Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2017 18:24 - Това съм аз в Блогът на jivko1128
Автор: jivko1128 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1519 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 03.03.2017 16:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 ДОБЕ ДОШЛИ В БЛОГА АРХИВИТЕ СА ЖИВИ-ПРОЧЕТИ И ЗАПОМНИ!!!-
image

 Този БЛОГ ще бъде опит за обективност при днешното безогледно "политическо говорене". Дали ще се получи - ще разберем допълнително. Започнах този БЛОГ, защото ми се струва, че имам какво да кажа за минамото от комунизма и ДС. Живеем във време, в което не само "всичко тече и всичко се променя", но ускорението на историята,( която уж беше достигнала края си), е такава, че изискванията към обикновените хора все повече се доближават до затъмнение от миналото за да вървим към бъдещето.. Пускам и някои по-стари текстове, подплатени с документи които са били обект на дискусии в Интернет и към които са били пускани линкове в различни форуми.

image

Такаааа....За вас лъжа, за мене истина, но вече станах на...64 г. !!! Направо не е за вярване, а? Особено ако гледате профилната ми снимка, в Блогът на jivko1128 . Не съм казал, не съм го направил.... А още не съм го казал, щото сега идва битката с псевдо демократи. Е, откраднаха ми повече от 25 години труд. И направиха грешка.... Щото сега съм напълно свободен човек, а не роб в оцеляването в български „бизнес” условия, сред алчни хора, в игра без правила и без арбитър. В джунгла, където оцеляват не честните, а алчните и крадливите. Днес нямам бизнес, нямам капитали, но имам сила и вяра. И увереност, че всеки ще получи заслуженото си...Защото не спирам да работя за това. И не само аз, а всички ние имаме нужда от справедлива и достойна европейска България, където почтените политици, полицай, прокурори и съдии са на власт и работят в интерес на всички ни по закан.

image

Днес получавам десетки и стотици поздрави от вас. И общото е, че освен здраве и късмет, най-често ми пожелавате да продължа да бъда все така борбен, решителен и смел. Но кой съм аз? Не оня КОЙ разбира се. В смисъл какъв човек съм знаете ли?

Ще ви кажа, защото съм ви допуснал до моя личен дневник в който публично споделям познанията и чувствата си за живота и заобикалящия ни свят. Профила ми е публичен, така че могат да го четат всички. И знам, че го четат не само доброжелатели. Нека да четат, нека да гледат и да докладват. Може пък да станат по-добри хора...

                image

Аз вярвам в Бог, но не съм много “религиозен”, нищо че се водя „източно православен”. Нямам нужда от посредник между Бог и мен. Нямам нужда и от църковни ритуали и молитви. Ние с Бог си говорим някак си и най-често аз Го търся не на небето, а вътре в себе си. Вярвам, че всичко което търсим ще го открием вътре в себе си. Отговорите на въпросите няма да ни ги даде Бог, а ние ще ги открием сами, като се вгледаме по-дълбоко в себе си. И пътя към нашето човешко усъвършенстване, минава задължително през себепознанието. Ето какво разбрах за себе си, за този повече от половин век, като махнем първите седем години.

                 image

Ами първо не съм лош човек. В смисъл, че не правя лоши неща на другите. Напротив! Обичам хората и искрено искам да са щастливи и доволни от живота. Не искам да виждам страдащи и затова винаги се притичвам на помощ и помагам с всичко което мога. Не оставям никого в неволя и беда.

             image

                               Семейна снимка
Второ, не понасям несправедливостта. Боря се с нея навсякъде където я срещна. И така съм от дете. Много неприятности съм имал и много страдания съм преживял заради това. Не ме спряха нито комунистите и милиционерите, нито следователите. Защото живяхме в абсолютно престъпен режим и го разбрах преди повече от 60 години. И се борих срещу този режим. Защото не исках да живея като потиснат и безправен човек.
image

                               Двамата ми сина
Трето, изключително свободолюбив съм. Свободата за мен е висша цел и благо. Няма живот без свобода. Свобода не само за мен, но и за другите хора. Вярвам и съм убеден, че свободата, както любовта, не се дава даром, а се извоюва и спечелва. И за нея трябва да се борим, ако трябва и с оръжие в ръка.

Четвърто, много любопитен съм. Интересува ме всичко. Продължавам да се учудвам и изненадвам на чудесата на живота и света. Чета много и се опитвам да споделям с близките си наученото. Не за да ги впечатля с познанията си, а за да споделя емоциите си.

Да, много емоционален съм. Повече от нормалното може би. Щото така считат тук свестните от времето даже преди Ботев. Не ми пука и от никакви началници, политици, прокурори, полицаи и т.н.. Уважавам всеки, но държа и аз да бъда уважаван. Нямам никакви притеснения да вляза в директен словесен  сблъсък. Без да мисля за последствията. Голяма грешка правят тия които смятат, че могат с нещо да ме уплашат или разколебаят. Не се страхувам от нищо и от никого...Каквото е “писано” да става, ще става.

Политическо животно съм. От както баща ми убиха комунистите в Лагерите на смъртта ме интересува политиката, съдебна ситема, прокуратурата а по-късно и икономиката. Много факти, много събития помня, много хора познавам и съм имал късмета да общувам с известни, умни и добри хора. Научих и разбрах много от тях. Активно участвах в промените в началото на деветдесетте преди 10.11.1989г. от Либия, вярвах че моя народ искрено иска свободата и че ще ни подкрепи за да го поведем с почтеност напред и нагоре. Но той не вярваше на такива като мен. Сега е пак същото. Какво да се прави. Българска орисия.

                   image

Обичам живота. Обичам да пътувам и да бъда сред добронамерени хора. Ценя приятелите. Не ги предавам, радвам се на успехите им. Не завиждам. Чувствам се отлично, когато съм с чаша кафе в компанията на умни и почтени мъже. Да се веселят и да се смеят. Обичам и жените Но не „кухите лейки”. Не си падам и по „префърцунените интелектуалки”. Харесвам да са образовани, тактични, забавни и с усет към красивото. И да са подредени.. Сигурно затова съм точно с такава жена повече от 30 години и имаме прекрасна  дъщеря. И тримата сме заедно не само когато имахме почти всичко за което мечтаят милиони, но и когато нямахме почти нищо. Любов и взаимно уважение обаче имахме винаги. И днес сме пак заедно. Семейството е велика сила и опора.

image

               Съпругата ми Нели Бъчварова
Мразя подлеците, мразя предателите, мразя мръсниците, крадците и корумпетата. Не понасям простаците, измамниците и лъжците. За съжаление точно тия които най-много мразя, днес са начело на държавата ни. Изобщо не ги деля на наши и ваши. Боклуците са си боклуци. Та затова ни чака още много работа...

Това което споделих за себе си не е равносметка. Просто това съм аз. Така, както се виждам и познавам.. И грешки съм правил. Радостното е, че не са от най-лошите и страшните.

Помнете, че само заедно може да се спасим и да си помогнем.

Съединението прави силата! Само съпротивата носи промяната и дава свобода!

Да живей България!

 










Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4424861
Постинги: 1904
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930