Постинг
12.09.2013 10:55 -
Чипровски килими на Кавказ.
Автор: letopisec
Категория: История
Прочетен: 14051 Коментари: 21 Гласове:
Последна промяна: 22.09.2013 18:24

Прочетен: 14051 Коментари: 21 Гласове:
7
Последна промяна: 22.09.2013 18:24


През октомври 2012 г. бях в Баку, Азербайджан, и там попаднах на една малка книжка в хотела, постер, с азерски килими... Общото е Кавказ с нашите чипровски... Очебийна прилика…

Кавказ
Понеже българите идват от Кавказ, е очевидно, че умението им е съхранено в този регион и доднес. Но това са български мотиви...БЪЛГАРСКИ МОТИВИ ОТ ПРАРОДИНАТА НИ КАВКАЗ...

.jpg)
Отзиви от Фейсбук
Игнатова Олга: Бих казала че са ми познати от моята баба която ги тъчеше и поставяше по пода и стената в старата ни къща ..........Нашенски мотиви.
Крис Ди Мар Яна: Ами те същите като нашенските Българските! Това са Български мотиви!
Коста Костов: това си е чипровски кили.
Валери Сираков: Бих се заклел,че е чипровски!
Iskra Ivanova: tipichen chiprovski
Vasilka Sokolova: Tova e Chiprovski kilim.
Tzvetanka Ivanova: v njkoy ot tjh namiram motivi podobni na motivite izpolzvani v CHiprovskite kilimi


Кавказ
Понеже българите идват от Кавказ, е очевидно, че умението им е съхранено в този регион и доднес. Но това са български мотиви...БЪЛГАРСКИ МОТИВИ ОТ ПРАРОДИНАТА НИ КАВКАЗ...

.jpg)
Отзиви от Фейсбук
Игнатова Олга: Бих казала че са ми познати от моята баба която ги тъчеше и поставяше по пода и стената в старата ни къща ..........Нашенски мотиви.
Крис Ди Мар Яна: Ами те същите като нашенските Българските! Това са Български мотиви!
Коста Костов: това си е чипровски кили.
Валери Сираков: Бих се заклел,че е чипровски!
Iskra Ivanova: tipichen chiprovski
Vasilka Sokolova: Tova e Chiprovski kilim.
Tzvetanka Ivanova: v njkoy ot tjh namiram motivi podobni na motivite izpolzvani v CHiprovskite kilimi

Вълнообразно
РоZZия страна воZможностей ...
Дешифриране на минойската писменост.
КОДЪТ НА ГЛАГОЛИЦАТА НИ КРИЕ СМИСЪЛЪТ Н...
Дешифриране на минойската писменост.
КОДЪТ НА ГЛАГОЛИЦАТА НИ КРИЕ СМИСЪЛЪТ Н...
Следващ постинг
Предишен постинг
какви са доказателствата, че идваме оттам? Идваме оттук, от България. Стига сме идвали оттук-оттам, стига лъжи!
цитирайlina11 написа:
letopisec...,И ПОНЕЖЕ НЯМА НИЩО СЛУЧАЙНО....ТРЯБВАЛО Е ДА ОТИДЕТЕ В КАВКАЗ... там попаднах на една малка книжка в хотела, постер, с азерски килими... Общото е Кавказ с нашите чипровски... Очебийна прилика… ,ЗА ДА ПОЛУЧИТЕ ОЩЕ ЕДНО ДОКАЗАТЕЛСТВО...ЗА ДРЕВНИЯ НИ ПРОИЗХОД....
3.
letopisec -
Четете по-често моите статии и ще откриете истината. А истината ни прави свободни...
12.09.2013 12:03
12.09.2013 12:03
drakulla написа:
какви са доказателствата, че идваме оттам? Идваме оттук, от България. Стига сме идвали оттук-оттам, стига лъжи!
2. drakulla - И какви са доказателствата, че идваме оттам? Идваме оттук, от България. Стига сме идвали оттук-оттам, стига лъжи!
НЕ СЪМ СЪГЛАСНА С ВАС....КАКВИ СА ВАШИТЕ ДОКАЗАТЕЛСТВА,ЧЕ ТОВА КОЕТО СЪМ НАПИСАЛА Е ЛЪЖА????
цитирайНЕ СЪМ СЪГЛАСНА С ВАС....КАКВИ СА ВАШИТЕ ДОКАЗАТЕЛСТВА,ЧЕ ТОВА КОЕТО СЪМ НАПИСАЛА Е ЛЪЖА????
5.
letopisec -
Изтрили сте си първият коментар, без да искате, но аз съм го запазил в коментар 2; Благодаря за подкрепата...
12.09.2013 12:38
12.09.2013 12:38
lina11 написа:
2. drakulla - И какви са доказателствата, че идваме оттам? Идваме оттук, от България. Стига сме идвали оттук-оттам, стига лъжи!
НЕ СЪМ СЪГЛАСНА С ВАС....КАКВИ СА ВАШИТЕ ДОКАЗАТЕЛСТВА,ЧЕ ТОВА КОЕТО СЪМ НАПИСАЛА Е ЛЪЖА????
НЕ СЪМ СЪГЛАСНА С ВАС....КАКВИ СА ВАШИТЕ ДОКАЗАТЕЛСТВА,ЧЕ ТОВА КОЕТО СЪМ НАПИСАЛА Е ЛЪЖА????
я виждам с очите си, разсъждавам с главата си. Знам кои сме и какви сме. Колкото до килимите, аз не отричам, че са същите. Въпросът е обаче кой на кого е предал умението да се правят точно такива? Кой народ е по-древен? От къде идва етимологията на думата Кавказ?
цитирайdrakulla написа:
я виждам с очите си, разсъждавам с главата си. Знам кои сме и какви сме. Колкото до килимите, аз не отричам, че са същите. Въпросът е обаче кой на кого е предал умението да се правят точно такива? Кой народ е по-древен? От къде идва етимологията на думата Кавказ?
Е книжки има и не по хотелите))))))
http://syrmaepon84.blogspot.com/2011/01/blog-post.html?showComment=1339053296181#c2134790595845492086
цитирайhttp://syrmaepon84.blogspot.com/2011/01/blog-post.html?showComment=1339053296181#c2134790595845492086
6. drakulla - Истината я виждам с очите си, разсъждавам с главата си. Знам кои сме и какви сме.НАЙ- ПОСЛЕ се намери човек,който да знае всичко..а от години по историческите групи хората се опитват да намерят истината...а Вие като с магическа пръчка разрешавате проблема....очакваме с интерес чрез представяне на документи...доказателствата ви...това е Ваше пожелание...,но не и доказателства...ОЧАКВАМЕ....
цитирайИстината е такава - Кавказки килими в Чипровци и в цяла България!
На Кавказ до края на 8 век са му казвали Бурджан а на Дунавска България до 13 век - Кара Бурджан(Голям , Велик Бурджан). Защото основната част от населението което заселва териториите от днешна Молдова до Адриатика и Средния Дунав е било от Северен Кавказ.
http://atil.blog.bg/history/2012/01/06/dobavkite-za-bylgarskata-istoriia-kym-prevoda-na-manasievata.878108
цитирайНа Кавказ до края на 8 век са му казвали Бурджан а на Дунавска България до 13 век - Кара Бурджан(Голям , Велик Бурджан). Защото основната част от населението което заселва териториите от днешна Молдова до Адриатика и Средния Дунав е било от Северен Кавказ.
http://atil.blog.bg/history/2012/01/06/dobavkite-za-bylgarskata-istoriia-kym-prevoda-na-manasievata.878108
syrmaepon написа:
Е книжки има и не по хотелите))))))
http://syrmaepon84.blogspot.com/2011/01/blog-post.html?showComment=1339053296181#c2134790595845492086
http://syrmaepon84.blogspot.com/2011/01/blog-post.html?showComment=1339053296181#c2134790595845492086
Река Болгар ; или както се казва Булгар-чай, т.е. река Булгар...В Азербайджан вече пишат за древните кимерийци по техните земи....
цитирайРазбира се, хуно-българите, които произхождат от кимерийците, са от този регион...
цитирай Благодаря atil...ИСТИНАТА ТРЯБВА ДА СЕ ЗНАЕ...И ДА СЕ РАЗПРОСТРАНЯВА...12. letopisec - 8. syrmaepon - Какво още от Баку ?)))))) 12.09 23:22 ...В Азербайджан вече пишат за древните кимерийци по техните земи....ЗА ГОЛЯМО СЪЖАЛЕНИЕ САМО ТУК В БЪЛГАРИЯ историците от БАН,ПРОФЕСОРИТЕ...и господата от историческите групи..не признават СЪЩЕСТВУВАНЕТО НА КИМЕРИЙЦИТЕ,ВЪПРЕКИ,ЧЕ ТЕ ИМАТ ДЪЖАВА И ГРАДОВЕ...останах неприятно изненадана от предаване миналата есен по телевизия СКАТ...В НЕГО УЧАСТВАШЕ ЛЕТОПИСЕЦ И ДВАМА ПРОФЕСОРИ...ПРОФЕСОРИТЕ ВСЕ ОЩЕ МИСЛЯТ,ЧЕ КИМЕРИЙЦИТЕ СА НЕЩО ОТ ЛЕГЕНДИТЕ...МИТОЛОГИЯ...много жалко...как ще обучаваме децата си по история на БЪЛГАРИЯ реалната..с такова мислене....
цитирайletopisec написа:
Река Болгар ; или както се казва Булгар-чай, т.е. река Булгар...В Азербайджан вече пишат за древните кимерийци по техните земи....
Аз съм чела от азербайджански учени само за българска и хазарска топонимия по техните земи, дали имат връзка с кимерийците е друг въпрос. Всъщност за нас имали значение? Реката не се казва Кимер-чай, а Булгар-чай ))))))
Академик Проф. Васил Гюзелев....."Славяните и прабългарите идват в балканските провинции на Византия както всички други “варварски” народи преди тях – със силата на меча. В края на V и началото VI в.те започват да нахлуват южно от р. Дунав, грабят каквото могат и се изтеглят".
От появяването на Кирил и Методий върху българската историческа сцена, България престава да бъде варварска азиатска държава!
Кирил Христов (1875 – 1944) е български поет, писател и преводач....откъст от книгата на поета Кирил Христов - "Бурни години. 1913-1916"
цитирайОт появяването на Кирил и Методий върху българската историческа сцена, България престава да бъде варварска азиатска държава!
Кирил Христов (1875 – 1944) е български поет, писател и преводач....откъст от книгата на поета Кирил Христов - "Бурни години. 1913-1916"
17.
aristotelis -
....повечето изследователи са на мнението, че българите принадлежат към тюркско – алтайската етническа група.
13.09.2013 09:24
13.09.2013 09:24
Въпреки че това становище сближава българите с татаро – монголите, повечето изследователи са на мнението, че българите принадлежат към тюркско – алтайската....Средновековие : Създаване и укрепване на българската държава на Балканския полуостров (681-803) Автор RValtcheva
История. Тук ще откриете теми за кандидат - студентски изпит по История за СУ Св. Климент Охридски, изработени през 2003 г. под ръководството на научен ръководител, учебници по история и други помощни материали.
http://valtcheva.com/index.php?Itemid=26&id=19&option=com_content&task=view
Българи. Съществуват много мнения за произхода на българите. Тезите са най – разнообразни и варират от памиро-фергански и ирански, и от северноиндийски и западнокитайски до славянски. Най – дълъг исторически живот и най – много привърженици на Средновековието има тезата за хунски произход на българите ( или въобще тясната им връзка с хунските племена ). Въпреки че това становище сближава българите с татаро – монголите, повечето изследователи са на мнението, че българите принадлежат към тюркско – алтайската етническа група. Според нея първоначалните поселения на българите са земите на Западен Сибир, по долината на р. Иртиш.
цитирайИстория. Тук ще откриете теми за кандидат - студентски изпит по История за СУ Св. Климент Охридски, изработени през 2003 г. под ръководството на научен ръководител, учебници по история и други помощни материали.
http://valtcheva.com/index.php?Itemid=26&id=19&option=com_content&task=view
Българи. Съществуват много мнения за произхода на българите. Тезите са най – разнообразни и варират от памиро-фергански и ирански, и от северноиндийски и западнокитайски до славянски. Най – дълъг исторически живот и най – много привърженици на Средновековието има тезата за хунски произход на българите ( или въобще тясната им връзка с хунските племена ). Въпреки че това становище сближава българите с татаро – монголите, повечето изследователи са на мнението, че българите принадлежат към тюркско – алтайската етническа група. Според нея първоначалните поселения на българите са земите на Западен Сибир, по долината на р. Иртиш.
18.
aristotelis -
ТАКА СЕ ПРЕДСТАВЯМЕ ОФИЦИАЛНО ПРЕД ЦЕЛИЯ СВЯТ: Посолство на Република България в Атина.......се заселват и прабългарите, народ от тюркски произход!
13.09.2013 09:38
13.09.2013 09:38
http://www.mfa.bg/embassies/greece/bg/611/index.html
Република България
Министерство на външните работи
Посолство на Република България
Атина, Република Гърция
През втората половина на VІІ в. на територията на днешна Североизточна България се заселват и прабългарите, народ от тюркски произход. В съюз със славяните образуват Българската държава, призната от Византия през 681 г. Начело на държавата застава водачът на прабългарите хан Аспарух, а за столица е обявена Плиска.
КОНТАКТИ
Посолство на Република България в Гърция
Адрес: Greece, 15452 Athens, 33-A Stratigou Kallari Str., Paleo Psychico
Teлефон:
+30 2106748 106
+30 2106748 105
+30 2106748 107
+30 2106748 108
Дежурни телефони в извънработно време:
+30 6937 096 220
Факс: +30 2106748130
Работно време: 09.00 - 16.00 ч.
E-mail: Embassy.Athens@mfa.bg
цитирайРепублика България
Министерство на външните работи
Посолство на Република България
Атина, Република Гърция
През втората половина на VІІ в. на територията на днешна Североизточна България се заселват и прабългарите, народ от тюркски произход. В съюз със славяните образуват Българската държава, призната от Византия през 681 г. Начело на държавата застава водачът на прабългарите хан Аспарух, а за столица е обявена Плиска.
КОНТАКТИ
Посолство на Република България в Гърция
Адрес: Greece, 15452 Athens, 33-A Stratigou Kallari Str., Paleo Psychico
Teлефон:
+30 2106748 106
+30 2106748 105
+30 2106748 107
+30 2106748 108
Дежурни телефони в извънработно време:
+30 6937 096 220
Факс: +30 2106748130
Работно време: 09.00 - 16.00 ч.
E-mail: Embassy.Athens@mfa.bg
Ами то там е държавата Гамир и според Вашата преподавателка Погребова К локализации "страны Гамир " ассирийских текстов
цитирайaristotelis ,аз много често срещам тези Ви коментарии при публикациите на letopisec какво искате да кажете, като давате стари данни за произхода на българите ...
цитирайхипотезата на взд ист анарх е следната
мама анадолските азербаджанашките шарки от кол и въже са установени като манифактури в османската империя първо в истанбул и околностите поради засиленото търсене на турските килими в 18 век най-вероятно от ватиканските педприемачи
тогава след западането на сребърните мини в чипровци вследствие на евтиното мексиканско сребро за да има поминък католиците са започнали да ги бачкат за италия
докзателствата са в амите килими и липсата им в описанията на кипривчнина от 1640 г
цитираймама анадолските азербаджанашките шарки от кол и въже са установени като манифактури в османската империя първо в истанбул и околностите поради засиленото търсене на турските килими в 18 век най-вероятно от ватиканските педприемачи
тогава след западането на сребърните мини в чипровци вследствие на евтиното мексиканско сребро за да има поминък католиците са започнали да ги бачкат за италия
докзателствата са в амите килими и липсата им в описанията на кипривчнина от 1640 г
Търсене
Блогрол
1. роман за Атила
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ