛИ Е, ВОЖДЕ СПАРОТОК, КАЖИ НИ!!!"
Харесвам · Отговор · 45 мин.
Galin Panchev Не си ме притиснал, понеже ползваш лозунги, а нямаш с какво да обориш тази версия.
Харесвам · Отговор · 32 мин.
Kiril Milchev Тоест, не мога да оборя версията на Спароток, че не само българите са траки, но и че турците са траки, така ли?
цитирайХаресвам · Отговор · 45 мин.
Galin Panchev Не си ме притиснал, понеже ползваш лозунги, а нямаш с какво да обориш тази версия.
Харесвам · Отговор · 32 мин.
Kiril Milchev Тоест, не мога да оборя версията на Спароток, че не само българите са траки, но и че турците са траки, така ли?
Да прочетем заедно, аз ще цитирам от сайта ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ, раздел ПРОИЗХОД НА ТУРЦИТЕ: "В Западна и Централна Анатолия това са народите, които в миналото са наричани хети, пеласги, фригийци, лидийци (меонци - пеонци). Всички те са траки - т.е. родственици на българи, на румънци, на сърби, на хървати, на албанци... "
цитирай75 млн. турци-траки щели да се прегърнат със 7.5 млн. българи-траки и ще заживеем дружно в едно лелеяно...Тракийско присъствие...Само през трупа ми, антибългарска паплач. Ще се гаврите със светлата българска стара история, мекерета и катили...
цитирайАааахахаха, тракедонисти те гонят с пистолети и искат да те унищожат, аааахахахаха!
Спукана ти е работата Кире, ааахахахахаха!
цитирайСпукана ти е работата Кире, ааахахахахаха!
Ами ти като си пълен идиот (по добре ти прилага празен идиот, защото нямаш аргументи), когато турците турцизират помаците, ти ще бъдеш от първите малоумници които ще викат помаците са турци.
цитирайСкоро и македонците ще ги представиш за древни македонци, и когато някой каже "македонците са българи", ти може би ще му викаш тракедонист...
Леле колко се изложи, с този последен пост...
цитирайЛеле колко се изложи, с този последен пост...
Кире, ясно според теб, в поморавието живеят сърби, а в родопите славяни, защото в тези територии българските говори още имат именителен, винителен, и дателен падеж, а в някой преходни дори отчасти местен и творителен.
цитирайАх Кире, защо пускаш такива тъпи коментари, г-н. Галин Панчев добре те е наредил на опашката за смучене на к'ра на путаков от кремъл... Смазал те е, защото ти се опитваш да докажеш че турците не са българи, значи ти забравяш как това малобройно племе от азия е асимилирало толкова много българи... Ти не искаш да признаеш че по голямата част от турците са българи, което е самата истина, и Панчев те е пратил на мястото ти, на х'й.
цитирай1. Колко от пишещите на историческа тематика са историци? Завършили специалност "История" и сродните с нея специалности или защитили докторат по история?
2. Нека дискусиите в интернет пространството да се водят аргументирано и отговорно без да се накърняват националните интереси. И да се спазва етикета.
цитирай2. Нека дискусиите в интернет пространството да се водят аргументирано и отговорно без да се накърняват националните интереси. И да се спазва етикета.
letopisec написа:
СПАРОТОК РАБОТИ ЗА НЕООСМАНИЗМА
СПАРОТОК РАБОТИ ЗА НЕООСМАНИЗМА
- А ти ЗА КАКВО РАБОТИШ Милчев?
- След като имаме доказано ПРОТО-ЕВРОПЕЙСКО НАСЕЛЕНИЕ ... В ГОЛЯМА част от Мала Азия, Балкани, Западно При-Черноморие и в по голяма част от Северно(Черноморие)! Какви са твоите позиции, и тези които развиваш на тяхна база аФторе?
- От всичкото това население ЕВРОПЕЙСКО ПО ЕЗИК КУЛТУРА, БИТ ВЯРВАНИЯ ... Само една пренебрежимо малка част сме ние българите ... под вида на Кимерийци и по-късните Хуни?
- По този начин Милчев, не работиш ли в синхрон с Руската историческа (и не само) школа, която доказва още от Палеолит, че всичко от Устие на Дунав, до пред-Кавказието било предци на РОссИТЕ! Това сармат, скит ... и всичко друго що се е появявало на север от Дунав е ... всичкото "славян", разбирай го руснак! С изключението на гръчцкоко полисно-население, които от времето на Екатерина та и до момента ... са били винаги в облагодетелстван режи, като отново допълвам И ДО МОМЕНТА!
- За това, за тази кауза (или пари?) работиш Милчев - Май?
П.П.
То и "командира" на СДС, тоест твоят ментор на който ти служеше ... както бе "антикомунист" - така и обслужваше роССките интереси в България! Та гледайки що натвори Иван Йорданович Костов в България, с цел обслужване на российските интереси - струва ми се че и ти си се "качил на тази писта" доказвайки Единствено и само от Кимерийците и по-късните хуни сме произлезли ние, като народ?!! :(((
- Но да не забравяме, че и Златарски, вървейки по водата на Иностранцев и доказвайки "хунският" ни произход ... накрая взе че изкара ВТОРИЯ НАРОДОТВОРЧЕСКИ ЕЛЕМЕНТ прабългари-Т-Ю-Р-К-И !!
- По тази причина, в музейното изложение на Плиска пише, че имало намерени следи от колове на кръгла постройка ... по всяка вероятност, култово-съоръжение ПРАБЪЛГАРСКА ЮРТА!!
- Да ти показвам, ли публикациите на професора антрополог КОЙТО УПОРИТО ТВЪРДИ ... за прабългари с монголоидни черепи и "дръпнати" очи(епикантус)!
- Тук ще спра ... По съвет на блогърката Тота!!
Гет, както казах в коментар на предишния пост, целта на россия е... Разделяй и владей! Виж сега, около България има три измислени нациики (с предимно българско население) които са създадени от россия, и си имат "държавица". Правителствата на тези държавици имат за цел да лъжат населението че не е българско. Тези три държавици са разположени североисток от България (Румъния), северозапад (Сърбия), и югозапад (Македония), (за сега не броя Турция), другаря Милчев работи и за създаването на една четвърта нация, помаците, която да е на югоисток от България, тъй като помаците (разбирай активистите протурски настроени) имат за цел да се покажат като местни траки, тъй като ние сме "пришълци". И точно това доказва Милчев, че сме пришълци... И за да прикрие антибългарската си позиция, той измисля някакъв "тракедонизъм", който го прилепва на българите които казват истината.
Явно новите "братя" помаците, имат за цел Пловдив да стане тяхна столица (има такива настроения, за това предупреждавам), и виж ти!!! Линията Букурещ-Скопие се пресича с линията Белград-Пловдив много близо до София!!! И това ако се има пред вид че има много помаци в смолянско, значи ако руснаците планират Смолян да стане столица на "новата помашка държава", значи линиите се пресичат още по близо до София!!! И това не е случайно...
цитирайЯвно новите "братя" помаците, имат за цел Пловдив да стане тяхна столица (има такива настроения, за това предупреждавам), и виж ти!!! Линията Букурещ-Скопие се пресича с линията Белград-Пловдив много близо до София!!! И това ако се има пред вид че има много помаци в смолянско, значи ако руснаците планират Смолян да стане столица на "новата помашка държава", значи линиите се пресичат още по близо до София!!! И това не е случайно...
16.
get -
@ 15. knyazvojvoda ... пример за милицонерска-историческа възстановка(моя) на реалността ... :)))
17.09.2015 00:31
17.09.2015 00:31
Ето вероятно позната Вам, рисунка от Менологията на Василий II-ри - Как българите-езичници избиват гръцко-християнски мъченици!
http://samoistina.at/2/enravota/Bulgars.jpg
- Обръщам, внимание на един (само) елемент от същата! Оръжието, което държат езичниците-българи? (съжалявам, че нямам изображение с по-голяма разделителна способност) -Но?
- Оръжието се нарича "палаш"! Също такъв образец хладно оръжие е намерено и в погребението на Кубрат при Вознесенка (Запорожие в съвременна Украйна)?
- Образци от такова оръжие са намирани по цялото северно При-Черноморие, тъй като това специфично кавалерийско хладно оръжие се е ползвало също, от алани и хазари - Но? Също такъв тип оръжие се открива и на територията на съвременни Уляновска, Саратовска области плюс, югозападна част на Татарстан!
- Още нещо? Това оръжие е привнесено на тази територия през II-ри - III-ти векове, от население, което е ЕВРОПЕЙСКО и руските археолози са му поставили етикета "Именковска археологическа култура". За езика на това население е доказано, че е от групата на европейските!
- В историята си отец Паисий пише, ... от там (от Волга) са дошли "българите". Той е донякъде прав ... тъй като ГОЛЯМА ЧАСТ от това население в края на VI-ти, начало на VII-ми векове се е преселило на "запад", тоест на територията на съвременна Украйна ... Запорожие. Родствено на него население е имало и в При-Азовието.
- Тук ще спра монолога си за хладното оръжие "палаш", което се среща и в Приднепровието ... и по-късно време на Балкани!
- В заключение, ще кажа, че в момента "руските" и "татарските" учени, образно ще си извадят очите в научни спорове ... Какво е по произход това население "славянско" или "тюркско" ?! На което, изпреварвайки нормалният ход на изложението(поради това малко без доказателствено) ... ще ви кажа, че е било Българско с релации към така известната култура "С. Муреш - Черняхов", създадена от бежанци от Балкани, вследствие Римската военна инвазия!
- Дано ви е било интересно ? А "венгерката ..?
цитирайhttp://samoistina.at/2/enravota/Bulgars.jpg
- Обръщам, внимание на един (само) елемент от същата! Оръжието, което държат езичниците-българи? (съжалявам, че нямам изображение с по-голяма разделителна способност) -Но?
- Оръжието се нарича "палаш"! Също такъв образец хладно оръжие е намерено и в погребението на Кубрат при Вознесенка (Запорожие в съвременна Украйна)?
- Образци от такова оръжие са намирани по цялото северно При-Черноморие, тъй като това специфично кавалерийско хладно оръжие се е ползвало също, от алани и хазари - Но? Също такъв тип оръжие се открива и на територията на съвременни Уляновска, Саратовска области плюс, югозападна част на Татарстан!
- Още нещо? Това оръжие е привнесено на тази територия през II-ри - III-ти векове, от население, което е ЕВРОПЕЙСКО и руските археолози са му поставили етикета "Именковска археологическа култура". За езика на това население е доказано, че е от групата на европейските!
- В историята си отец Паисий пише, ... от там (от Волга) са дошли "българите". Той е донякъде прав ... тъй като ГОЛЯМА ЧАСТ от това население в края на VI-ти, начало на VII-ми векове се е преселило на "запад", тоест на територията на съвременна Украйна ... Запорожие. Родствено на него население е имало и в При-Азовието.
- Тук ще спра монолога си за хладното оръжие "палаш", което се среща и в Приднепровието ... и по-късно време на Балкани!
- В заключение, ще кажа, че в момента "руските" и "татарските" учени, образно ще си извадят очите в научни спорове ... Какво е по произход това население "славянско" или "тюркско" ?! На което, изпреварвайки нормалният ход на изложението(поради това малко без доказателствено) ... ще ви кажа, че е било Българско с релации към така известната култура "С. Муреш - Черняхов", създадена от бежанци от Балкани, вследствие Римската военна инвазия!
- Дано ви е било интересно ? А "венгерката ..?
Не ти ли омръзнаха тези безсмислени , фанатични войни с всички, които не мислят като теб ? Или това е старческа дименция ? Опомни се.
цитирай
18.
letopisec -
Малоумник е онзи, който твърди, че помаците са траки. Те са българи, които изповядват ислям.
17.09.2015 10:39
17.09.2015 10:39
knyazvojvoda написа:
Ами ти като си пълен идиот (по добре ти прилага празен идиот, защото нямаш аргументи), когато турците турцизират помаците, ти ще бъдеш от първите малоумници които ще викат помаците са турци.
19.
letopisec -
Македонизмът и тракедонизмът са глупости на Кремъл, когото обслужваш.
17.09.2015 10:40
17.09.2015 10:40
knyazvojvoda написа:
Скоро и македонците ще ги представиш за древни македонци, и когато някой каже "македонците са българи", ти може би ще му викаш тракедонист...
Леле колко се изложи, с този последен пост...
Леле колко се изложи, с този последен пост...
14. get - СПАРОТОК РАБОТИ ЗА НЕООСМАНИ...
16.09 20:30
letopisec написа:
СПАРОТОК РАБОТИ ЗА НЕООСМАНИЗМА
- А ти ЗА КАКВО РАБОТИШ Милчев?
цитирай16.09 20:30
letopisec написа:
СПАРОТОК РАБОТИ ЗА НЕООСМАНИЗМА
- А ти ЗА КАКВО РАБОТИШ Милчев?
ИНТЕРЕСНО, НИКОЙ НЕ ОТРЕЧЕ ОТ ТРАКЕДОНИСТИТЕ, ЧЕ РАБОТИ ЗАЕДНО СЪС СПАРОТОК ЗА НЕООСМАНИЗМА. ФАКТ!
цитирайivoki написа:
Не ти ли омръзнаха тези безсмислени , фанатични войни с всички, които не мислят като теб ? Или това е старческа дименция ? Опомни се.
23.
letopisec -
Какъв коментар. Изрода твърди, че помаците не са българи, а траки. Тракедониста изрод го твърди!!!
17.09.2015 10:47
17.09.2015 10:47
knyazvojvoda написа:
Гет, както казах в коментар на предишния пост, целта на россия е... Разделяй и владей! Виж сега, около България има три измислени нациики (с предимно българско население) които са създадени от россия, и си имат "държавица". Правителствата на тези държавици имат за цел да лъжат населението че не е българско. Тези три държавици са разположени североисток от България (Румъния), северозапад (Сърбия), и югозапад (Македония), (за сега не броя Турция), другаря Милчев работи и за създаването на една четвърта нация, помаците, която да е на югоисток от България, тъй като помаците (разбирай активистите протурски настроени) имат за цел да се покажат като местни траки, тъй като ние сме "пришълци". И точно това доказва Милчев, че сме пришълци... И за да прикрие антибългарската си позиция, той измисля някакъв "тракедонизъм", който го прилепва на българите които казват истината.
Явно новите "братя" помаците, имат за цел Пловдив да стане тяхна столица (има такива настроения, за това предупреждавам), и виж ти!!! Линията Букурещ-Скопие се пресича с линията Белград-Пловдив много близо до София!!! И това ако се има пред вид че има много помаци в смолянско, значи ако руснаците планират Смолян да стане столица на "новата помашка държава", значи линиите се пресичат още по близо до София!!! И това не е случайно...
Явно новите "братя" помаците, имат за цел Пловдив да стане тяхна столица (има такива настроения, за това предупреждавам), и виж ти!!! Линията Букурещ-Скопие се пресича с линията Белград-Пловдив много близо до София!!! И това ако се има пред вид че има много помаци в смолянско, значи ако руснаците планират Смолян да стане столица на "новата помашка държава", значи линиите се пресичат още по близо до София!!! И това не е случайно...
БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА КОМЕНТАРИТЕ. ОТ ВСИЧКО КАЗАНО ОТ ВАС РАЗБРАХ, ЧЕ ТРАКЕДОНИЗМА Е ИДЕОЛОГИЯ НА НЕООСМАНИЗМА. РАЖДА СЕ НОВО РОБСТВО, УПС "ПРИСЪСТВИЕ"....ТРАКИЙСКО ПРИСЪСТВИЕ...НЕООСМАНИЗМА Е ПРЕВОД НА "ТУРСКОТО ПРИСЪСТВИЕ" В "ТРАКИЙСКО ПРИСЪСТВИЕ", СЪГЛАСНО РАЗПОРЕДБИТЕ НА ФОМЕНКО, ЧЕ ТРАК И ТУРК Е ЕДНО И СЪЩО. ПОЗОР...
цитирайМилчев, да! Ти сам си вярваш че аз съм казал (!!!) че съм неоосманист, и че съм казал че българите трябва да се гушнем с турците, вярвай си... Няма да коментирам с такъв празен идиот като тебе това което аз съм казал, безсмислено е! Мисля че читателите тук достатъчно добре могат да преценят смисъла на мойте думи, те ще преценят кой е прав...
цитирайletopisec - Гет, за първи път признаваш, че работите за НЕООСМАНИЗМА. 10:42
Да, много умен аргумент, това показва колко си интелигентен, Милчев.
цитирайletopisec написа:
14. get - СПАРОТОК РАБОТИ ЗА НЕООСМАНИ...
16.09 20:30
letopisec написа:
СПАРОТОК РАБОТИ ЗА НЕООСМАНИЗМА
- А ти ЗА КАКВО РАБОТИШ Милчев?
16.09 20:30
letopisec написа:
СПАРОТОК РАБОТИ ЗА НЕООСМАНИЗМА
- А ти ЗА КАКВО РАБОТИШ Милчев?
Да, много умен аргумент, това показва колко си интелигентен, Милчев.
letopisec - Какъв коментар. Изрода твърди, че помаците не са българи, а траки. Тракедониста изрод го твърди!!! 10:47
Да! Аз казах помаците не са българи, това ти е великия аргумент, нека читателите сами си направят извод какво съм казал, без ти да се намесваш, ще може ли?
цитирайletopisec написа:
knyazvojvoda написа:
Гет, както казах в коментар на предишния пост, целта на россия е... Разделяй и владей! Виж сега, около България има три измислени нациики (с предимно българско население) които са създадени от россия, и си имат "държавица". Правителствата на тези държавици имат за цел да лъжат населението че не е българско. Тези три държавици са разположени североисток от България (Румъния), северозапад (Сърбия), и югозапад (Македония), (за сега не броя Турция), другаря Милчев работи и за създаването на една четвърта нация, помаците, която да е на югоисток от България, тъй като помаците (разбирай активистите протурски настроени) имат за цел да се покажат като местни траки, тъй като ние сме "пришълци". И точно това доказва Милчев, че сме пришълци... И за да прикрие антибългарската си позиция, той измисля някакъв "тракедонизъм", който го прилепва на българите които казват истината.
Явно новите "братя" помаците, имат за цел Пловдив да стане тяхна столица (има такива настроения, за това предупреждавам), и виж ти!!! Линията Букурещ-Скопие се пресича с линията Белград-Пловдив много близо до София!!! И това ако се има пред вид че има много помаци в смолянско, значи ако руснаците планират Смолян да стане столица на "новата помашка държава", значи линиите се пресичат още по близо до София!!! И това не е случайно...
Явно новите "братя" помаците, имат за цел Пловдив да стане тяхна столица (има такива настроения, за това предупреждавам), и виж ти!!! Линията Букурещ-Скопие се пресича с линията Белград-Пловдив много близо до София!!! И това ако се има пред вид че има много помаци в смолянско, значи ако руснаците планират Смолян да стане столица на "новата помашка държава", значи линиите се пресичат още по близо до София!!! И това не е случайно...
Да! Аз казах помаците не са българи, това ти е великия аргумент, нека читателите сами си направят извод какво съм казал, без ти да се намесваш, ще може ли?
28.
get -
- Милчев, изтри ми един коментар ... явно си го прочел и приел твърде лично - Та ще се опитам ... ?
18.09.2015 10:38
18.09.2015 10:38
letopisec написа:
- Какъв коментар. Изрода твърди, че помаците не са българи, а траки. Тракедониста изрод го твърди!!!
knyazvojvoda написа:
Гет, както казах в коментар на предишния пост, целта на россия е... Разделяй и владей! Виж сега, около България има три измислени нациики (с предимно българско население) които са създадени от россия, и си имат "държавица". Правителствата на тези държавици имат за цел да лъжат населението че не е българско. ... другаря Милчев работи и за създаването на една четвърта нация, помаците, която да е на югоисток
... И за да прикрие антибългарската си позиция, той измисля някакъв "тракедонизъм", който го прилепва на българите които казват истината.
....
ако руснаците планират Смолян да стане столица на "новата помашка държава", значи линиите се пресичат още по близо до София!!! И това не е случайно...
Гет, както казах в коментар на предишния пост, целта на россия е... Разделяй и владей! Виж сега, около България има три измислени нациики (с предимно българско население) които са създадени от россия, и си имат "държавица". Правителствата на тези държавици имат за цел да лъжат населението че не е българско. ... другаря Милчев работи и за създаването на една четвърта нация, помаците, която да е на югоисток
... И за да прикрие антибългарската си позиция, той измисля някакъв "тракедонизъм", който го прилепва на българите които казват истината.
....
ако руснаците планират Смолян да стане столица на "новата помашка държава", значи линиите се пресичат още по близо до София!!! И това не е случайно...
... по друг начин да ти обясня, това което ти изтри :))
- Още през 1969 год. Дуриданов намира много близки сходства между тракийски и езиците от т. нар. група на "балтийски езици" ? Съвпаденията са от порядъка над 60% !!!
- Второ, отвори ако щеш Майе(филолога) ИЛИ Шльоцер ... да прочетеш, малко от теориите им за генезиса на "пра-славянски" и "балто-славянски" езици! Те твърдят, че разделението им (ако има такова, защото ПРОТО-СЛАВЯНСКИ го няма документиран нито писменно, нито устно, а е резултат на ВЪЗСТАНОВКА ?)!
ЗАКЛЮЧЕНИЕ:
- Имам доста информация по въпроса, които ме навеждат на мисълта, че тази част от прото-българите, които по силата на Руските теории им вменяват "тЮркскост", по силата ... В средновековна Волжска България, се е заговорило на тюркски ЕЗИЦ-И-И(!!) ... Кубратовите протобългари, според материални и писменни са МИГРИРАЛИ в Приднепровиет(зад-праговет//За-порожие) Където е погребян и самият Кубрат!
- Но НАЙ-ВАЖНОТО Е(!), че тези хора са говорили език преходна форма м/у по-старият тракийски(близък до балтийските) и СТАРО-БЪЛГАРСКИ, прочети Дуклянската хроника - там си е казано едно към едно, за това?!!
29.
letopisec -
28. get, говорим за едно и също...за кимерийския език на прабългарите
18.09.2015 12:10
18.09.2015 12:10
Именно, волжките българи са отюречени, а езика на дунавските български, който според теб е мужду тракийски и балто-славянски, е реконструиран кой език е...чети ме, гет, ще видиш колко си напреднал във филологическите си търсения.............( По Леманну-Гаупту, язык киммерийцев мог быть «потерянным звеном» между фракийским и иранским языком. Георг Хольцер [Prof. Dr. Georg Holzer. Entlehnungen aus einer bisher unbekannten indogermanischen Sprache im Urslavischen und Urbaltischen (=Sitzungsberichte der Philosophisch-Historischen Klasse der österreichischen Akademie der Wissenschaften, 521. Band), Wien 1989 (Habilitationsschrift). Das Erschließen unbelegter Sprachen. Zu den theoretischen Grundlagen der genetischen Linguistik (= Schriften über Sprachen und Texte, hrsg. von G. Holzer, Bd. 1), Peter Lang, Frankfurt am Main/ Berlin/ Bern/ New York/ Paris/ Wien 1996.georg@univie.ac; Seite an der Universität Wien;http://www.oeaw.ac/balkan/] выдвинул гипотезу существования отдельной индоевропейской ветви, которую он отождествил с киммерийцами. Он обратил внимание на ряд балтийских и славянских слов, в которых нарушаются регулярные соответствия с индоевропейскими языками. Слав. *poto (> рус «путы») и лит. pantis (путы) — по правилам соответствий должны восходить к и-е *pent-, но такого корня в и-е языке нет. Есть *bhendh- («связывать»), откуда нем. binden (связывать), > нем. Band (лента) > рус. бант. Слав. *tes-to (тесто) похоже на причастие от и-е *dheigh- (месить тесто, ср. нем Teig), но корня *teik- в и-е тоже нет. Слав. *trotъ, лит. tranas (трутень), тогда как в и-е название трутня восстанавливается не как *tron-, а как *dhron- (напр., греч. θρώναξ — дронас). И тому подобное.
Хольцер рассмотрел значительное количество слов вместе и обнаружил, что эти отклонения от стандартной системы сами по себе образуют систему.)
цитирайХольцер рассмотрел значительное количество слов вместе и обнаружил, что эти отклонения от стандартной системы сами по себе образуют систему.)
30.
get -
@ 28. get, говорим за едно и също...за кимерийския език на прабългарите - Отговор Мой ?!
18.09.2015 19:25
18.09.2015 19:25
letopisec написа:
Именно, волжките българи са отюречени, а езика на дунавските български, който според теб е мужду тракийски и балто-славянски, е реконструиран кой език е...
( По Леманну-Гаупту, язык киммерийцев мог быть «потерянным звеном» между фракийским и иранским языком. Георг Хольцер [Prof. Dr. Georg Holzer. Entlehnungen aus einer bisher unbekannten indogermanischen Sprache im Urslavischen und Urbaltischen (=Sitzungsberichte der Philosophisch-Historischen Klasse der österreichischen Akademie der Wissenschaften, 521. Band), Wien 1989
... Wien;http://www.oeaw/balkan/] выдвинул гипотезу существования отдельной индоевропейской ветви, которую он отождествил с киммерийцами. Он обратил внимание на ряд балтийских и славянских слов, в которых нарушаются регулярные соответствия с индоевропейскими языками. Слав. *poto (> рус «путы») и лит. pantis (путы) — по правилам соответствий должны восходить к и-е *pent-, но такого корня в и-е языке нет. Есть *bhendh- («связывать»), откуда нем. binden (связывать), > нем. Band (лента) > рус. бант. Слав. *tes-to (тесто) похоже на причастие от и-е *dheigh- (месить тесто, ср. нем Teig), но корня *teik- в и-е тоже нет. Слав. *trotъ, лит. tranas (трутень), тогда как в и-е название трутня восстанавливается не как *tron-, а как *dhron-
... И тому подобное.
...
Именно, волжките българи са отюречени, а езика на дунавските български, който според теб е мужду тракийски и балто-славянски, е реконструиран кой език е...
( По Леманну-Гаупту, язык киммерийцев мог быть «потерянным звеном» между фракийским и иранским языком. Георг Хольцер [Prof. Dr. Georg Holzer. Entlehnungen aus einer bisher unbekannten indogermanischen Sprache im Urslavischen und Urbaltischen (=Sitzungsberichte der Philosophisch-Historischen Klasse der österreichischen Akademie der Wissenschaften, 521. Band), Wien 1989
... Wien;http://www.oeaw/balkan/] выдвинул гипотезу существования отдельной индоевропейской ветви, которую он отождествил с киммерийцами. Он обратил внимание на ряд балтийских и славянских слов, в которых нарушаются регулярные соответствия с индоевропейскими языками. Слав. *poto (> рус «путы») и лит. pantis (путы) — по правилам соответствий должны восходить к и-е *pent-, но такого корня в и-е языке нет. Есть *bhendh- («связывать»), откуда нем. binden (связывать), > нем. Band (лента) > рус. бант. Слав. *tes-to (тесто) похоже на причастие от и-е *dheigh- (месить тесто, ср. нем Teig), но корня *teik- в и-е тоже нет. Слав. *trotъ, лит. tranas (трутень), тогда как в и-е название трутня восстанавливается не как *tron-, а как *dhron-
... И тому подобное.
...
- Говорим за ДВА ДИАЛЕКТА НЕ за ДВА ОТДЕЛНИ ЕЗИКА ... По-вероятно!?
- Защото, от там + това което ми цитираш ... СЕ ГОВОРИ за КИМЕРИЙСКО-ТРАКИЙСКИ ... Не само езикова а и културна ОБЩНОСТ !?
- Тракийски и Кимерийски, са палео-понтийски и по-важното ЕВРОПЕЙСКИ ЕЗИЦИ! За това, че руснаците НЯМАТ В ЕЗИКА си ЧАСТ ОТ ЛЕКСИКАЛНИЯТ ЗАПАС - Да не се изкарват ПРОТОСЛАВЯНИ с ПРОИЗХОД една ли не от Ной?!!
- Защото ако в техният НЯМА КОРЕНОВИ(синоними) на *bhendh- («связывать») и *trotъ, лит. tranas (трутень), трутен(рус.) в българският ги има ... В СТАРО-БЪЛГАРСКИЯТ, който те наричат старо-славянски СЪЩО?!
- Езика говорен от именковци, е по-скоро от групата на БАЛТИЙСКИте!
Хм...аргументи щом няма-атака от лъжи и обиди има...ех...много ЖАЛКИ опити,Милчев...
цитирайТърсене
Блогрол
1. роман за Атила
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ