Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2014 11:31 - Турчин и французин през ХVІІ в. пишат, че българите са кимерийци.
Автор: letopisec Категория: История   
Прочетен: 16274 Коментари: 17 Гласове:
5

Последна промяна: 02.10.2014 11:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

През ХVІІ в. френският ориенталист Erblo de Molenvil Bartelemid (1625 -1695) обявява, че българите произхождат от кимерийците.

Французинът Ербело дьо Моленвил пише това в прочутата си „Ориенталска библиотека”, завършена и издадена от Антоан Галан в 1697 г. Някои от сведенията в нея за заети от османския книжовник и историк Кятиб Челеби.

image

Кятиб Челеби (1609-1658) е автор на съчинението `Cihannьma` (Огледало на света), илюстрирано с 39 цветни карти и таблици. За да състави „Огледало на света“, той ползва за извор летописеца Мухамед ибн Хавендшах (1433-1493), известен повече сред арабоезичните историци  като „Мирхонд”.

„Мирхонд” от ХV в. е автор на съчинението от 7 тома  „Градина на чистотата” (Роузат-ас-сафа фи сират-ил-анбия вел-мулук вел-холаф).

image

Мирхонд от ХV в. е цитиран  от Аббас-Кули-ага Бакиханов през 1841 г. в книгата му „Гюлистан-и Ирам”: „По Библията Яфет имал осем синове: Гомер, Магог, Мадий, Йаван, Елиса, Тувал, Масок и Тирас. Може да допуснем, че Магог, Гомер и Масак се явяват упоменаваните от арабите Маджудж, Камари и Масек. Камари, когото наричат още Кемак, бил ловец на зверове, човек с весел нрав. Той се заселил на това място, което впоследствие нарекъл по името на своя по-голям син Булгар, а по-малкия му син, се казвал Партас  (Баку, 1991, с. 71).

 

Това сведение е отпреди ХV в. То е заето от Челеби през ХVІІ в., а след това попада леко видоизменено и в „Ориенталската библиотека” от краят на ХVІІ в. на  Ербело дьо Моленвил: “Друг син на Гомари, разчиствайки пътя си, стигнал до същата река [Волга] и имал двама сина: Булгар и Бертис...”





Гласувай:
8


Вълнообразно


1. indiram - Из цялия свят има български следи. ...
02.10.2014 14:05
Из цялия свят има български следи. Докога някои умници ще си завират главите в пясъка и ще мълчат? Все едно като мълчат, фактите изчезват.
Благодарение на такива хора като Вас, обикновените и любопитни за историята хора, научават тези премълчавани факти.
В този постинг има много факти, които при един задълбочен анализ могат да се превърнат в истинско доказателство за значимостта на Бъргарския народ.
Преди 2 дни, гледах по телевизията филм за някакво градче в Южна Италия, което се нарича Челе ди Булгария, а близката планина - Монтан ди Булгария. Църквата в градчето се казва Св.София... Казаха, че има още такива на север, поне 10-ина градчета. И, манджите, т.е. кухнята подобна на българската.
Да се изправим и да покажем, че сме наследници на Великите Българи!
Поздрави!
цитирай
2. letopisec - Благодаря Ви. Дано със съвместни усилия успеем да го постигнем...
02.10.2014 14:18
indiram написа:
Из цялия свят има български следи. Докога някои умници ще си завират главите в пясъка и ще мълчат? Все едно като мълчат, фактите изчезват.
Благодарение на такива хора като Вас, обикновените и любопитни за историята хора, научават тези премълчавани факти.
В този постинг има много факти, които при един задълбочен анализ могат да се превърнат в истинско доказателство за значимостта на Бъргарския народ.
Преди 2 дни, гледах по телевизията филм за някакво градче в Южна Италия, което се нарича Челе ди Булгария, а близката планина - Монтан ди Булгария. Църквата в градчето се казва Св.София... Казаха, че има още такива на север, поне 10-ина градчета. И, манджите, т.е. кухнята подобна на българската.
Да се изправим и да покажем, че сме наследници на Великите Българи!
Поздрави!

цитирай
3. bezistena - КИМЕРИЙЦИ=КИМЕРИЙТСИ=Кан на Мария Диана и Иса=Канове на Матара и Иса= Канове(Жреци) на Богинята Майка и Исус
02.10.2014 16:17
Отново поздрави за неуморната изследователска работа,от чиято изкарана на яве информация,(която в правият си текст е най-често умишлено манипулирана и фалшифицирана за скриване на истинската ни история),добросъвестните и истински родолюбиви Българи-патриоти могат да черпят много информация и филтрирайки и пречиствайки я,да откриват безценни бисери и богатства от истинската ни история на създатели и цивилизатори на всички народи,култури и цивилизации!Както в случая:
Българите наистина притежават и тази херметична жреческа индексация-КИМЕРИ и КИМЕРИЙЦИ,защото те са единствените генетични потомствени жреци на Боговете ни,указани в титула,смятан от някои за етноним:
КИМЕРИ=КИ МЕРИ=КАЯ(КАН) МАРИЯ=Кан,скален жрец на Мария
КИМЕРИЙЦИ=КИМЕРИЙТСИ=Кан на Мария Диана и Иса=Канове на Матара и Иса= Канове(Жреци) на Богинята Майка и Исус

КЯТИБ ЧЕЛЕБИ=КЯТИБ ТШЕЛЯБИ=Кан на Богиня Диана и Бог Ешуа Дуло-посветен генетичен потомък на Исус и Мария,Българин от Български род на временна служба сред османските племена като техен духовен интелектуален разсад и просветител
Неговото съчинение Cihannuma(ДЖИКАНЮМА) е херметически запечатана със Свещения шифър кодирана информация за Българският жречески духовен и интелектуален елит сред арабските и османските(бивши тракийски)племена,останал и асимилиран сред тях след ликвидирането в края на 8 век сл.Хр.от византийското псевдохристиянство на Свещения Български халифат,съставен от святитие потомци на пророка Мухамед(Български династ от Дуло,Исусов потомък и сега действащ Светец).

ДЖИКАНЮМА=Кан на Ежуа и Мад=Жрец на Исус и Майка-(Богородица-Мария Магдалена)

Неговата херметична кодирана работа е допълнена и отпечатана през 18 век от османския първопечатник и висш имперски сановник и посветен-Българинът Ибрахим Мутеферрика,основал и първото тайно Българско познание и общество на фрамасоните в Османската империя
ИБРАХИМ МУТЕФЕРРИК=Бохиня Матара Мария Барка
ФРАМАСОНИ=Бог Иса и Мария
Роден е в КОЛОЖВАРЕ,в семейство на ревностни праведни посветени Български протестанти-християни-сиреч чисти Исусови последователи!
Кръстен е със Святият Дух и винаги въпреки службата му в леговището на звяра,остава крипто-Исусов последовател!
КОЛОЖВАРЕ=Ежуа Болкарие=Исус Българина

Наименованието на херметичния труд на КЯТИБ ЧЕЛЕБИ на Български означава ОГЛЕДАЛО НА СВЕТА,което в дешифровка е:
ОГЛЕДАЛО НА СВЕТА=ОГЛЕДАЛО на Иса и Богиня Диана-сиреч скрит обратен(анаграмен) запис на информация за Българските Богове Исус и Мария и Техните потомци сред арабския и османския свят!
За да състави „Огледало на света“,той ползва за извор летописеца Мухамед ибн Хавендшах (1433-1493), известен повече сред арабоезичните историци като „Мирконд”.
„Мирконд” от ХV в. е автор на съчинението от 7 тома „Градина на чистотата” (Роузат-ас-сафа фи сират-ил-анбия вел-мулук вел-холаф).
Разшифроването на името на по-ранния арабски писател ни води при друг Български посветен,който е конспиративен потомък на Пророк Мухамед-Българският династ от Дуло и и сега действащ и надзираващ мюсюлманския свят Светец:
МУХАМЕД ИБН ХАВЕНДШАХ=
Хан,Кан(Жрец) от МУХАМЕД,който е от Бог Ешуа и Бохиня Диана

МИРКОНД=Кан на Диана Мария=Кан на Мадара-
херметичният му индекс показва еднозначно,че е жречески потомък на Мария Магдалена през Пророк Мухамед
В кодираното му съчинение ГРАДИНА НА ЧИСТОТАТА е скрита информация за свещеното геноцидирано родословие на Българския посветен и Пророк Мухамед.
ГРАДИНА НА ЧИСТОТАТА=ГРАДИНА НА Дете на Исуш и Диана-арабския свят,местото на жертвеното живеене на Децата=Потомците на Българските Богове през родословието на Пророк Мухамед
ГРАДИНА НА ЧИСТОТАТА=Трагия на Тати Исус и Диана
ГРАДИНА НА ЧИСТОТАТА=Дете на Исус Трага и Диана

В арабското име на съчинението ще открием напластяванията от първоразрядни кодировки на имена и титули на Българските Богове:

Роузат-ас-сафа фи сират-ил-анбия вел-мулук вел-холаф=Зар Бог Исус Ел(Змей) Дуло Балха+Сар Богиня Майка Диана Булха...
цитирай
4. letopisec - Свободата на словото е ценност за ЕС и аз се радвам, че коментирате.
02.10.2014 16:51
bezistena написа:
Отново поздрави за неуморната изследователска работа,от чиято изкарана на яве информация,(която в правият си текст е най-често умишлено манипулирана и фалшифицирана за скриване на истинската ни история),добросъвестните и истински родолюбиви Българи-патриоти могат да черпят много информация и филтрирайки и пречиствайки я,да откриват безценни бисери и богатства от истинската ни история на създатели и цивилизатори на всички народи,култури и цивилизации!Както в случая:
Българите наистина притежават и тази херметична жреческа индексация-КИМЕРИ и КИМЕРИЙЦИ,защото те са единствените генетични потомствени жреци на Боговете ни,указани в титула,смятан от някои за етноним:
КИМЕРИ=КИ МЕРИ=КАЯ(КАН) МАРИЯ=Кан,скален жрец на Мария
КИМЕРИЙЦИ=КИМЕРИЙТСИ=Кан на Мария Диана и Иса=Канове на Матара и Иса= Канове(Жреци) на Богинята Майка и Исус

КЯТИБ ЧЕЛЕБИ=КЯТИБ ТШЕЛЯБИ=Кан на Богиня Диана и Бог Ешуа Дуло-посветен генетичен потомък на Исус и Мария,Българин от Български род на временна служба сред османските племена като техен духовен интелектуален разсад и просветител
Неговото съчинение Cihannüma(ДЖИКАНЮМА) е херметически запечатана със Свещения шифър кодирана информация за Българският жречески духовен и интелектуален елит сред арабските и османските(бивши тракийски)племена,останал и асимилиран сред тях след ликвидирането в края на 8 век сл.Хр.от византийското псевдохристиянство на Свещения Български халифат,съставен от святитие потомци на пророка Мухамед(Български династ от Дуло,Исусов потомък и сега действащ Светец).
ДЖИКАНЮМА=Кан на Ежуа и Мад=Жрец на Исус и Майка-(Богородица-Мария Магдалена)
Неговата херметична кодирана работа е допълнена и отпечатана през 18 век от османския първопечатник и висш имперски сановник и посветен-Българинът Ибрахим Мутеферрика,основал и първото тайно Българско познание и общество на фрамасоните в Османската империя
ИБРАХИМ МУТЕФЕРРИК=Бохиня Матара Мария Барка
ФРАМАСОНИ=Бог Иса и Мария
Роден е в КОЛОЖВАРЕ,в семейство на ревностни праведни посветени Български протестанти-християни-сиреч чисти Исусови последователи!
Кръстен е със Святият Дух и винаги винаги службата му в леговището на звяра,остава крипто-Исусов последовател!
КОЛОЖВАРЕ=Ежуа Болкарие=Исус Българина

Наименованието на херметичния труд на КЯТИБ ЧЕЛЕБИ на Български означава ОГЛЕДАЛО НА СВЕТА,което в дешифровка е:
ОГЛЕДАЛО НА СВЕТА=ОГЛЕДАЛО на Иса и Богиня Диана-сиреч скрит обратен(анаграмен) запис на информация за Българските Богове Исус и Мария и Техните потомци сред арабския и османския свят

цитирай
5. bezistena - В името на книгата "Гюлист...
02.10.2014 18:02
В името на книгата "Гюлистан-и Ирам”,в която е цитиран Българският посветен МИРКОНД,се съдържа информацията за Исус Змея и Диана Мария:
ГЮЛИСТАН-И ИРАМ=Гала Иса и Диана Мария-където ГАЛА е зверински титул от ДревноБългарския календар на Исусовата владетелска династия Дуло,и означава Змей,Хала,Кала,Гала,Ламя,Дракон...
Упоменаваните от арабите Маджудж,Камари и Масек са все прекрасни разнообразни херметични кодировки на производни от Исус и Мария:

МАДЖУДЖ=Ежуж и Диана Мад
КАМАРИ=Кан на Мария
МАСЕК=Кан на Иса и Ма=Кан на Исус и Ма рия

В допълнение на indiram за Българското италианско градче Челе ди Булгария,неговото име също е христоматиен пример за приложението на Свещения шифър при кръстническата мисия на АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ТОПОНИМИ, ХИДРОНИМИ и всякакви...ИМИ в Италия,от Посветените Българи,основали и изградили държавите и културата на тия тракийски племена,заселили Ботуша,а и цяла Еврапа,че и целия свят едно време!

ЧЕЛЕ ДИ БУЛГАРИЯ=Ешуа Дуло от България!

По същия начин е образувано и другото име:

МОНТАН ДИ БУЛГАРИЯ=Мат Диана България=Майка Диана,Мария Магдалена Българката,легализиран топоним като БЪЛГАРСКАТА ПЛАНИНА!

Така е съставено и етносното и държавното име ЛАТИНИ и ИТАЛИЯ,така е съставено и единственото средство за спасямане от гладната смърт-МАНДЖАТА и МАНДЖОРЕ-нето!

ЛАТИНИ=Дуло-от Българските династи от Дуло,основали страната
ИТАЛИЯ=Дуло-пак същия Български Исусов род
МАНДЖА=Мад и Ежуа=Майка Диана и Исус
МАНДЖОРЕ=Мадара и Ежуа-
че как ще умрът от глад,като всичките йм думи,и целият йм език,и те самите,са съставени от Българите по имената на Българските Богове,Които ги пазят така,а италианските траки и Българи пазят по този начин сакралната инфрмация за Българския си и тракийски произход и Българските Богове!

За етимологията пък за името на Рим да не обесняваме-то си е ясно и точно:

РИМ=МАРИЯ,Която е и АМОРЕ,И АМОРЕ МИО,И АМУР...

indiram,чийто аватар еозначава Диана Мария=Мадара,ентусиазирано възкликва,че има още такива на север,поне 10-ина градчета,като и манджите,т.е. кухнята е подобна на Българската,и предлага да се изправим и да покажем,че сме наследници на Великите Българи!
Прекрасно предложение,за което работим ден и нощ и ние,а сега питаме :
-Мислите ли,че нашите историци,специални служби и на тъмно посветени политици и господари,както и световната престъпна шайка от изродени български династи от Дуло по света,които го управляват все още,не ги знаят тези неща,и огромна още информация за скритата Българска история,която простосмъртните и не предполагат,че я има в секретните йм архиви!
Знаят,но все още се мъчат как да я удържат,знаейки от пророческите писания в нея в прав текст,че Българските Богове и Бялото Братство вече отварят измеренията и тайните архиви за Истината!
цитирай
6. letopisec - Свободата на словото е ценност за ЕС и аз се радвам, че коментирате.
02.10.2014 22:00
bezistena написа:
В името на книгата "Гюлистан-и Ирам”,в която е цитиран Българският посветен МИРКОНД,се съдържа информацията за Исус Змея и Диана Мария:
ГЮЛИСТАН-И ИРАМ=Гала Иса и Диана Мария-където ГАЛА е зверински титул от ДревноБългарския календар на Исусовата владетелска династия Дуло,и означава Змей,Хала,Кала,Гала,Ламя,Дракон...
Упоменаваните от арабите Маджудж,Камари и Масек са все прекрасни разнообразни херметични кодировки на производни от Исус и Мария:

МАДЖУДЖ=Ежуж и Диана Мад
КАМАРИ=Кан на Мария
МАСЕК=Кан на Иса и Ма=Кан на Исус и Ма рия

В допълнение на indiram за Българското италианско градче Челе ди Булгария,неговото име също е христоматиен пример за приложението на Свещения шифър при кръстническата мисия на АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ТОПОНИМИ, ХИДРОНИМИ и всякакви...ИМИ в Италия,от Посветените Българи,основали и изградили държавите и културата на тия тракийски племена,заселили Ботуша,а и цяла Еврапа,че и целия свят едно време!

ЧЕЛЕ ДИ БУЛГАРИЯ=Ешуа Дуло от България!

По същия начин е образувано и другото име:

МОНТАН ДИ БУЛГАРИЯ=Мат Диана България=Майка Диана,Мария Магдалена Българката,легализиран топоним като БЪЛГАРСКАТА ПЛАНИНА!

Така е съставено и етносното и държавното име ЛАТИНИ и ИТАЛИЯ,така е съставено и единственото средство за спасямане от гладната смърт-МАНДЖАТА и МАНДЖОРЕ-нето!

ЛАТИНИ=Дуло-от Българските династи от Дуло,основали страната
ИТАЛИЯ=Дуло-пак същия Български Исусов род
МАНДЖА=Мад и Ежуа=Майка Диана и Исус
МАНДЖОРЕ=Мадара и Ежуа-
че как ще умрът от глад,като всичките йм думи,и целият йм език,и те самите,са съставени от Българите по имената на Българските Богове,Които ги пазят така,а италианските траки и Българи пазят по този начин сакралната инфрмация за Българския си и тракийски произход и Българските Богове!

За етимологията пък за името на Рим да не обесняваме-то си е ясно и точно:

РИМ=МАРИЯ,Която е и АМОРЕ,И АМОРЕ МИО,И АМУР...

indiram,чийто аватар еозначава Диана Мария=Мадара,ентусиазирано възкликва,че има още такива на север,поне 10-ина градчета,като и манджите,т.е. кухнята е подобна на Българската,и предлага да се изправим и да покажем,че сме наследници на Великите Българи!
Прекрасно предложение,за което работим ден и нощ и ние,а сега питаме :
-Мислите ли,че нашите историци,специални служби и на тъмно посветени политици и господари,както и световната престъпна шайка от изродени български династи от Дуло по света,които го управляват все още,не ги знаят тези неща,и огромна още информация за скритата Българска история,която простосмъртните и не предполагат,че я има в секретните йм архиви!
Знаят,но все още се мъчат как да я удържат,знаейки от пророческите писания в нея в прав текст,че Българските Богове и Бялото Братство вече отварят измеренията и тайните архиви за Истината!

цитирай
7. indiram - Здравейте letopisec! Здравейте bezistena!
03.10.2014 16:59
Ами... "В началото бе словото!" Словото е Свободно да пътува по света!
А, Свободата е Божествена! Всички в България сме Богопомазани Богоподобни и за нас е естествена Свободата !... Е, поне е хубаво да го мислим и да го вярваме!
Помислих... И, ще кажа. Тези, които споменахте и други някакви - те си поръчват в повечето случаи открития и си плащат за тях. Казано и писано е, че:
ВСИЧКО Е ОТКРИТО! Следователно, никой нищо не може да скрие за дълго. Все някой случайно ще го види и ... Язък за пропиляната енергия за скриване.
Свещения шифър е повече от един. Може да са 3, 5, 7, 9 или 11... Не се шегувам в случая. Според мен са 5 или 7. Малко трудни са за откриване от хора, които не са потомци и съратници на Дуло, т.е. които не са българи или които не знаят български език. На тези им е ясно, че силата е в БГ, ясно им е, че сами не могат да намерят ключовете, кодовете, шифрите...
Джиханнюма може ли да означава и Космически разум или Вселената на разума... Божествена мисъл... Така ми хрумна...
Живи и здрави!
цитирай
8. bezistena - ЖИВИ И ЗДРАВИ=Братя от Бог Исус
04.10.2014 03:02
Разбира се,че Cihannuma означава и трите висши категорийни понятия,защото сакралната етимология и на трите започва и завършва винаги при Българските Богове,участващи в словесната комбинация:
КОСМИЧЕСКИ РАЗУМ=КОСМИЧЕСКИ Мария и Иза
ВСЕЛЕНАТА НА РАЗУМА=ВСЕЛЕНАТА на Мария и Иза
ВСЕЛЕНАТА НА РАЗУМА=Бог Исуз Дуло и Мария
БОЖЕСТВЕНА МИСЪЛ=МИСЪЛ на Бог Исуж и Богиня Диана

И за тебе изпращаме словесната енергийна икона ЖИВИ И ЗДРАВИ!,защото е поздрав-просвещение към и между Братята от Бог Исус,както и благословение от Исус и Мария Магдалена към нас и децата Йм:

ЖИВИ И ЗДРАВИ=Братя от Бог Изуж
ЖИВИ И ЗДРАВИ=Зар Бог Ежуа и Богиня Диана
цитирай
9. letopisec - Радвам се, че намирате изява при мен. Така и трябва...
04.10.2014 07:31
indiram написа:
Ами... "В началото бе словото!" Словото е Свободно да пътува по света!
А, Свободата е Божествена! Всички в България сме Богопомазани Богоподобни и за нас е естествена Свободата !... Е, поне е хубаво да го мислим и да го вярваме!
Помислих... И, ще кажа. Тези, които споменахте и други някакви - те си поръчват в повечето случаи открития и си плащат за тях. Казано и писано е, че:
ВСИЧКО Е ОТКРИТО! Следователно, никой нищо не може да скрие за дълго. Все някой случайно ще го види и ... Язък за пропиляната енергия за скриване.
Свещения шифър е повече от един. Може да са 3, 5, 7, 9 или 11... Не се шегувам в случая. Според мен са 5 или 7. Малко трудни са за откриване от хора, които не са потомци и съратници на Дуло, т.е. които не са българи или които не знаят български език. На тези им е ясно, че силата е в БГ, ясно им е, че сами не могат да намерят ключовете, кодовете, шифрите...
Джиханнюма може ли да означава и Космически разум или Вселената на разума... Божествена мисъл... Така ми хрумна...
Живи и здрави!

цитирай
10. letopisec - Казвайте си мислите в компанията на най-добрият, понеже Спароток се провали и Ви подведе. Успех!
04.10.2014 07:33
bezistena написа:
Разбира се,че Cihannuma означава и трите висши категорийни понятия,защото сакралната етимология и на трите започва и завършва винаги при Българските Богове,участващи в словесната комбинация:
КОСМИЧЕСКИ РАЗУМ=КОСМИЧЕСКИ Мария и Иза
ВСЕЛЕНАТА НА РАЗУМА=ВСЕЛЕНАТА на Мария и Иза
ВСЕЛЕНАТА НА РАЗУМА=Бог Исуз Дуло и Мария
БОЖЕСТВЕНА МИСЪЛ=МИСЪЛ на Бог Исуж и Богиня Диана

И за тебе изпращаме словесната енергийна икона ЖИВИ И ЗДРАВИ!,защото е поздрав-просвещение към и между Братята от Бог Исус,както и благословение от Исус и Мария Магдалена към нас и децата Йм:

ЖИВИ И ЗДРАВИ=Братя от Бог Изуж
ЖИВИ И ЗДРАВИ=Зар Бог Ежуа и Богиня Диана

цитирай
11. aristotelis - Селски, спешно се нуждаеш от психиатър и гинеколог!
04.10.2014 14:31
indiram написа:
Из цялия свят има български следи. Докога някои умници ще си завират главите в пясъка и ще мълчат? Все едно като мълчат, фактите изчезват.
Благодарение на такива хора като Вас, обикновените и любопитни за историята хора, научават тези премълчавани факти.
В този постинг има много факти, които при един задълбочен анализ могат да се превърнат в истинско доказателство за значимостта на Бъргарския народ.
Преди 2 дни, гледах по телевизията филм за някакво градче в Южна Италия, което се нарича Челе ди Булгария, а близката планина - Монтан ди Булгария. Църквата в градчето се казва Св.София... Казаха, че има още такива на север, поне 10-ина градчета. И, манджите, т.е. кухнята подобна на българската.
Да се изправим и да покажем, че сме наследници на Великите Българи!
Поздрави!

цитирай
12. aristotelis - Селски, спешно се нуждаеш от психиатър и гинеколог!
04.10.2014 14:31
bezistena написа:
Разбира се,че Cihannuma означава и трите висши категорийни понятия,защото сакралната етимология и на трите започва и завършва винаги при Българските Богове,участващи в словесната комбинация:
КОСМИЧЕСКИ РАЗУМ=КОСМИЧЕСКИ Мария и Иза
ВСЕЛЕНАТА НА РАЗУМА=ВСЕЛЕНАТА на Мария и Иза
ВСЕЛЕНАТА НА РАЗУМА=Бог Исуз Дуло и Мария
БОЖЕСТВЕНА МИСЪЛ=МИСЪЛ на Бог Исуж и Богиня Диана

И за тебе изпращаме словесната енергийна икона ЖИВИ И ЗДРАВИ!,защото е поздрав-просвещение към и между Братята от Бог Исус,както и благословение от Исус и Мария Магдалена към нас и децата Йм:

ЖИВИ И ЗДРАВИ=Братя от Бог Изуж
ЖИВИ И ЗДРАВИ=Зар Бог Ежуа и Богиня Диана

цитирай
13. deathmetalverses - ТУК СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С АРИСТОТЕЛИС!!!
04.10.2014 15:02
АМАН от фантазии на патриотарска тематика! Писна ми на КУРА от вашите тъпотии!
цитирай
14. aristotelis - АМАН от фантазии на патриотарска ...
05.10.2014 19:26
deathmetalverses написа:
АМАН от фантазии на патриотарска тематика! Писна ми на КУРА от вашите тъпотии!


По-добре е да паднеш на лешоядите, отколкото на ласкателите. Първите ядат мъртвите, а вторите – живите. Антистен
цитирай
15. indiram - Здравейте aristotelis! Здравейте deathmetalverses!
05.10.2014 19:44
Препоръчвам ВИ да слушате Аксел Руди Пел група... освен другите метали...
Благодаря ВИ за отзивите! Автора на статията, вероятно, ще ВИ благодари отделно.. Не ме е упълномощил да изказвам благодарности от негова страна. Благодаря ВИ само от моята страна!
Не знам кой е най-добрият, нито знам, кой е спароток... Не ме интересува никой конкретно, освен темата. Казвам си мнението, и това е. На някой не му харесва и ругае... Но, това си е негов проблем... С ПСИ-то или с ФИЗИ-то - пак не ме интересува. Коментирам темата, а не правя характеристика на персоната...
Имам чувството, усещане... да не се нахвърли някой на интуицията ми... Та, при много статии коментарите са някакво задяване между някакви псевдоними, които си се знаят, или пък изкуствено се поощряват, не ми е интересно - там НЕ коментирам!/дори темата да е добра/ - нека децата да си поиграят ... Ще порастат и ще видят...
Звънят ми... работа...
Поздрави на всички!
Живи и здрави!



цитирай
16. aristotelis - Късият ум е с дълъг език. Аристофан
05.10.2014 21:25
indiram написа:
Препоръчвам ВИ да слушате Аксел Руди Пел група... освен другите метали...
Благодаря ВИ за отзивите! Автора на статията, вероятно, ще ВИ благодари отделно.. Не ме е упълномощил да изказвам благодарности от негова страна. Благодаря ВИ само от моята страна!
Не знам кой е най-добрият, нито знам, кой е спароток... Не ме интересува никой конкретно, освен темата. Казвам си мнението, и това е. На някой не му харесва и ругае... Но, това си е негов проблем... С ПСИ-то или с ФИЗИ-то - пак не ме интересува. Коментирам темата, а не правя характеристика на персоната...
Имам чувството, усещане... да не се нахвърли някой на интуицията ми... Та, при много статии коментарите са някакво задяване между някакви псевдоними, които си се знаят, или пък изкуствено се поощряват, не ми е интересно - там НЕ коментирам!/дори темата да е добра/ - нека децата да си поиграят ... Ще порастат и ще видят...
Звънят ми... работа...
Поздрави на всички!
Живи и здрави!




цитирай
17. letopisec - След Вас какво да кажа, взехте ми думата :-)))
06.10.2014 09:59
indiram написа:
Препоръчвам ВИ да слушате Аксел Руди Пел група... освен другите метали...
Благодаря ВИ за отзивите! Автора на статията, вероятно, ще ВИ благодари отделно.. Не ме е упълномощил да изказвам благодарности от негова страна. Благодаря ВИ само от моята страна!
Не знам кой е най-добрият, нито знам, кой е спароток... Не ме интересува никой конкретно, освен темата. Казвам си мнението, и това е. На някой не му харесва и ругае... Но, това си е негов проблем... С ПСИ-то или с ФИЗИ-то - пак не ме интересува. Коментирам темата, а не правя характеристика на персоната...
Имам чувството, усещане... да не се нахвърли някой на интуицията ми... Та, при много статии коментарите са някакво задяване между някакви псевдоними, които си се знаят, или пък изкуствено се поощряват, не ми е интересно - там НЕ коментирам!/дори темата да е добра/ - нека децата да си поиграят ... Ще порастат и ще видят...
Звънят ми... работа...
Поздрави на всички!
Живи и здрави!




цитирай
Търсене

За този блог
Автор: letopisec
Категория: История
Прочетен: 11485863
Постинги: 701
Коментари: 12663
Гласове: 3319
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. роман за Атила
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ