Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2015 11:36 - ЩО Е ТРАКЕДОНИЗЪМ И ИМА ЛИ ТОЙ ПОЧВА У НАС?
Автор: letopisec Категория: История   
Прочетен: 26995 Коментари: 48 Гласове:
6

Последна промяна: 23.03.2015 11:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Тракедонизма, подобно македонизма, са доктрини на Коминтерна за унищожаване на българската идентичност. Някои от старите комунистически доктрини на Коминтерна днес са трасформирани от Кремъл и са впрегнати в добре организирана „хибридна война“ срещу България.

Процесът за обезличаване на българската идентичност от Москва е свързан с доктрината, че българи на Балканите няма, те са славяни. За целта тракедонизма слага знак на равенство между траки, българи и славяни и пропагандира, че това са просто три имена на една и съща езикова общност, в чиято основа стои древния руски език (акад. Чудинов, Спароток). Тоест, няма траки, това е гръцко название за българите; но няма и българи, това са траки, които са „словени“, защото са хора на словото (???). Славяни също няма, това са българи, а те са хора на словото, сиреч траки, т.е. словени. Славяни няма, но словени има…

Логиката на тракедонизма е абсурдна, тя е създадена за примитивни мозъци, понеже според Кремъл българския народ е примитивен, иначе щеше вечно да благодари на руснаците, че са го освободили от турците.

image

Тракедонизма решава основната теза на автохтонния македонизъм и така легитимира безумните скопски теории, според които и днес край Вардаро щъкат антични македони. Според тракедонизма, днес край Марица си щъкат древни траки, т.е. хора на словото, словени.

image

Безумието на тракедонизма има за цел окончателно да обезличи и демотивира българското самосъзнание. За целта пропагандната машина на Кремъл и русофилските дружби в България, са се впрегнали в антибългарския нагон и пишат простотии за старата българска история, част от които са добре обмислени в стил „теория на конспирацията“.

image

Каква е целта на тракедонизма?

Да създаде „тракийска нация“, която да декларира, че е едно и също с руснаците. Идеята е и тук след време да се приложи „кримския номер“, т.е. траките от България да поискат от траките-руснаци да ги освободят от гадните българо-фашисти и от мракобесното НАТО.

image

Тракедонизма обаче няма времето на македонизма, т.е. тракедонизма трябва да се приложи „ускорено“. За целта нета е подложен на антибългарска ентропия от платени тролове, чиято цел е същата като на първичните партийни организации, които хващаха за гушата и убиваха всеки, който декларираше в Пиринско, че е българин след 1944 г., а не македонец.

Днес, всеки, който иска да декларира, че е българин, а не трак, е подложен на унижението, че е човек на Сорос, че е привърженик на турците, че е гей, педофил и т.н.

Тракедонизмът изпълнява директивата на Кремъл за ускорено развитие в социалните мрежи, медиите и книгоиздаването. Газо-рубли не се пестят, относно неблагодарните българи, които не искат да си признаят греховете пред Путин и Русия.




Гласувай:
10


Вълнообразно


1. podvodni - Яко си изкуфял, човече!
23.03.2015 12:50
Яко си изкуфял, човече!
цитирай
2. letopisec - Като настъпя някой по мазола, все това ми казва...
23.03.2015 13:37
podvodni написа:
Яко си изкуфял, човече!


Като настъпя някой по мазола, все това ми казва...
цитирай
3. sparotok - :)
23.03.2015 20:25
Откакто Антонов те бъзикна във Фейсбук за приятеля ти Филип Димитров, ти нещо изперка :)

Май силни, болезнени спомени се пробудиха, какво стана :) :) :) :) :)

Ти Кире беше на трапезата по време на тоталитарната власт, всеки зрял човек знае какви хорица се назначаваха в транспортна милиция - там където ти бе по благоволението на партията :)

Крадецът вика - дръжте крадеца! :) На светец можеш да се правиш само пред децата :)
цитирай
4. merlin68 - Яко си изкуфял, човече!Като ...
23.03.2015 21:37
letopisec написа:
podvodni написа:
Яко си изкуфял, човече!


Като настъпя някой по мазола, все това ми казва...


Не помня Милчев да си ме настъпвал, но че съвсем си изкукуригал и аз го забелязвам:)
Чудя се, до каква степен трябва да си изперкал за да напишеш толкова глупости:) Няма дори да ги коментирам всичките, че не ми е интересно. Казваш:
"Процесът за обезличаване на българската идентичност от Москва е свързан с доктрината, че българи на Балканите няма, те са славяни."
Това може да твърди човек с едноцифрен IQ, по тази "логика", то и руснаци няма, защото са славяни, няма и поляци, чехи, сърби....
"Славяни също няма, това са българи, а те са хора на словото, сиреч траки, т.е. словени. Славяни няма, но словени има…"
Нещо тука не те разбрах - тука няма, там пак няма:)) Ама няма да се притесняваш, ти 100% не си "словен", тоест човек на словото:)
"Логиката на тракедонизма е абсурдна, тя е създадена за примитивни мозъци"
Е те тук съм съгласен с теб Милчев, нали ти беше тоя дето създаде тракедонизма:))))
Абе що си губя времето с теб, ти си типичен герой от милиционерските вицове от бай тошово време:))
цитирай
5. sparotok - милиционер
23.03.2015 22:18
merlin68 написа:
letopisec написа:
podvodni написа:
Яко си изкуфял, човече!


Като настъпя някой по мазола, все това ми казва...


Не помня Милчев да си ме настъпвал, но че съвсем си изкукуригал и аз го забелязвам:)
Чудя се, до каква степен трябва да си изперкал за да напишеш толкова глупости:) Няма дори да ги коментирам всичките, че не ми е интересно. Казваш:
"Процесът за обезличаване на българската идентичност от Москва е свързан с доктрината, че българи на Балканите няма, те са славяни."
Това може да твърди човек с едноцифрен IQ, по тази "логика", то и руснаци няма, защото са славяни, няма и поляци, чехи, сърби....
"Славяни също няма, това са българи, а те са хора на словото, сиреч траки, т.е. словени. Славяни няма, но словени има…"
Нещо тука не те разбрах - тука няма, там пак няма:)) Ама няма да се притесняваш, ти 100% не си "словен", тоест човек на словото:)
"Логиката на тракедонизма е абсурдна, тя е създадена за примитивни мозъци"
Е те тук съм съгласен с теб Милчев, нали ти беше тоя дето създаде тракедонизма:))))
Абе що си губя времето с теб, ти си типичен герой от милиционерските вицове от бай тошово време:))


Милиционерът не може да промени себе си :) Когато напуснах блога, Мичев каза, че съм направил това защото срещу мен се образувал Отечествен Фронт :)

Каквато и дреха да навлече, на какъвто и да се престори, милиционерът си остава милиционер :)
цитирай
6. leonleonovpom2 - Ех, Милчев!
23.03.2015 22:32
Ти си медиевист, защо си нагазил в дълбоките води на синтетичния тракедонизъм, ще се удавиш!? И няма да има, кой да ти помогне!

Ако това, което твърдиш, беше възможно ,в Италия щяха да треперят от възможността да се появи нов, Римски народ и държава, във Франция - галска, във Великобритания - Келтска и Каледонска?....

Пък какво толкова те притеснява ,че в днешна Македония щъкат древни македонци? Да си щъкат, след като са Българи Предпочиташ да са гърци и албанци ли?
Древните македонци са в древността, името показва Сега на тяхното място е така наречената отломка от Българския народ-съвременни македонци Тук вече не е Средновековие,Модернизъм, Съвремие е, знаеш, че тази Македония е отделена ,отбита от майка си с решение на Берлинския конгрес Там има представители на седемте Велики сили, посочи ми представителят на Коминтерна Да не би той да е нареждал тази идиотщина?

На мястото на древните траки не са само Българите ,но и всички славянски народи плюс романизираните траки - румънците Всички могат да имат претенции към траките и също така, там , по тази логика да се появи тракийски етнос Никой не надава такъв вой обаче

Остави на спокойствие траките, нашите велики предшественици, дали Спартак и десетки римски и ромейски императори във вечния им сън
Те с нищо не заплашват Българския етнос Други неща са опасните за него - на първо място - предателството към него по високите етажи на властта
цитирай
7. merlin68 - Обаче Павка, има съмнения, че преди ...
23.03.2015 22:42
Обаче Павка, има съмнения, че преди да стане милиционер, е бил овчар:) Ето и доказателството:
Вълка слиза с жигулата в града и не щеш ли спира го милиционер за превишена скорост. След дълга разправия глобяват Вълка. Тъкмо да тръгне Вълчо и милиционерът вижда две тухли на дясната седалка.
- Какви са тези тухли?
- Ами нося ги за да си бия главата, защото като беше овчар не те изядох, а те оставих да ме глобяваш.
цитирай
8. merlin68 - "Остави на спокойствие тр...
23.03.2015 22:47
"Остави на спокойствие траките, нашите велики предшественици, дали Спартак и десетки римски и ромейски императори във вечния им сън
Те с нищо не заплашват българския етнос Други неща са опасните за тях - на първо място - предателството към него по високите етажи на властта"

Иване, защо говориш за история на това място. Тук е място за майтап, той постинга е такъв:)
Иначе ще ти кажа какво заплашва българския народ - това са овчарите, станали милиционери, а благодарение на демокрация та и доктУри на науките. Е това е страшното за България.
Ех вълчо, вълчо, да го бе изял още като овчар:)
цитирай
9. letopisec - Депутатът от Държавната дума на ...
24.03.2015 10:04
Депутатът от Държавната дума на Русия и лидер на ЛДПР Владимир Жириновски смята, че президентите на държавите-членки на НАТО, отказващи да присъстват на парада по случай Деня на победата на 9 май в Москва, можеше изобщо да не бъдат канени.

Това депутатът заяви пред руската телевизия LifeNews, коментирайки информацията, че българският президент Росен Плевнелиев няма да присъства на честването на Деня на победата в руската столица.

Жириновски осъди решението на Росен Плевнелиев, като свърза позицията на българския президент с решението, прието от НАТО, да бъде игнориран парадът на 9 май в Русия.

“В случая с България, това е просто отвратително, защото обикновените хора там винаги са били благодарни на Русия: и за освобождението от турско робство, и за освобождаването от фашизма. Но България по време и на двате войни воюваше на страната на немците срещу Русия. И на нея винаги не й върви с президентите, защото народът е с Русия, а президентът – не. Българите в свой ущърб се отказаха от руския газопровод, защото са готови да се съблекат и да останат голи, само и само да се подчинят на САЩ”, каза Жириновски.
цитирай
10. joysii - Тракедонизмът е поредната проява ...
24.03.2015 10:48
Тракедонизмът е поредната проява на аматьорство.
Тук онова куку Спароток ни проглуши ушите с фантасмагориите и наглото си поведение по повод на тракийското величие.
Впрочем, къде се ската гуруто? Когато в блог.бг. се намесиха истински историци и учени, когато лъсна некомпетентността му, моментално се омете от сайта.
Милчев, поздрави!
цитирай
11. joysii - 5. sparotok - милиционер
24.03.2015 10:52
А прзноглавото дрънкало си остава такова, колкото и да се мазни по някакви селски тв канали, колкото и тъпи книги да напише.
Спароток, как вървят продажбите на онази глупост дето едва събра средства да издадеш?
Разгледах те по интерент. Не си особено търсен обичан и популярен. Ама то не е като да си в тукашния сайт с тъповати и наивни хорица. Грешка направи като се омете. Сега потъна в истинско забвение.
цитирай
12. joysii - Откакто Антонов те бъзикна във Ф...
24.03.2015 10:57
sparotok написа:
Откакто Антонов те бъзикна във Фейсбук за приятеля ти Филип Димитров, ти нещо изперка :)

Май силни, болезнени спомени се пробудиха, какво стана :) :) :) :) :)

Ти Кире беше на трапезата по време на тоталитарната власт, всеки зрял човек знае какви хорица се назначаваха в транспортна милиция - там където ти бе по благоволението на партията :)

Крадецът вика - дръжте крадеца! :) На светец можеш да се правиш само пред децата :)

......................
Леле какъв тъп коментар!
Спарчо, ти с история ли се занимаваш или с бъзикане на тези ,които не те намират за гениален.
Сега имаш време. Не пишеш нищо. Вземи да завършиш поне едно образование като хората, че срамота-неук глупак като теб да ги ръси разни по нета. Резил, ей! Повярвай ми. Като се сетя само какви ги пишеше тук.....малииии...по-големи глупости никъде не бях чела! Пък как се пенявеше и нападаше, и заплашваше, и обиждаше всички, които ти натриваха носа,изтъквайки нелепостта на фантасмагориите ти....
цитирай
13. letopisec - В периода 1920-1950 г., под давл...
24.03.2015 11:13
В периода 1920-1950 г., под давление на яфетизмът на Н.Я.Мар, произходът на чуваши и българи се търси в Месопотамия (Н.Я.Марр. Чуваши-яфетиды на Волге, Чебоксары: Чувашское государственное издательство, 1926, с.с. 3-74).
Колкото и да е бил особен и своенравен езиковедският яфетизъм на Мар, не може да бъде отречено, че точно Мар фаворизира българската тема и в СССР никой не твърди до 1950 г., че българите са тюрки от Алтай.
Аз стигнах до извода, че една от причините в СССР след 1950 г. да се издигне тезата, че българите са тюрки, е крахът над Мар и неговият яфетизъм, наложен лично от Сталин в статия под псевдоним във в. ”Правда” през 1950 г.
цитирай
14. letopisec - Е, и "самодееца Спароток" ни залива :-))) Чак ни опомиянчи :-)))
24.03.2015 11:15
анонимен написа:
тракийската идея възстановява славата и идентичността на Българите.

Един народ трябва да разбира, че е славен народ, именно за да не го асимилират "големите" - били те руснаци или хамериканци.

И то не е идея, а много доказателствен материал, който в последните години ни залива далеч не само от статиите на самодееца спароток, а и от много задълбочени учени.

цитирай
15. letopisec - Имаше такъв филм....
24.03.2015 12:00
sparotok, merlin68, leonleonovpom2

ТРИМАТА ТАНКИСТИ И КУЧЕТО.... НА ТРАКЕДОНИЗМА...ДЖАФ, ДЖАФ...пък подвий опашка след това
цитирай
16. germantiger - Pro6tawajte LATY - problemi s kompa
24.03.2015 12:13
Gjonsuratluk:

SPAROTOK SE BE6E ZAQWIL KATO BIW6 COMMANDOS

i toj wini Mil4ew kato milizioner ?!

...

Ne pro4etoj nqkoj da komentira su6tinata na postinga?!

NE KWALIFIZIRAJTE LI4NOSTTA NA MIL4EW, A SPORETE (ako jelaete) S ARGUMENTITE MU!

...

Ne sum adwokat na Mil4ew - s nqkoi ot tezite mu za hunite - NE sum suglasen, s 4ast ot drugi negowi zaklju4eniq su6to, s drugo puk sum suglasen (KAKTO I S WAS - podkrepja6ti trakijskata da q nare4em teoriq).
цитирай
17. merlin68 - Депутатът от Държавната дума на ...
24.03.2015 12:15
letopisec написа:
Депутатът от Държавната дума на Русия и лидер на ЛДПР Владимир Жириновски смята, че президентите на държавите-членки на НАТО, отказващи да присъстват на парада по случай Деня на победата на 9 май в Москва, можеше изобщо да не бъдат канени.

Това депутатът заяви пред руската телевизия LifeNews, коментирайки информацията, че българският президент Росен Плевнелиев няма да присъства на честването на Деня на победата в руската столица.

Жириновски осъди решението на Росен Плевнелиев, като свърза позицията на българския президент с решението, прието от НАТО, да бъде игнориран парадът на 9 май в Русия.

“В случая с България, това е просто отвратително, защото обикновените хора там винаги са били благодарни на Русия: и за освобождението от турско робство, и за освобождаването от фашизма. Но България по време и на двате войни воюваше на страната на немците срещу Русия. И на нея винаги не й върви с президентите, защото народът е с Русия, а президентът – не. Българите в свой ущърб се отказаха от руския газопровод, защото са готови да се съблекат и да останат голи, само и само да се подчинят на САЩ”, каза Жириновски.


Това Милчев защо си го пуснал, за да покажеш, че дори Жириновски има по-голяма представа за положението в България, от колкото ти?:)
Или това според теб е доказателство, че Жириновски е тракедонист:)
Гледам, че и Сталин вече си разконспирирал, научните му изяви под псевдоним:)
Милчев, ти не се ли усещаш, че болезнената ти мания, че си творец, летописец, историк, буди само насмешка във всеки който сбърка да си изгуби времето да те чете?
Знаеш ли Милчев, че всеки един от нас дето ни наричаш тракедонисти, може да пусне подобна на твоята статия с твърдение, че видите ли Милчев, твърдейки, че българите са кимерийци, иска да обслужи американската идея да няма българи на Балканите, защото както доказа Арнолд Шварцнегер в "Конан", они кимерийците са холивудски праотци. Няма обаче да го напишем, защото не сме дебили за разлика от някои "учени":)
цитирай
18. merlin68 - Gjonsuratluk: SPAROTOK SE ...
24.03.2015 12:36
germantiger написа:
Gjonsuratluk:

SPAROTOK SE BE6E ZAQWIL KATO BIW6 COMMANDOS

i toj wini Mil4ew kato milizioner ?!

...

Ne pro4etoj nqkoj da komentira su6tinata na postinga?!

NE KWALIFIZIRAJTE LI4NOSTTA NA MIL4EW, A SPORETE (ako jelaete) S ARGUMENTITE MU!

...

Ne sum adwokat na Mil4ew - s nqkoi ot tezite mu za hunite - NE sum suglasen, s 4ast ot drugi negowi zaklju4eniq su6to, s drugo puk sum suglasen (KAKTO I S WAS - podkrepja6ti trakijskata da q nare4em teoriq).


Тигър, прочети най-първия ми коментар, там по същество коментирам 2-3 твърдения в постинга на Милчев, ако много настояваш мога да коментирам и други, но както съм писал просто не ми се занимава с глупости, защото е много скучно да търсиш аргументи за да опровергаваш очебийната и безпочвена глупост.
Аз тигър, познавам много бивши милиционери, имам дори много добри приятели сред тях, както старшинки, така и офицери. Като се подигравам на милчевата милиционерщина, това няма общо с някаква мисъл, че всички бивши милиционери са такива, не, конкретно за Милчев става въпрос. Той за мен е представител точно тази милиционерщина от вицовете по онова време - типичен представител:)
А всъщност тигър, ти какви точно аргументи намираш в този милчев постинг? Питам понеже с него е тъпо да се спори, но с теб ако намериш тук аргументи, бих могъл и да поспоря:)
цитирай
19. letopisec - 20. merlin68 - Gjonsuratluk: SPAROTOK SE ...
24.03.2015 12:46
Браво, мърлин, браво...Значи Спароток командос, а аз от вицовете от Живково време. От друга страна, ти си също ченге, имаш приятели ченгета, но си анонимен, явочник ли си на Спароток-командос, или си просто агент на ДС с кодово име "Мърлин"?
цитирай
20. letopisec - КОЙ Е Kiril Milchev Кирил Милчев е ...
24.03.2015 13:09
КОЙ Е Kiril Milchev
Кирил Милчев е роден в Карлово през 1963 г., завършил е филология и има докторантура по медиавистика. Автор е на 21 книги, между които романи, философски, теологични и исторически изследвания. Член е на Съюза на българските писатели и на философския кръг "Феноменологично ателие". През 2010 г. печели награда на Министерството на културата за книгата си "Първият български владетел". Депутат в 39 НС от групата на НДСВ, вносител на Закона за вероизповеданията, Закона за омбудсмана и Закона срещу дискриминация.
Kiril Milchev was born 1963 in Karlovo, obtained Philology degree and docturanture in Medievistics. He is an author of 21 books, including novels, philosophy, theological and historical research pieces, Member of “Union of Bulgarian writers” and of the philosophy circle known as “Atelier of phenomenology”. During 2010 Kiril Milchev won a prize of Bulgarian culture ministry for the book entitled “First Bulgarian ruler”. He had been a member of Bulgarian parliament in 39th National parliamentary assembly, member of NDSV political party and his activities included proposals to the assembly of the following acts: “Law against discrimination”, “Law for ombudsman” and “Law for religious rights and regulations”.
цитирай
21. merlin68 - Браво, мърлин, браво. . . Значи С...
24.03.2015 13:14
letopisec написа:
Браво, мърлин, браво...Значи Спароток командос, а аз от вицовете от Живково време. От друга страна, ти си също ченге, имаш приятели ченгета, но си анонимен, явочник ли си на Спароток-командос, или си просто агент на ДС с кодово име "Мърлин"?


Милчев, аз ли съм виновен, че ти с разсъжденията си постоянно се доказваш като милиционер от вицовете? Имаше един виц на времето:
Събрал шефа на меверето всички милиционери и им рекъл:
- Говори се в обществото за вас, че сте глупави, не мислите логично, знаете ли въобще що е това логика?
- Не, не знаем - отговорили милиционерите.
- До довечера да научите и да ми докладвате - наредил майорът.
Старшинките се чудили какво да правят, по-едно време най-умния се сетил, че могат да питат някой професор и речено - сторено. Намерили професора и го запитали що е туй логика? А той имм дал следния пример:
- Вие другарю старшина имате ли куче?
- Да - отговорил старшината.
- Ходите ли да го разхождате в парка?
- Да - отново отговорил милиционера.
- Там обаче и жени разхождат кучета, та покрай кучетата се заприказвате с някоя дама?
- Да, случва се.
- И от приказка на приказка, вземе, че се случи да стигнете до кревата?
- Да, случва се понякога - доволно се ухилил старшинката.
- Ами значи, Вие не сте педераст. Ето това е логиката уважаеми.
Върнали се доволни старшинките и доложили на майора, че са разбрали що е туй логика.
- Да, слушам ви, обяснете ми какво е логиката?
- Вие, другарю майор, имате ли куче?
- Не
- Ами значи сте педераст.
Милчев, твоята логика е точно същата като на старшинките от вица, и аз за това нямам никаква вина. А с такава логика Милчев, ако ще милион книги да прочетеш - файда никаква.

П.П.
И колкото и книги да напишеш, с тая логика - все тая. Каквато и биография да си напишеш - все тая. колкото и доктУрата да си уредиш - все тая. А относно това, че голяма част от депутатите ни са такива като теб - то тук едва ли някой има съмнения, като се видят резултатите от дейността ви за последните 25 години.
Милчев, пропуснал си в биографията си да опишеш, как подобно на римския летописец Приск, произлизаш от народа, но благодарение на невероятния ти талант, властимащите от горните етажи са те забелязали и издигнали:))))
цитирай
22. letopisec - 23. merlin68 - Браво, мърлин, браво. . . Значи С...
24.03.2015 13:45
Можеше поне да разкажеш някой смешен виц. Пак ще се учим с примери.... Върви старшината Мърлин и се чеше през шапката. Командос Спароток му казва: - Ако те сърби главата, свали си шапката. А старшинката Мърлин: - Тебе като те сърби задника, сваляш ли си панталоните?
цитирай
23. merlin68 - Можеше поне да разкажеш някой см...
24.03.2015 13:54
letopisec написа:
Можеше поне да разкажеш някой смешен виц. Пак ще се учим с примери.... Върви старшината Мърлин и се чеше през шапката. Командос Спароток му казва: - Ако те сърби главата, свали си шапката. А старшинката Мърлин: - Тебе като те сърби задника, сваляш ли си панталоните?


Е това Милчев, не беше лошо:) В разказването на вицове си достоен опонент, не го отричам:)
цитирай
24. shtaparov - Не- "тракедонизмът" ...
24.03.2015 16:07
Не- "тракедонизмът" няма никаква почва у нас! Така е,защото всички Българи не са траки,но всички траки са Българи!
цитирай
25. shtaparov - Не съм гласувал нито "За&q...
24.03.2015 18:24
Не съм гласувал нито "За",нито "Против" тази статия понеже смятам,че тя е плод на някакво недоразумение. Не съм на мнение,че "тракедонистите" както са наречени част от нашите патриоти тук притежават онези качества,които им се вменяват. Траките,както и "славяните" (т.е. Скитите) не са отделни народи,а са само колена на Българския род- какво против може да имате срещу това? Руснаците,които днес са голям народ,някога не са били нищо друго освен едно малко скитско племе- Аорси (Ароси,О'Руси- с протеза),говорещо диалект на древния Български език,но след време се откъснало от нашия народностен масив и се от-Българило. Нищо против не би могло да имате срещу това,мисля. Затова приятели,вместо да спорим без нужда,дайте да се обединим около Българската идея и да си подадем ръка,за да работим по-успешно за интересите,които обслужват народа на България!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Милчев е прав/ може би/!
25.03.2015 07:00
Кимерите, обитаващи полуостров Крим са определени от римляните като траки
Значи необходимото условие да те присъединят към Русия ,е да принадлежиш към траките
Затова в България трябва да се създаде тракийска държава и тогава смукателната система на гиганта автоматично ще се задейства и ще я засмуче!
Иначе не става!
Ето такава е схемата на Коминтерна, най-после разгадана от доктор Милчев
А пък те иначе 45 години - руснаците де, имаха тази идеална възможност-да ни засмучат Но не го направиха, въпреки, че сигурно щеше да има и благодарност!
Защото никой не се сети тогава за схемата с Тракийска държава
Ето , това е причината
цитирай
27. letopisec - За Вас явно Ви е трудно да си отговорите на собствените въпроси?
25.03.2015 09:50
leonleonovpom2 написа:
Кимерите, обитаващи полуостров Крим са определени от римляните като траки
Значи необходимото условие да те присъединят към Русия ,е да принадлежиш към траките
Затова в България трябва да се създаде тракийска държава и тогава смукателната система на гиганта автоматично ще се задейства и ще я засмуче!
Иначе не става!
Ето такава е схемата на Коминтерна, най-после разгадана от доктор Милчев
А пък те иначе 45 години - руснаците де, имаха тази идеална възможност-да ни засмучат Но не го направиха, въпреки, че сигурно щеше да има и благодарност!
Защото никой не се сети тогава за схемата с Тракийска държава
Ето , това е причината


Когато си член на Варшавския договор, никой не го интересува трак ли си, българин или славянин, важното е да си верноподаник и да коленичиш. Вие, инж. Симеонов никога не сте ставали на крака, цял живот сте коленичили пред Кремъл...
цитирай
28. letopisec - leonleonovpom2 Размисли върху македонизма и аналога му - тракедонизма
25.03.2015 14:12
Берлинския конгрес отделил област с името Македония и това за инж. Симеонов е факт, че конгреса е нарекъл правилно една област с името Македония, щото там живеели македонци. Каква "блестяща логика" има Симеонов, надупчена като швейцарско сирене. Щото същият Симеонов ще ви рекне, че Румъния правилно е наречена Румъния, там живеят римляни. Ще ви рекне, че и Източна Румелия правилно е наречена така, там не жевеели българи, както стана ясно от Съединението, а ромеи...Тъпото е, че македонизма, който иска да създаде тракедонизъм, бе потрошен от един българин от областта Пиянечко в дн. Македония. Ако вярваме на инж-ра, след като областта носи името на древните пеони, значи моя български род от Пиянечко, не е даже и македонски, направо си е пеонски...Да дойде логопеда Щапаров да ви каже за пеони и бонбони...
http://leonleonovpom2.blog.bg/history/2015/03/24/razmisli-vyrhu-makedonizma-i-analoga-mu-trakedonizma.1348711
цитирай
29. leonleonovpom2 - Благодаря ти, развесели ме!
25.03.2015 14:16
Мисля си, че си прав за себе си!
Ти винаги си бил прав пред Кремъл!
Взел за почест или козируващ!
Вярно е, аз такава чест не съм имал Тя беше само за най- достойните!

Само веднаж на една заря ме бяха сложили/ в казармата/ до Тодор Живков, не защото нямаше да го улуча - в това нямаше съмнение у никой, а защото се стреляше с халосни куршуми и знаеха прекрасно, че на човек аз никога няма да посегна

Все пак по същество ми се струва, че признаваш схемата ми за присъединяване към Третия Рим/ не Райх/!
Ама не ми пращай Архивари и ВЛС и други реплики Ти ще го отнесеш!
цитирай
30. sparotok - :)
25.03.2015 17:08
joysii написа:
А прзноглавото дрънкало си остава такова, колкото и да се мазни по някакви селски тв канали, колкото и тъпи книги да напише.
Спароток, как вървят продажбите на онази глупост дето едва събра средства да издадеш?
Разгледах те по интерент. Не си особено търсен обичан и популярен. Ама то не е като да си в тукашния сайт с тъповати и наивни хорица. Грешка направи като се омете. Сега потъна в истинско забвение.


Драга ми Радост, не се притеснявай за мен, в Blogger отидох една година след Милчев, но имам повече прочити от него :)

Активирай си профила във Фейсбук, ще видиш, че и там има по-голям интерес, отколкото при Милчев.

Симпатична жена си, но, за да си привлекателна, трябва да се държиш по-културно. Виж дъщеря си, приличате си като две капки вода, но Ленчето е по-кротка и блага. Баща ти също е хубав човек, от кого ли си взела характера си.... :)

цитирай
31. aristotelis - Г-н Милчев, има ли смисъл един се...
25.03.2015 17:37
Г-н Милчев, има ли смисъл един сериозен учен като вас да се занимава с цървули и нещастни анонимни човечета от интернет пространство? Няма смисъл! Мойте поздравления!
цитирай
32. aristotelis - Спароток, е една нещастна маймунка ...
25.03.2015 17:40
Спароток, е една нещастна маймунка от македонистан и нищо повече, за това гърците ги ебават жестоко и брутално!
цитирай
33. leonleonovpom2 - Милчев, ще ти дам идея!
25.03.2015 22:39
Хубаво си се хванал с умрелия СССР, благодатна и безопасна тема е
Я виж какво става в челото на класацията Две теми за СССР-едната ,че спасили не знам и не искам да знам кой, другата обратна Нямам предвид, че е писана от обратен

И за нула време прочити, колкото ти тук в момента, с всичките си заглавия нямаш Пък на мен идват за цял месец Това с мен само за пример
Каква е логиката, да гониш някакви имагинерни тракедонисти/ защото никой няма намерение да създава Тракийска държава в България - само с един вариант, да има десетина, не повече като Спартак - да изгонят робовладелците - и отново-България/, както дон Кихот гони вятърните мелници?!
Хубаво подхвана темата с Кремъл, как съм стоял там
Да веднаж стоях на 20 метра от гроба на Сталин прав, защото нямаше как да легна на паважа Ти да не си бил на пост тогава там! Имаше и милиционери наистина
Една смела героиня като тебе му беше счупила носа и те не пущаха по отблизо Явно си бил там
Исках да отида и ако тя още е там, да я питам, защо не му е счупила носа докато е бил жив, а му го чупи но на мраморната статуя От някоя селска партийна организация е сигурно, избива комплекс Но като поразмислих, реших, че няма смисъл, ще каже, че тогава не е смеела Малките хора са и страхливи

Та чета например ,че бягащите панически японци убили , стреляйки през рамо милион и половина руски или съветски войници Доколкото знам общата численост е била около милион Хайде, дошли са попълнения, ти войник служил ли си?

Та виж каква благодатна тема
Ти излизаш с контра постинг, че жертвите са повече, даже и списъци от архива можеш да приложиш, архиваря ще ти помогне
Ще се струпат зрители, сеирджии, да гледат наддаването и прочитите ще полудеят- и те могат да стигнат милион и половина, че и повече
Помисли!

Аристотел, гръцкото в мен говори, а то е и истинско и качествено!
Казал съм ,че съм ти приятел, няма да се отметна, но приказки като горните не ми харесват
Не подхождат на грък!
Помисли!

Отново Милчев
Ще черпиш по - късно
цитирай
34. letopisec - Ха-ха-ха...Спароток, ти да не си домоуправител на входа? Ха-ха....
26.03.2015 14:48
sparotok написа:
joysii написа:
А прзноглавото дрънкало си остава такова, колкото и да се мазни по някакви селски тв канали, колкото и тъпи книги да напише.
Спароток, как вървят продажбите на онази глупост дето едва събра средства да издадеш?
Разгледах те по интерент. Не си особено търсен обичан и популярен. Ама то не е като да си в тукашния сайт с тъповати и наивни хорица. Грешка направи като се омете. Сега потъна в истинско забвение.


Драга ми Радост, не се притеснявай за мен, в Blogger отидох една година след Милчев, но имам повече прочити от него :)

Активирай си профила във Фейсбук, ще видиш, че и там има по-голям интерес, отколкото при Милчев.

Симпатична жена си, но, за да си привлекателна, трябва да се държиш по-културно. Виж дъщеря си, приличате си като две капки вода, но Ленчето е по-кротка и блага. Баща ти също е хубав човек, от кого ли си взела характера си.... :)


цитирай
35. joysii - 30. sparotok - :)
26.03.2015 20:33
Спарчо, цитираш моя/на Джойси/ коментар, а си приказваш с някоя си Радост. Ти наред ли си?
цитирай
36. joysii - 34. letopisec - Ха-ха-ха...Спароток, ти да не си домоуправител на входа?
26.03.2015 20:35
Летописец, нашият умник Спаро съвсем изперка. За каква Радост говори? Не разбирам. И той като простакесата Гина axlaxl краде от фейсбуците на хората разни неща/бащи, дъщери/ и ги лепва на мен.
Гнусно.
Поздрави за теб.
цитирай
37. joysii - Спароток, бъзльо,
26.03.2015 20:38
още не смееш да говориш с мен - Джойси. Не ми излизай с номера за някоя си Радост. Не вървиш.
цитирай
38. merlin68 - Жоси, един мъж за да не смее да говори ...
28.03.2015 13:31
Жоси, един мъж за да не смее да говори с една жена - то тя трябва или да е тъща му, или пък тежкоатлетка от китайския национален отбор:)
цитирай
39. leonleonovpom2 - Мерлин, има и още един вариант!
28.03.2015 13:55
Ако все пак заговори с тъща си, един приятел казваше, че било знак, че я е прекарал
Или, ако пък тя говори с него!
цитирай
40. marknatan - летописец ти се пули в едно с...
29.03.2015 23:55
летописец

ти се пули в едно студио със смешника маразов енда дума не обели за простотиите дето ги ръсеше идеолога на тураколозите на фце серафимки и останалата сенилна сган жаби ша колиш
цитирай
41. nikolinavalentinova - За тракедонизма
30.03.2015 00:33

Уважаеми г-н Милчев, приматите са способни само да хулят, а не да водят научен спор. Разбира се, Радой Ралин не им е останал длъжен: "Колкото по-ниско стои в човешката асоциация, толкова по-високо стърчи носът му за компенсация".
цитирай
42. leonleonovpom2 - А и зоо -то на линия!- №40
30.03.2015 14:10
блогът си има зоотехник

Той изпитва органична ненавист към овцете Защото на времето, като бил в първи курс в Зоо - то решил, че овцете стават за яздене И си изпатил много Той е от тези ,които не търсят вината в себе си, а в овцата!
Но Милчев, има нещо много ценно в него
Открил е като Зоо-, че името на българите идва от белугите Може и да бърка с белуджите от Белуджистан, а пък може и да е прав- белуджите да са българи, ако прави такъв намек?
Но за тебе има нещо много ценно В днешна Кимерия -Крим де, отглеждат белуги Още от време оно кимерите залепвали мини на белугите , а те на гръцките и римските галери Умни животни
Та можеш да направиш връзка:
Кимери през белуги и оттам белуджи, сиреч българи
Но трябва да минеш през белуга!
Белугата е от китовите бозайници, не е риба, защото веднага, ако смяташ че е такава , ще ти поръчам кило черен хайвер от нея
Тя ще обърка и промени теорията на Дарвин Нали всички са произлезли от Българите
А те от китовете-белуги
Значи човекът не е произлязъл от маймуната, а от белугата!
Има и друго доказателство, че българинът е произлязал от белугата
Българинът обича да се изправя и да си върти главата във всички посоки, да се озърта!
Белугата го прави също Ако нощно време видиш някой прав във водата, да се озърта, не се плаши, белуга е!
Велик е зоотехникът!
цитирай
43. letopisec - Благодаря Ви, наистина голям примитивизъм от инж. Симеонов, букчата Мерлин и патето Натан. Те са на служба. Работят в бюро "Примитив".
30.03.2015 14:15
nikolinavalentinova написа:

Уважаеми г-н Милчев, приматите са способни само да хулят, а не да водят научен спор. Разбира се, Радой Ралин не им е останал длъжен: "Колкото по-ниско стои в човешката асоциация, толкова по-високо стърчи носът му за компенсация".

цитирай
44. letopisec - 40. marknatan
30.03.2015 14:17
40. marknatan Инж. Симеонов, подвизаващ се тук като 42. leonleonovpom2 много иска да си говори с теб за животни и за животинското. Той мечтае българите да са белуджи, демек пакистанци и така да измучи доволно като крава...
цитирай
45. leonleonovpom2 - Много си дървен ,Летописец!
30.03.2015 14:40
някъде да съм развил подобна тема?
Подавам ти на тебе връзка,, развита от известен автор ,зоотехник, ще я повторя да вденеш дано:
кимери-белуги- белуджи-българи ти упътваш зоотехника към мен
Аз съм му изчел Дарвиновата теория няма какво повече да науча там
Сметнах ,че на тебе може да е полезна Имаш две възможности
Да благодариш , ако ти върши работа и пак да благодариш, като кажеш, че не струва
При положение, че си възпитан!
Толкова ли е сложно!?
Пък като ти гледам разсъжденията, № 43 , да , сложно е за рабфак , наистина!
Не се притеснявай и в двата случая не търся дивиденти, не съм бил депутат, слава богу!
цитирай
46. merlin68 - Еш, в разговора на приматите се е ...
30.03.2015 17:24
Еш, в разговора на приматите се е намесило предприматно същество. Знаеш ли каква е разликата г-жо Сссссс? - приматите дето тук си говорим, не си трием коментарите, даже и да не водим "научен спор". За предприматните същества водещи "научен спор", е характерен метода - да изтрием критичен коментар. Така, че не пречи на приматите да си говорят, иди съскай по бул. Руски.
===============

Марко, гледам, че веднага си дотърчал по сигнала да дириш тук любимата кУза:) При липса на мъжки интерес тя от тук забегна, бегай катърски в Тя и Той да я дириш, докато друг не и е посегнал:)
Що се отнася до Милчев, ти какво да не си очаквал пред Маразов, той да си отвори устата:)))
================

Милчев, какво е това "букчата"? да не е на кимерийски?
цитирай
47. letopisec - Въпрос!
31.03.2015 11:08
marknatan написа:
летописец

ти се пули в едно студио със смешника маразов енда дума не обели за простотиите дето ги ръсеше идеолога на тураколозите на фце серафимки и останалата сенилна сган жаби ша колиш


Защо и на какво основание твърдиш, че проф. Маразов е идеолога на тракедонистите? В онова студио в телевизия СКАТ той отказа да каже добра дума за Ганчо Ценов и не го чух, че защитава автохнонния принцип. Наистина, опита се да каже, че кимерийците са митологичен народ, а не исторически, но аз го опровергах. Проф. Маразов беше достоен събеседник в студиото, не е примат като инж. Симеонов и Мърлин. Какво точно имаш предвид, за каква негова вразка с тракедонистите говориш? Мотивирай се!
цитирай
48. aristotelis - The Greeks - Agamemnon to Alexander the Great
04.04.2015 17:24
http://www.pacmusee.qc.ca/en/exhibitions/the-greeks-agamemnon-to-alexander-the-great
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: letopisec
Категория: История
Прочетен: 11485849
Постинги: 701
Коментари: 12663
Гласове: 3319
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. роман за Атила
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ