Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2011 14:32 - Цани Гинчев за траките...
Автор: letopisec Категория: История   
Прочетен: 40004 Коментари: 64 Гласове:
6

Последна промяна: 08.08.2013 11:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

               ЦАНИ ГИНЧЕВ изразява един стремеж, характерен и за Раковски, чиято цел е не само историческа, но и политическа. Тази омраза към гърците си има своя контекст в онази епоха, когато сме отлъчени от Вселенската патриаршия със схизма и т.н. През 1911 г. в устава на БАН има специална категория за академици книжовници. Това не са чисти учени, нито са поети и писатели, за които също има категории за членове на БАН. Забележителни български книжовници са ерудити като Н.Начов, Д.Маринов и т.н., включително и Цани Гинчев. След 1944 г. обаче наследството на тия хора беше изхвърлено на бунището и сега, то се връща като бумеранг върху историческата наука. А ако тези идеи на книжовниците не бяха изхвърлени, а се дискутираше и им беше отредено място в хуманитаристиката, нямаше сега да откриваме ТОПЛАТА вода... и да твърдим дилетантски, че българите са автохтонни траки...

Кирил Милчев
image


„В Тракия, в страната на песните, в отечеството на божествения планински песнопевец Орфей, цивилизатора на гелените /елините/ и днес са се запазили божествените слънчеви орфееви песни в потомците на старите Траки – траките са живи! Идете г.г. поети историци в орфеевото отечество, идете, поклонете се на планини и му изучете божествената – славянска доисторическа поезия, вяра и предания, изучете тракийския родопски язик: той е по-стар от Кирила и Херодота, и от Омира, и от Мойсея. Там е люлката на славянина и неговата прадедска вяра и поезия. Славяните не са дошле от студения север, те са се колонизирали от Тракия към север в бурните времена, за които историята – тая няма баба, твърде малко ще може да се разправи свястно, ако не изучим траките с всичките им завардени, поне досега, остатки от славянската древност. Окончанието „ос”, „он” не е гръцко, то е тракийско, преминало в турско караманлийския пришелчешки язик от пелазго-траките и се е завардило чисто и до днес при славянските тракийски думи, като член: человекос, домос, волос, каменос, человекон, домон, каменон и т.н.

 

         Който иска да изучи славяните трябва да изучи траките, тракийските днешни българи – той тряба оттам да почне. Траките не са само тия, техни братя са се завардили от незапаметно време и в Азия в Курдистан, изучете кюрдския народ, язик, нрави, обичаи и песни и го сравнете с тракийския. Тези два народа са се държели един до друг и от нашествието на завоевателните племена, още преди историческите времена, са се разкъсали и са уцелели само в непристъпните свои планини – курдите в своите, траките – в тракийските, костюмът на траките е завардил много курдско, макар това разделение да е станало преди началото на Персия, Халдея, Сирия и пр. държави. Тракийската дума търпош тър+пош, която показва името на тракийската женска главяна забрадка /сукайче/, на персийски ще рече главяна описалка, главяна забрадка, това и много други думи показват, че тракиецът не е водил персянка, а е от същото кюрдско-персийско коляно. От Индия по този път тряба да се върви за Тракия – оттам са дошле и траките и са се държели с Индия или по-добре с иранското огнище през Мала Азия, но другите им братя пропаднали в равнините и голите без гора бърда; уцелели са само в планините, както кюрдите така и траките. От тая точка на зрението тряба да се изучава славянската древнейша история, култура, вяра и пр. и пр.

         Трако-славяните са най-сродни с персите и кюрдите, типовете на старите гелени /елини/ се познават и се различават от тракийските. Статуите на еленските божества са тракийски типове, защото вярата е била тракийска и божествата техни, вие и сега ще намерите тия чисти типове с всичките им божествени черти живи в тракийските мъже и жени (невероятно, сякаш описва спароток и дулсинея – бел. преснописца) в планините по цяла Тракия и Балканите. Геленската религия е тракийска (сякаш чета мерлин – бел.преснописца). Гелените са я заварили и са я приели като колонисти – пришълци – гелени.” (с. 159, 160)

         „Елените /гелени/ както и самото им народно име показва, са биле пришелци /гелен тур. пришелец/, и то някое турско-караманлийско племе, защото и на днешние просто турцки-караманлийски язик гелен ще рече пришелец, проходан. Но не е само името им, което може да ни покаже, че са биле турско-караманлийско племе; земнете им целия язик и вижте не е ли повечето от турски, простотурски речи съставен, смесени със славянски, а това показва, че пелазко-траките са говоряли славянски, а гелените турски караманлийски и като турци, въвели са и харемите /генекиите/, които после станали негде общи и на трако-пелезгите, които се смесили и сродили с турците-гелени” (с. 149, 150).

         ИЗ КНИГАТА „ЦАНИ ГИНЧЕВ ( ум. 1894) . ПО НЯКОЛКО ДУМИ за занаятите, билкарството и поверията на българския народ”., С., 1988 г.





Гласувай:
9


Вълнообразно


1. анонимен - Е, не е точната дума " плагиатства".
28.07.2011 14:58
"Заимства " е правилното. Аз никога не съм смятал, те тезите на Спароток са се появили от нищото, те си имат първоизточник, но това не е плагиатство, защото той според силите си се опитва да се обоснове.
Абсолютно неточна е тая дума платиатства.
цитирай
2. letopisec - ОК,
28.07.2011 15:01
СЪГЛАСЕН СЪМ.....въпреки, че идеи също се плагиатстват, но ти си поет и ти имам доверие...Между другото, той винаги е отстоявал, че сочи източниците си, но е забравил да си признае чии идеи повтаря????
цитирай
3. lidislidis - Какво доверие мовеш да му имаш на този "поет" с 1300 ника в блога???
28.07.2011 16:20
letopisec написа:
СЪГЛАСЕН СЪМ.....въпреки, че идеи също се плагиатстват, но ти си поет и ти имам доверие...Между другото, той винаги е отстоявал, че сочи източниците си, но е забравил да си признае чии идеи повтаря????


Който е всесайтово доказан плагиат не само на идеи!
За спароток не зная, дали е плагиат, но поне не тероризира съблогерите си от 1300 ника!Не унижава с обидни коментари блог потребителите.
Връзките му, както и на този пУет с модерация идват в повече, че стана банален на първа страница!!!
Затъмни с бг.егоизъм и изхвърляне световни значими събития от настоящето.
Някаква поръчкова система има тук с привилегия на няколко блогери, НАВИРАНИ НИ В НОСА С ПОВОД И БЕЗ ПОВОД.
цитирай
4. letopisec - прав си, че
28.07.2011 16:32
историци трябва да пишАт в раздел история, освен ако не правят ПОЛИТИКА; аз затова се чудя спароток и дулсинея защо пишат в политика, нали се занимават с ИСТОРИЯ????????????????????????2
цитирай
5. анонимен - Тая пак изплющя. Стана за смях и на гаргите с маниите си - реве, че полигор й изтрил бллога. Измитай се оттам, ма!
28.07.2011 17:52
lidislidis написа:
letopisec написа:
СЪГЛАСЕН СЪМ.....въпреки, че идеи също се плагиатстват, но ти си поет и ти имам доверие...Между другото, той винаги е отстоявал, че сочи източниците си, но е забравил да си признае чии идеи повтаря????


Който е всесайтово доказан плагиат не само на идеи!
За спароток не зная, дали е плагиат, но поне не тероризира съблогерите си от 1300 ника!Не унижава с обидни коментари блог потребителите.
Връзките му, както и на този пУет с модерация идват в повече, че стана банален на първа страница!!!
Затъмни с бг.егоизъм и изхвърляне световни значими събития от настоящето.
Някаква поръчкова система има тук с привилегия на няколко блогери, НАВИРАНИ НИ В НОСА С ПОВОД И БЕЗ ПОВОД.

цитирай
6. lidislidis - Погледни нивото на "съблогера" и израните му средства...
28.07.2011 18:19
bikini написа:
lidislidis написа:
letopisec написа:
СЪГЛАСЕН СЪМ.....въпреки, че идеи също се плагиатстват, но ти си поет и ти имам доверие...Между другото, той винаги е отстоявал, че сочи източниците си, но е забравил да си признае чии идеи повтаря????


Който е всесайтово доказан плагиат не само на идеи!
За спароток не зная, дали е плагиат, но поне не тероризира съблогерите си от 1300 ника!Не унижава с обидни коментари блог потребителите.
Връзките му, както и на този пУет с модерация идват в повече, че стана банален на първа страница!!!
Затъмни с бг.егоизъм и изхвърляне световни значими събития от настоящето.
Някаква поръчкова система има тук с привилегия на няколко блогери, НАВИРАНИ НИ В НОСА С ПОВОД И БЕЗ ПОВОД.



И ще разбереш много за автори, като спароток и пУета. Както и за феновете им.
Отдавна исках да подхвана разговор по въпроса, но сега феновете им сами се представиха, показвайки интелекта и културата си и затвърдиха мнението ми, както за средата тук, така и за издигнатите в блогов култ халюцинации на посочените автори, които са смешни...
Да не говорим за налудничавото роене на никовете им, както в случая...
1300 ника с цел шизофренични ругатни по блогерите и надмощие в блога с ругатни и налудничави средства. Тези 1300 ника разговарят сами със себе си, т.е с автора пУет и спаротоков фен
цитирай
7. letopisec - аз съм отскоро тук
28.07.2011 18:25
имам поглед най-вече върху феновете на спароток, ако погледнеш поста му за Митра, където казва, че излизал в отпуск, ще се ужасиш - няма коментари по темата, а всички му честитят отпуската и го молят да се върне жив и здрав, защото им бил нужен; ако не знаех, че живея в демократично общество, щях да се примиря с такъв помпозен култ на личността; но както и да е...направих си една проверка и о, УЖАС ---всичките му фенове са - първо, една голяма част без постинги, други пишат поезия, трети дневници и едва 2-3 словоблудстват на исторически теми; следователно, както казва Гогол, феновете са "мъртви души"...
цитирай
8. анонимен - Лидис, само ти, Йотова и Катана до затъпяване пишете, че съм имал никове.
28.07.2011 18:35
Как ги преброи, че са 1300?
ННе разваляй важната тема с простотиите си и малко се дръж нормално.
Има два варианта-
Спароток не е чел Цани Гинчев и си мисли, че е първият с тези идеи.
Чел ги е, но не смята за нужно да ги посочва.
цитирай
9. joysii - имам поглед най-вече върху фено...
28.07.2011 18:56
letopisec написа:
имам поглед най-вече върху феновете на спароток, ако погледнеш поста му за Митра, където казва, че излизал в отпуск, ще се ужасиш - няма коментари по темата, а всички му честитят отпуската и го молят да се върне жив и здрав, защото им бил нужен; ако не знаех, че живея в демократично общество, щях да се примиря с такъв помпозен култ на личността; но както и да е...направих си една проверка и о, УЖАС ---всичките му фенове са - първо, една голяма част без постинги, други пишат поезия, трети дневници и едва 2-3 словоблудстват на исторически теми; следователно, както казва Гогол, феновете са "мъртви души"...

==================
Обобщението Ви е абсолютно правилно.
Всички виждаме това. Но като го кажем, и оня пуяк Спароток веднага впряга глупаците си да реагират остро.Настава истински цирк.
Пък той как си вярва ,че е месия и носител на новото...майко мила!
И какви лозунги праска в края на всеки свой постинг с глупости....не е истина!!!
цитирай
10. lidislidis - Набива се на очи от километри
28.07.2011 18:59
letopisec написа:
имам поглед най-вече върху феновете на спароток, ако погледнеш поста му за Митра, където казва, че излизал в отпуск, ще се ужасиш - няма коментари по темата, а всички му честитят отпуската и го молят да се върне жив и здрав, защото им бил нужен; ако не знаех, че живея в демократично общество, щях да се примиря с такъв помпозен култ на личността; но както и да е...направих си една проверка и о, УЖАС ---всичките му фенове са - първо, една голяма част без постинги, други пишат поезия, трети дневници и едва 2-3 словоблудстват на исторически теми; следователно, както казва Гогол, феновете са "мъртви души"...


Аз блогвам 5 год. Не съм имала повод за ли4ни конфликти със спароток.Четех го по едно време, но ми дойде в повече системното му отракийчване на всико и всички...някак неестествено ми звучи прекрояването на факти от историята .
Не съм историк, но това се набива на очи. Имам и стих по повода, в който казвам, че аз не съм тракийка, а в кръвта ми е смесица от много племена, затова съм оцеляла и съм красива българка.
Този мой стих е протест срещу лъже самопровъзгласилите се исторически списвачи, с цел партийно прекрояване на исторически истини.
Не зная дали господина публикува тези си тракииски пристрастия, някъде освен в блога, но ми се струва,че може да бъде предмет на искове от историци и държави, чийто истори4ески факти е изопачил и присвоил, че даже и проповядва...
Тази натрапчива идея за потракийчването ни с приказки от 1001 нощ след 10000години ми е нереална и звучи излишно.Не зная дали е поръчка на българските патриоти...но е нелепо смешна и прозрачна.
цитирай
11. lidislidis - Извинявай, аз се придържам и коментирам поста. Остави мераците си за скандали с мен с грубите ти обноски
28.07.2011 19:04
poligor написа:
Как ги преброи, че са 1300?
ННе разваляй важната тема с простотиите си и малко се дръж нормално.
Има два варианта-
Спароток не е чел Цани Гинчев и си мисли, че е първият с тези идеи.
Чел ги е, но не смята за нужно да ги посочва.


Проявявай пропуските на възпитанието и знанията си извън блога...Никой не е длъжен да търпи тези твои пропуски, поднесени с агресия в блог общуване.
цитирай
12. анонимен - Пак избълва псувня по мен - при камосутров простей, това е важна тема.
28.07.2011 19:39
Спароток допуска груби грешки, а това за него е недопустимо.
Ето.
БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК КАТО ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ТРАКИЙСКИЯ от sparotok
цитирай
13. zelas - Отново се излагаш
28.07.2011 21:19
Серафимов никога не се е правил на ударен и не си е приписвал идеите на Гинчев или Ценов. Вместо да си създаваш популярност на чужд гръб работи върху собственото си израстване, за да имаш яка гърбина и да носиш някой друг като теб самият!

До ден днешен студентите ни биват обучавани от хора следващи доктрината на Златарски, според когото ние българите сме тюрки по произход. Теории като тези на Цани Гинчев, Ганчо Ценов, Георги Сотиров и др. биват осмивани и отричани въпреки богатството на извори, с които са изградени. Всеки факт, който е в подкрепа на виждането, че ние сме древен балкански народ бива пренебрегван и пропускан*.


http://sparotok.blog.bg/politika/2011/05/12/bylgarinyt-olgan-oleg-olga-i-syzdavaneto-na-rusiia.745913
цитирай
14. lidislidis - до bikini
28.07.2011 21:34
Съжалявам те, че в безсилието си , омразата и неадекватността си в блога, посегна и сложи минус на мой постинг за загиналите деца в Норвегия!
До там стигна злобата ти !!!
Посегна и на невинните жертви с минус!!!
цитирай
15. joysii - 13. zelas
28.07.2011 22:50
Стига си лизал краката на тоя луд Павел Серафимов,бе!
Няма и един учен историк или археолог, който да е видял и капка истина в глупостите дето ги дрънка тоя елементарен човек.
Единственото, което прави Серафимов е да скърпва крадени текстове в подкрепа на свои налудничави хрумвания. Нищо повече.
И аз изобщо не разбирам кому е нужно това.
Най-шантаво звучат лозунгите в края на всеки негов постинг.
Хайде нека си имаме уважението, какво е седнал да ми врещи като някой изкукуригал петел. Та ние нямаме ли съвест и собствена позиция, че тоя глупак трябва да ни организира.При това - за какво - да го последваме в лудостта му. И защо да го правим??
На тези въпроси ми отговори ТИ, ако можеш!
Защо трябва да обръщаме някакво внимание на един луд?
Защо той се е заел с мисията на ВОДАЧ?
Нормален човек ще демонстрира ли такова поведение?
цитирай
16. germantiger - ...
28.07.2011 23:15
Учил съм старогръцки, а именно това, че:

основните диалекти са дорийски, йонийско-атически, еолийски и аркадо-кипърски.

На първите три се твори класическата старогръцка литература.

По-късно атическия с примеси от йонийски и малко дорийски става основния език преди Александър, но чрез него вече наложен в елинистичната епоха - койне. По-късно на тази основа се формира днешния гръцки - димотики. Атическия диалект се ползва от византийците и по този начин стига до българите дори.

Иначе казано Цани Гинчев от това, което прочетох ми се струва глупак в частта му за гръцкия език.
цитирай
17. анонимен - Завист
29.07.2011 05:10
Много сте завистливи. Защо с постове не привлечете читатели, а се нахвърляте върху Спароток. Щом е такъм за какъвто го представяте, оставете го на мира. Но това че го четат хиляди не ви дава сопокойствие. Нещастни графомани
цитирай
18. анонимен - Време е за търсене на истината, а не за разправии - Танев
29.07.2011 07:15
Дявол да го вземе, във всяка хипотеза има истина. Независимо че съм привърженик на хипотезата, че основната част от Българите идват от ИЗТОК, с интерес следя изявите на Спароток. Езикът е свързващото звено между "Източните Българи" и ТракоБългарите. Езикът, на който са говорели двете общности. Езикът, на който говорят днес всички така наречени Славяни - една Византийска, през 18-ти век развита до неимоверност измишльотина. Наследницата на Хунорската империя е днешна Русия, чието население е потомък на същите Хунори, каквито сме и ние. Но вие Печенегите, със своята хилядолетна антируска омраза, неможе да се съгласите с това. Докато в Русия има примес със Северни, Скандинавски племена, то в България и Украйна е по-подчертано Тракийското. Движението на народите е непрекъснато във хилядолетната история на Човечеството. Няма статукво, струва ми се, че тука греши Спароток, като иска да наложи някакво постоянство на местоживеенето на Траките. Движение, налагано от промените на Земния релеф и климат, на които сме подвластни и сега. Колкото повече идеи и информации, толкова по-добре за оформянето на истинската Българска история, унищожена от ГръкоВизантийското християнство, наложено от един узурпатор на държавната власт, когото всички величаят - Симеон. Разгромът, който той е нанесъл на Българщината е толкова голям, че още неможем да се съвземем, останали сме една малка и нееоднородна част от миналото си величие. Откъснати са територии и население, станали са други държави и друг народ.
цитирай
19. iuliuscaesar - симеон велики ти е виновен за дне...
29.07.2011 07:59
симеон велики ти е виновен за днешната разпокъсанос на българския народ???

що за глупак си ти???

и кви са тия трако-българи???
цитирай
20. letopisec - Тигър, нещата са по-дълбоко....
29.07.2011 08:49
germantiger написа:
Учил съм старогръцки, а именно това, че:

основните диалекти са дорийски, йонийско-атически, еолийски и аркадо-кипърски.

На първите три се твори класическата старогръцка литература.

По-късно атическия с примеси от йонийски и малко дорийски става основния език преди Александър, но чрез него вече наложен в елинистичната епоха - койне. По-късно на тази основа се формира днешния гръцки - димотики. Атическия диалект се ползва от византийците и по този начин стига до българите дори.

Иначе казано Цани Гинчев от това, което прочетох ми се струва глупак в частта му за гръцкия език.


ЦАНИ ГИНЧЕВ НЕ Е глупак, той просто изразява един стремеж, характерен и за Раковски, чиято цел е не само историческа, но и политическа. Тази омраза към гърците си има своя контекст в онази епоха, когато сме отлъчени от Вселенската патриаршиа със схизма и т.н.; ВЪПРОСЪТ Е обаче, на какво се дължи съвременното гръкофобство на кръга около Спараток??? Откъде е неговият източник и ТУК НЕЩАТА, поне за мен вече са ясни. Следователно Танев, Спароток не е нито индивидуален нито исторически финомен, и ако не го виждаш, значи ни можеш да четеш през редовете, какво иска да каже той и сие. Я виж статията на Дулсинея за името на Кубрат и ми кажи, тя ли е събрала всички тия сведения от немските езиковеди или зад гърба й стои "явочна квартира"; но нека да не изпадам в теория на конспирацията...Още нещо, към Тигър...Феномена Спароток и сие е възможен, заради ограниченият мироглед на българската позивистична историческа наука. През 1911 г. в устава на БАН има специялна категория за книжовници, това не са точно учени, нито са поети и писатели. Такива са Н.Начов, Д.Маринов и т.н., включително и Цани Гинчев. След 1944 г. обаче наследството на тия хора беше изхвърлено на бунището и сега, то се връща като бумеранг върху историческата наука. А ако тези идеи на книжовниците не бяха изхвърлени, а се дискутираше и им беше отредено място в хуманитаристиката, нямаше сега да откриваме ТОПЛАТА вод
цитирай
21. letopisec - КЪМ ТАНЕВ, ПАК
29.07.2011 09:14
Нищо от това, което формира като хипотези спароток не може да реши пра-пра историята, но ЗА ЕДНО НЕЩО трябва да сме му благодарни, той припомни становището на Вл. Георгиев, че когато славяни и българи идват на Балканите, тук все още е имало траки; това са траки романизирани и огърчени, понеже както знаем траките не могат да правят държави, изключвам Фригия, но и там не се знае кои е държавник; тоест в държавата на Аспарух има и траки, те също стават част от българите, така както и много други народности; още през 10 в. К. Преславски пише, че сме българи, но използваме след 9 в. славянската писменост..и т.н. Спароток не е глупак, той вече - ЗАПОМНИ ТОВА - няма да напише и ред, че кимерийците са траки....и знаеш ли защо, защото прочете внимателно новите кимероложки студии, които аз и В. Тракийски преведохме в сайта Роден край, така постепенно, АКО НЕ СЕ ОСТАВИ ДА СЛОВОБЛУДСТВА ПО ЦЯЛОТО ПОЛЕ НА ПРАИСТОРИЯТА, той ще ограничи прененциите на идеите, които иска да приложи...
цитирай
22. letopisec - joysii, НЕ СА САМО ТУК, НО СЕ МНОЖАТ КАТО ЗАЙЦИ
29.07.2011 09:32
http://www.facebook.com/groups/151577874892024/?ap=1
цитирай
23. iuliuscaesar - да кириле прав си. уче се човекът ама ...
29.07.2011 09:44
да кириле прав си. уче се човекът ама на стари години почва да отрива топлата вода.

още преди година прочетох един негов постинг с едни смешни твърдение, че пеласги било беласги, че пела било бела, щото гърците нямали "б". горкият човечеш не знаеше че в античността днешната вита се чете бета и хората си имат б
след като ми го обясних повече не направи тая аматьорска грешка. но въпросът е друг - трябва ли да минат "n" брой години да откриеш топлата вода и трябва ли двадесет човека да е занимват с тебе и да те учат на исторически методи?

това се учи в университетите и за това спаро винаги ще си остане един квартален "историк", който е много далеч от истинската наука.
цитирай
24. letopisec - и си прав и вече,
29.07.2011 09:51
средствата за комуникация не са в библиотеките, а това, че някой е професор или доктор, не пречи самозванци да използват части от народопсихологията и да ....; сещам се за Чинтулов: дорде е мъничка ....; не трябва да се допуска такова гадно ерозиране на българската история, още повече, че имаме пример с македонизма...
цитирай
25. анонимен - няма..
29.07.2011 09:56
Мисля,че е най-малкото некоректно да пишете и обсъждате човек,който не присъства.Спароток е обявил,че ще отсъства от блога,защо не изчакахте поне да се върне, за да хвърлите обвиненията или несъгласията си?
Не знам какъв е той,но вашето поведение в случая определено ми прави лошо впечатление!
цитирай
26. letopisec - моля Ви, не се притеснявайте; той написа, че оставя заместници...те всеки ден пускат постинги от негова име, значи са упълномощени
29.07.2011 10:11
анонимен написа:
Мисля,че е най-малкото некоректно да пишете и обсъждате човек,който не присъства.Спароток е обявил,че ще отсъства от блога,защо не изчакахте поне да се върне, за да хвърлите обвиненията или несъгласията си?
Не знам какъв е той,но вашето поведение в случая определено ми прави лошо впечатление!

цитирай
27. joysii - 22. letopisec
29.07.2011 10:56
Остана да тръгнат по къщите и да раздават брошури и листовки като ония от разните му секти.
А Великият Спароток -новият Паисий/както умира да го наричат/ ,не се появява на нито една научна конференция или изобщо -мероприятие - по представяне на нов сборник, презентиране на резултати от разкопки.Дори само в България, за чужбина да не говорим.
Не разбирам кого и накъде е юрнал да води тоя малоумник Спароток.
Наистина привържениците му са емоционални ,но гола вода по отношение на история и археология.
А гаднярчето Павел Серафимов им бърка в наивните души с лъжи и призиви.
цитирай
28. joysii - Мисля, че е най-малкото некоректно ...
29.07.2011 11:04
анонимен написа:
Мисля,че е най-малкото некоректно да пишете и обсъждате човек,който не присъства.Спароток е обявил,че ще отсъства от блога,защо не изчакахте поне да се върне, за да хвърлите обвиненията или несъгласията си?
Не знам какъв е той,но вашето поведение в случая определено ми прави лошо впечатление!

........................................
А не Ви ли прави лошо впечатление,че в неговия блог, прехваленият мухльо публикува само похвали и поклони по повод на "гения" си??
Всичко останало -трие честният и почтен Павелчо!
цитирай
29. burda - езикът на траките
29.07.2011 11:44
Доколкото съм се информирал от по-последни изследвания, тракийският език е от балто-славянската езикова подгрупа на индоевропейските езици. (другите са романска, германска и иранска - от последната са [пра]българите - древните или част от тях, унгарския и финландския). Тъй като съвременният български е от същата подгрупа, най-вероятно е да имаме добре изразено наследие в съвременния ни език от тракийския (той съществува с много диалекти, не е като сегашния литературен български :-)). Смята се, че най-старата цивилизация на Европа е трако-микенската, така че в тракийския са навлезли думи от "юг".
цитирай
30. boristodorov56 - Ок! Да приемем, че Спароток е черпил идеи от чужди източници. Въпросът е: прав ли е или не?
29.07.2011 11:48
Другото си е преливане от пусто в празно.
Ако някой не приема тезите му - да ги обори, така както той се е обосновал в статиите си.

Излишно е Павел Серафимов да се обижда лично.
Който е в състояние да го обори в смислено противостоене - да го направи,
иначе неаргументираното отричане без доказателства е признак на безсилие.

Истината се ражда в противопоставяне на факти и идеи.
цитирай
31. letopisec - да и Вл. Георгиев пише за тракийски думи около 150 и за топоними в българския, но това прави ли ни траки????
29.07.2011 11:52
burda написа:
Доколкото съм се информирал от по-последни изследвания, тракийският език е от балто-славянската езикова подгрупа на индоевропейските езици. (другите са романска, германска и иранска - от последната са [пра]българите - древните или част от тях, унгарския и финландския). Тъй като съвременният български е от същата подгрупа, най-вероятно е да имаме добре изразено наследие в съвременния ни език от тракийския (той съществува с много диалекти, не е като сегашния литературен български :-)). Смята се, че най-старата цивилизация на Европа е трако-микенската, така че в тракийския са навлезли думи от "юг".

цитирай
32. letopisec - ето човекът има заместници, оторизирани; а дали и как се е "обосновол", е друга тема и дали той го прави или "център" зад гърба му???
29.07.2011 11:54
boristodorov56 написа:
Другото си е преливане от пусто в празно.
Ако някой не приема тезите му - да ги обори, така както той се е обосновал в статиите си.

Излишно е Павел Серафимов да се обижда лично.
Който е в състояние да го обори в смислено противостоене - да го направи,
иначе неаргументираното отричане без доказателства е признак на безсилие.

Истината се ражда в противопоставяне на факти и идеи.

цитирай
33. анонимен - до:joysii
29.07.2011 11:58
Аз съм безпристрастен и случаен читател.Написах коментар,защото тук има много озлобление и негативизъм,които са деконструктивни.От прочетеното тук,нито може да се научи нещо,нито да се създаде добро настроение.Грозните епитети,нападките срещу отсъстващ човек, правят лошо впечатление
А на въпросите,които задавате- не следва аз да съм адресантът
цитирай
34. mikino - Е ИВНИНЯВАМ СЕ, АМА ИЗПРОСТЯХТЕ!
29.07.2011 14:42
Няма нищо лошо, да позлваш източници... Няма нищо лошо в това, да търсиш истината... Нищо грешно няма, да излагаш тези!!!
Когато някой от ВАС, тези, които обиждат, напише подобен труд, тогава плюте по Павел! Не ви прави чест!!!
Може и да има известни съмнения, в това, което пише, но важното е , че се е потрудил да намери истината!
цитирай
35. анонимен - "Не давайте светинята на п...
29.07.2011 14:46
"Не давайте светинята на псетата, и не хвърляйте бисера пред свинете, за да не го стъпчат с краката си, и като се обърнат, да ви разкъсат" (Мат. 7:6).
цитирай
36. germantiger - ...
29.07.2011 14:46
letopisec каза:
През 1911 г. в устава на БАН има специялна категория за книжовници, това не са точно учени, нито са поети и писатели. Такива са Н.Начов, Д.Маринов и т.н., включително и Цани Гинчев. След 1944 г. обаче наследството на тия хора беше изхвърлено на бунището и сега, то се връща като бумеранг върху историческата наука. А ако тези идеи на книжовниците не бяха изхвърлени, а се дискутираше и им беше отредено място в хуманитаристиката, нямаше сега да откриваме ТОПЛАТА вода

...

С това съм съгласен без сянка на съмнение.
цитирай
37. germantiger - ...
29.07.2011 14:54
boristodorov56, аз в поредица мой постинги засегнах, да не кажа оборих някои от твърденията на Спароток и Ганчо Ценов - преди мен са го правили други, защото аз не съм учен и не струвам пред други положили този труд или правили подобни рецензии!

Къде и в какво съм го оборил:

http://germantiger.blog.bg/history/2011/06/30/anti-sparotok-2-za-izvorite-i.774801
http://germantiger.blog.bg/history/2011/06/30/anti-sparotok-1-za-rasata-i.774600

...

Тук нито един потребител по същество не обори мен:

http://germantiger.blog.bg/history/2011/07/04/za-sparotok-i-dolsineia-aleksandyr-veliki-ot-men.776052

...

mikino, ако прочетеш коментари под мои постинги от няколко потребители, които мога да посоча (поддръжници на Спароток), ще видиш що е негативизъм и цинизъм и ганьовщина! Ако желаеш да направя подборка или ?!

Разбира се саркастично и цинично им отговарям и аз, обаче:
ЧАСТ от българските ужнационалисти в този блог желаят не просто величие, при тях то е с изразен стремеж да се унизи и да се изгаври с другия или различния, вечния балкански стремеж да си го мерят с някой - факт!

...

Отделно под последните постинги на Доклсинея (всъщност линкнати такива от Павел) ясно с КОНКРЕТИКА НАЙ-ВЕЧЕ И БЕЗ ЛАЛАДЖИЙСТВО съм посочил някои от явните грешки на Спароток!
цитирай
38. анонимен - Историк до 27. joysii - 22. letopisec "Остана да тръгнат по къщите и да раздават" ...
29.07.2011 15:18
"Остана да тръгнат по къщите и да раздават брошури и листовки"...
Като, свидетелите на Йехова!
цитирай
39. анонимен - Istorik -4. letopisec - прав си, че ...
29.07.2011 16:07
Istorik -4. letopisec - прав си, че
историци трябва да пишАт в раздел история, освен ако не правят ПОЛИТИКА; аз затова се чудя спароток и дулсинея защо пишат в политика, нали се занимават с ИСТОРИЯ????????????????????????2
цитирам:
Dolineq към Germantiger... "Как да го нарека това твое качество освен некоректност към историческата информация и определено предпочитание, изцяло ... В УЩЪРБ на БЪЛГАРСКАТА КАУЗА
Та пак за Омир - сляп е бил не Омир, защото той никога не е съществувал, слепи са всички ония, които са се поддали на гръцката провокация".
NO COMENT!



цитирай
40. letopisec - ти имаш ли обяснение защо не пишат в раздел ИСТОРИЯ, а сред ежедневните политически коментари???
29.07.2011 16:24
анонимен написа:
Istorik -4. letopisec - прав си, че
историци трябва да пишАт в раздел история, освен ако не правят ПОЛИТИКА; аз затова се чудя спароток и дулсинея защо пишат в политика, нали се занимават с ИСТОРИЯ????????????????????????2
цитирам:
Dolineq към Germantiger... "Как да го нарека това твое качество освен некоректност към историческата информация и определено предпочитание, изцяло ... В УЩЪРБ на БЪЛГАРСКАТА КАУЗА
Та пак за Омир - сляп е бил не Омир, защото той никога не е съществувал, слепи са всички ония, които са се поддали на гръцката провокация".
NO COMENT!




цитирай
41. анонимен - Istorik 4. letopisec- прав си, че ...
29.07.2011 16:48
Istorik 4. letopisec- прав си, че
историци трябва да пишАт в раздел история, освен ако не правят ПОЛИТИКА; аз затова се чудя спароток и дулсинея защо пишат в политика, нали се занимават с ИСТОРИЯ????????????????????????2
цитирам Гуруто sparotok:

"Важното е ние да знаем истината, да знаем, че земите на дедите ни са се простирали от Белград до Крим и от Карпатите до Бяло Море наричано в древността тракийско"....бла,бла,бла...
"Дедите ни ...са успели да създадат една от първите ранносредновековни държави и да дадат писменост на руснаци, украинци, белоруси, сърби"???....Бла,бла,бла...
"В определен момент се достига критична маса и старият модел на обществото умира, за да се роди едно ново, по-добро общество".
NO COMENT!









цитирай
42. letopisec - е писменост верно сме дали...а последното ми намирисва на марксиския лозунг, че количеството става качество...
29.07.2011 16:50
анонимен написа:
Istorik 4. letopisec- прав си, че
историци трябва да пишАт в раздел история, освен ако не правят ПОЛИТИКА; аз затова се чудя спароток и дулсинея защо пишат в политика, нали се занимават с ИСТОРИЯ????????????????????????2
цитирам Гуруто sparotok:

"Важното е ние да знаем истината, да знаем, че земите на дедите ни са се простирали от Белград до Крим и от Карпатите до Бяло Море наричано в древността тракийско"....бла,бла,бла...
"Дедите ни ...са успели да създадат една от първите ранносредновековни държави и да дадат писменост на руснаци, украинци, белоруси, сърби"???....Бла,бла,бла...
"В определен момент се достига критична маса и старият модел на обществото умира, за да се роди едно ново, по-добро общество".
NO COMENT!










цитирай
43. germantiger - Задочно към Долсинея
29.07.2011 16:51
Историята не е кауза.

В историята не трябва да се меси политика и пропаганда, а всъщност точно за това и тези ползват историята!
цитирай
44. letopisec - съгласен съм, историята е наука, може би не точна като математиката, но наука...а не желания и страсти...
29.07.2011 16:52
germantiger написа:
Историята не е кауза.

В историята не трябва да се меси политика и пропаганда, а всъщност точно за това и тези ползват историята!

цитирай
45. анонимен - Istorik- 40. letopisec - "ти имаш ли обяснение защо не пишат в раздел ИСТОРИЯ"
29.07.2011 18:23
kent HHotelТова за мен са лумпени,които не са успяли да се реализират до 50-годишната възраст от живота си!Сигурен съм, че до 1989 година са били активни агитатори на БКП и възторжени строители на развитото социалистчеко общество, в очакването на комунизма!И изведнъж идва !989
т.н.деморация!И ужас,всичките им мечти,надежди и очаквания за настъпването на светлото комунистическо бъдеще се сриват до основи!Какво се получава. Едно обезверено стадо овце, останало без пастир, се лута. Бее,беее,беееее! Настъпва един голяяям вакуум,които се опитват в момента да запълнят такива шарлатани,лумпени и кретени като Гуру-то и неговата секретарка!Трябва да им се окаже спешна медицинска помощ,защото имат дълбоки психични увреждания
в много напреднал сттадий!
За благото на българския етнос!
цитирай
46. анонимен - Istorik--Get vs Germantiger
29.07.2011 20:01
За потвърждение на горенонаписаното от мен.цитирам бившия милиционер чекиста Get
"- Но не това е същественото, което ме вълнува мен ? - обяснявам го накратко !! - Вълнува ме , упадакът в който се намира съвременното ни общество - Защо ? - та нали ние сме върхът на еволюцията, биологична, социална, културна, научна ... и още ред неща - Но въпреки всичко сме изпаднали в дълбока духовна и морална криза - Защо ???? - това е което ме подтикна към занимания с История!
- Поради това, правилно ме разберете - пощадете ме, с такива заигравки на дребно - Кой бил Ганю, кой Шваба ... юбер и унтер човек и ред подобни !! - Скучно и досадно е едно такова занимание, ще знаете ?!
-Търся диалог с умни, чувствителни и мислещи хора - които не държат да величаят собственото си многознайство или компенсират комплекси ... пак казвам, това ме изпълва с досада !! - простете, ако съм ви ангажирал с интимно фамилиарното си откровение !!

от Гет "ктист" - търсещ истината !! и опитващ се бъде човек :(((
NO COMMENT!


цитирай
47. merlin68 - историци трябва да пишАт в раздел ...
29.07.2011 21:41
letopisec написа:
историци трябва да пишАт в раздел история, освен ако не правят ПОЛИТИКА; аз затова се чудя спароток и дулсинея защо пишат в политика, нали се занимават с ИСТОРИЯ????????????????????????2


А аз, СПлетописецо, се чудя, защо ти пишеш в раздел история, за теб специално трябва да направят раздел смешки и да не те пускат другаде:)
Но гледам тук сте се събрали все "специалисти": Жоси, дето все по научни симпозиуми и конференции ходи, само се чудя какво ли прави там:) А Жоси, какво правиш там?
Само ще ви кажа, почетох коментарите до средата, много грозно и недостойно звучите погледнато от страни. Спароток, често подчертава, че българите са достойни и благородни хора, вие не сте ли българи? Ако сте, дръжте се моля подобаващо, не позорете българина!
цитирай
48. joysii - 47. merlin68
29.07.2011 23:51
Ходя по конференции за да слушам и гледам презентациите на мой роднина и приятели.
Те са археолози.
Там не срещам Великата тукашна светлина Павел Серафимов.
Той ли е еталонът за образцов българин!? Това куку лицемерно!?
Я стига!
Грозно и недостойно е да си позволява задръстенякът Спароток да твърди ,че фантазиите му са ИСТИНСКАТА българска история. Това е истинска наглост.
А това,че някой му го казва и има смелостта да му се противопоставя , е достойно за уважение.
цитирай
49. merlin68 - joysii,
30.07.2011 08:27
ходиш и гледаш роднините си по конференции, но какво научи? Освен с плюнки, не съм видял с нещо друго да оспориш постингите на Спароток. Когато можеш да го направиш аргументирано, културно и авторитетно, "глупаците", които го подкрепят, може би ще станат твоя агитка:)
цитирай
50. dolsineq - И една подхвърлена тема: http:/...
30.07.2011 09:42
И една подхвърлена тема: http://nestinar.blog.bg/history/2011/07/29/osmanskata-imperiia-spasi-bylgarskiia-narod.792730#last_comment
цитирай
51. dolsineq - Ходя по конференции за да слушам и ...
30.07.2011 09:43
joysii написа:
Ходя по конференции за да слушам и гледам презентациите на мой роднина и приятели.
Те са археолози.
Там не срещам Великата тукашна светлина Павел Серафимов.
Той ли е еталонът за образцов българин!? Това куку лицемерно!?
Я стига!
Грозно и недостойно е да си позволява задръстенякът Спароток да твърди ,че фантазиите му са ИСТИНСКАТА българска история. Това е истинска наглост.
А това,че някой му го казва и има смелостта да му се противопоставя , е достойно за уважение.

..................................
:-)))))))))))))Р
цитирай
52. letopisec - ето го истинския българин Мерлин68
30.07.2011 10:22
Не знам, аз ли грешно се изразявам, или ти грешно искаш да ме чуеш.
Първо, никъде нито аз, а до колкото ми е известно и Спароток не твърдим, че македонците не са българи - напротив. Това, че смятаме, че произхода ни е основно от траките, означава, че смятаме и македонският произход за такъв.
Второ, аз няма как да докажа на какъв език е говорил Александър, но със сигурност се знае, че собственият му език не е бил гръцки. От тук, много други езици в околността по това време не е имало. Без да мога да го докажа, за себе си съм убеден, че Александър е говорел някое от тракийските наречия.
цитирай
53. letopisec - браво, Мерли
30.07.2011 10:23
значи ти твърдиш, че македонците са траки, защото траките са българи и как така и откъде реши, че древните антохтонни македонци, за които ти пишеш, че и сега са си македонци, цитирал съм те, са траки????Някакъв буломоч ми предлагаш? Александър бил говорил на тракийски, май,и никой никога не разбрал, че е трак, понеже македонците били траки, на както казва маркнатан, никой никъде ил дебил не го разбрал...Браво.
цитирай
54. joysii - ходиш и гледаш роднините си по ко...
30.07.2011 11:01
[quote=merlin68]ходиш и гледаш роднините си по конференции, но какво научи? Освен с плюнки, не съм видял с нещо друго да оспориш постингите на Спароток. Когато можеш да го направиш аргументирано, културно и авторитетно, "глупаците", които го подкрепят, може би ще станат твоя агитка:)[/quote
=======================
С времето съм научила важни неща.
Едното от тях е да слушам и да помня интересното.
Друго - по-важно - да не си вра носа в неща дето не разбирам съвсем, защото мноооого рискувам после като ги раздрънкам яко да се изложа/като тукашните "историци/.
......................................
Ти какво - нали не искаш да кажеш, че специалисти от БАН ще седнат тук да спорят с някого!?
С кого!? И за какво!?
Първо тук няма с кого да се спори ,защото няма нито едно професионално и аргументирано мнение.
Второ- няма и за какво да се спори, защото темите са изяснени и уточнени от специалисти.А което не е допроучено - също не би могло да бъде обект на спор в интернет ,при това с някакви си случайни хора.
........................
Всеки следващ коментар по повод на мен - твой и на Долси/наивното дете/ подкрепят мнението ми за вас двамата - не сте историци, това е ясно, НО и сте много далеч от същността на тази наука. За археология изобщо да не говорим. Вероятно не знаете какво включва дори самото понятие.
.....................
И последно - когато се опитах да ОСПОРЯ мухльото Спароток, той започна да трие коментарите ми. Прави го до ден днешен. И не само моите , а на всички ,които СПОРЯТ с него.
цитирай
55. dolsineq - ходиш и гледаш роднините си по ко...
30.07.2011 13:37
joysii написа:
[quote=merlin68]ходиш и гледаш роднините си по конференции, но какво научи? Освен с плюнки, не съм видял с нещо друго да оспориш постингите на Спароток. Когато можеш да го направиш аргументирано, културно и авторитетно, "глупаците", които го подкрепят, може би ще станат твоя агитка:)[/quote
=======================
С времето съм научила важни неща.
Едното от тях е да слушам и да помня интересното.
Друго - по-важно - да не си вра носа в неща дето не разбирам съвсем, защото мноооого рискувам после като ги раздрънкам яко да се изложа/като тукашните "историци/.
......................................
Ти какво - нали не искаш да кажеш, че специалисти от БАН ще седнат тук да спорят с някого!?
С кого!? И за какво!?
Първо тук няма с кого да се спори ,защото няма нито едно професионално и аргументирано мнение.
Второ- няма и за какво да се спори, защото темите са изяснени и уточнени от специалисти.А което не е допроучено - също не би могло да бъде обект на спор в интернет ,при това с някакви си случайни хора.
........................
Всеки следващ коментар по повод на мен - твой и на Долси/наивното дете/ подкрепят мнението ми за вас двамата - не сте историци, това е ясно, НО и сте много далеч от същността на тази наука. За археология изобщо да не говорим. Вероятно не знаете какво включва дори самото понятие.
.....................
И последно - когато се опитах да ОСПОРЯ мухльото Спароток, той започна да трие коментарите ми. Прави го до ден днешен. И не само моите , а на всички ,които СПОРЯТ с него.

................................................
Една ромка отишла на пазар да купува риза на мъжа си.
- Лиляков цвят искм да е! - отсякла тя лаконично...
Засуетила се продавачката и почнала все от лила десена да вади, ама все не улучвала.
- Ма, душа, ти за бял лиляк не си ли, чула?... не издържала накрая ромката...:)
...................................
Ами и ти си като тая продавачка, Джойси. Задръстена отвсякъде.
цитирай
56. letopisec - дулси,
30.07.2011 14:31
досега не вярвах, че знаеш и вицове...
цитирай
57. joysii - 55. dolsineq
30.07.2011 15:04
Скъпа, вижда се коя от нас двете е задръстенячка и смотла.Съвсем ясно личи.:)
Какво общо има тоя виц с научните конференции?
Иди поне на една, вземи и оня перко Спароток, та да видите какво е това.
То...не е като да си циганка на пазар, Долсинея.:):)
цитирай
58. merlin68 - значи ти твърдиш, че македонците са ...
30.07.2011 16:30
letopisec написа:
значи ти твърдиш, че македонците са траки, защото траките са българи и как така и откъде реши, че древните антохтонни македонци, за които ти пишеш, че и сега са си македонци, цитирал съм те, са траки????Някакъв буломоч ми предлагаш? Александър бил говорил на тракийски, май,и никой никога не разбрал, че е трак, понеже македонците били траки, на както казва маркнатан, никой никъде ил дебил не го разбрал...Браво.


Буламач като гледам предлагаш ти:)))
Нали си писател, по-ясно не можеш ли да се изразиш? И когато ме цитираш, поставяй кавички!
Това е третият пост където копираш едни и същи неща, мислиш, че ще търча подире ти та да ти отговарям навсякъде ли:)))
цитирай
59. letopisec - разбирам, защо
30.07.2011 17:28
не отговаряш по същество; наистина, разбирам...
цитирай
60. dolsineq - Историята не е кауза. В историята не ...
30.07.2011 21:07
germantiger написа:
Историята не е кауза.

В историята не трябва да се меси политика и пропаганда, а всъщност точно за това и тези ползват историята!

.................................
4. letopisec - прав си, че
28.07 16:32
историци трябва да пишАт в раздел история, освен ако не правят ПОЛИТИКА; аз затова се чудя спароток и дулсинея защо пишат в политика, нали се занимават с ИСТОРИЯ????????????????????????2
........................................
Историята е пари, драги ми умници. Още ли не сте разбрали, че Гърция си живурка точно на "историческото си минало", по тази причина получава и големите пари от Европа... Глави прости, свикнали само да копират, без да мислят!
цитирай
61. joysii - 60. dolsineq
31.07.2011 12:10
"Историята е пари, драги ми умници. Още ли не сте разбрали, че Гърция си живурка точно на "историческото си минало", по тази причина получава и големите пари от Европа... Глави прости, свикнали само да копират, без да мислят!"
......................................
Ама не може да си толкова тъпа! Не е истина ,просто.
"...свикнали да копират без да мислят"!!!!Долсинея,единственият ксерокс на статии на оня луд Спароток СИ ТИ!!
ТОЧНО ТИ КОПИРАШ БЕЗ ДА МИСЛИШ, ЗАЩОТО И ДА ИСКАШ ДА МИСЛИШ -НЕ МОЖЕШ,скъпа!Не и във връзка с история и археология,поне.
цитирай
62. dolsineq - "Историята е пари, драги ми ...
31.07.2011 22:01
joysii написа:
"Историята е пари, драги ми умници. Още ли не сте разбрали, че Гърция си живурка точно на "историческото си минало", по тази причина получава и големите пари от Европа... Глави прости, свикнали само да копират, без да мислят!"
......................................
Ама не може да си толкова тъпа! Не е истина ,просто.
"...свикнали да копират без да мислят"!!!!Долсинея,единственият ксерокс на статии на оня луд Спароток СИ ТИ!!
ТОЧНО ТИ КОПИРАШ БЕЗ ДА МИСЛИШ, ЗАЩОТО И ДА ИСКАШ ДА МИСЛИШ -НЕ МОЖЕШ,скъпа!Не и във връзка с история и археология,поне.

................................
А ти - шекерените очила ... :-)))))))
цитирай
63. анонимен - OT JULI - DO JOYSII
05.11.2011 23:54
AKO EDIN 4OVEK RAZBERE,4E E PROSTAK,TOI VE4E NE E.TI GNIDO NIKOGA NAMA DA SE RAZBERE6 !
цитирай
64. demograph - Май не си гъзка а гъзок...Простащината на реакциите показва, че си мъж историк от БАНичарите
10.02.2012 02:08
joysii написа:
Стига си лизал краката на тоя луд Павел Серафимов,бе!
Няма и един учен историк или археолог, който да е видял и капка истина в глупостите дето ги дрънка тоя елементарен човек.
Единственото, което прави Серафимов е да скърпва крадени текстове в подкрепа на свои налудничави хрумвания. Нищо повече.
И аз изобщо не разбирам кому е нужно това.
Най-шантаво звучат лозунгите в края на всеки негов постинг.
Хайде нека си имаме уважението, какво е седнал да ми врещи като някой изкукуригал петел. Та ние нямаме ли съвест и собствена позиция, че тоя глупак трябва да ни организира.При това - за какво - да го последваме в лудостта му. И защо да го правим??
На тези въпроси ми отговори ТИ, ако можеш!
Защо трябва да обръщаме някакво внимание на един луд?
Защо той се е заел с мисията на ВОДАЧ?
Нормален човек ще демонстрира ли такова поведение?

.....................................................................................................................
Летописецът - тоже е мазна БАНичка. Той казва, че е "отскоро тук" - демек от скоро взел да пише.??..Как пък произведе за толкова кратко време такъв огромен брой др/а/исканици! Няма друга възможност освен да са му ги подготвили, после той е бил "подготвен" от "който трябва" и хвърлен в атака срещу българеещите се.
Това сте вие - низки мазни продавци на съвест.
Голяма е вероятността да не сте българи.
Това да се има в пред вид от четящите.
Не е възможно толкова антибългарска злост и у най-деградиралият българин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: letopisec
Категория: История
Прочетен: 11486182
Постинги: 701
Коментари: 12663
Гласове: 3319
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. роман за Атила
2. Династията Дуло - изследване
3. Съвременното състояние на кимерийския проблем - статия на А.И.Иванчик
4. Българи и ефталити - проучване
5. Кимерийци и хуни - мит или реалност? - изследване
6. Ранните хуни в Източна Европа - откъс от монографията от 1973 г. на американския професор Otto Maenchen-Helfen
7. Народите в хунската империя, ч.І
8. Как българите останаха без история...
9. статия на Вл. Георгиев, бележит български езиковед
10. статия на Вл. Георгиев за тракийския език
11. Посланието на големият български историк Златарски.
12. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ЕТНОГЕНЕЗА
13. Кои са кутригурите? - нови аргументи
14. Български цар е превзел Персия, според Паисий Хилендарски
15. СЛАВЯНСКИ ЕЗИК ЛИ Е БЪЛГАРСКИЯ?
16. Кого обслужва идеята, че сме траки?
17. РАЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ
18. Град Несебър и тракийското божество Mezen.
19. Българите не са тюрки...Какво казват източниците?
20. 1-ви ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
21. 2-ри ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
22. 3-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
23. 4-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
24. 5-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
25. 6-ти ВЪПРОС КЪМ КОНГРЕСА ПО ВИЗАНТОЛОГИЯ В СОФИЯ, 22-27.08.2011
26. АВИТОХОЛ И ЕФТАЛИТ